Hvor mange ægte venner har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Dinna88

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg er åbenbart så dårligt et menneske at jeg ingen tætte veninder har .
Eller måske det hænger sammen med at når jeg endelig stoler på folk og fortæller dem ting så er jeg altid blevet røv rendt på det groveste . Derfor har jeg lukket helt af . Og ingen kender til mig . Jeg går altid med alt selv .
Har selvfølgelig en kæreste han er den som ved mest om mig . Men ikk alt .

Jeg nægter at tro på at du er et dårligt menneske. Du skal bare huske på venskaber er forskellige, og det er ligesom at finde en kæreste; man skal finde den helt rette ven!

Mine venner har hver sin rolle i mit liv, og jeg laver forskellige ting med den enkelte. "Jeg bruger dem forskelligt," så at sige. Og nogle af de her venskaber går mange år tilbage. Når jeg møder nye mennesker, så prøver jeg altid at være så positiv som overhovedet muligt. Den ene af mine veninder blev jeg advaret imod på forhånd, fordi min anden veninde var sikker på, at vi ikke ville kunne snakke med hinanden. Men det kunne vi altså, og nu er vi super gode veninder! Og noget der har virket for mig er altid at være MEGET positiv og måske også en anelse frembrusende - det er de færreste der er det, så det har hjulpet på mine nye venskaber, at jeg er den der brister boblen med pinlig tavshed inden den opstod  

Giver det mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

booster_88

Laulund87 skriver:

Årgh sveske altså

Anmeld

16. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ingen...

mistede de 2 eneste jeg havde for nogle år tilbage af forskellige årsager...

Har min kæreste som er min bedste ven og som jeg deler alt med intet bliver gemt af vejen her er meget ærlig overfor ham for han er det samme overfor mig. Han har lært mig hvad sandt venskab er og lært mig at jeg ikke behøver at opdigte eller tilføje på ting for at være interessant...

har en kammerat fra folkeskolen jeg desværre ikke har så meget kontakt med som jeg ville ønske men han og jeg delte også ALT med hinanden i en lang periode han vil altid være min ven det ved jeg og ved at hvis der sker noget så kan jeg altid tage røret og ringe også selvom vi ikke længere har daglig kontakt og han har sin egen familie med dame og 2 børn...

Anmeld

16. januar 2013

Muffin_girl

Anonym skriver:

Min mand er også min allerbedste ven!

Vi er nødt til at dø samme dag, for kan slet ikke leve uden ham

Det samme her !

Anmeld

16. januar 2013

Muffin_girl

Bshizzle skriver:

Pinligt.. Men tror kun jeg har 1.  (+ min kæreste selvfølgelig ).

Men vi ses ikke så tit mere, da jeg er flyttet til en anden by.  (Og kender INGEN her).

Men jeg kan fortælle hende alt..! 

- jeg må nok indrømme at jeg er en person der brænder inde med ting og undgår at snakke om dem til tider. 

Jeg kender den følelse alt for godt.. Jeg brænder også inde med ting.. 

Anmeld

16. januar 2013

Kay

har ik nogen jeg kan snakke med alt om og stoler 100% på....

har en veninde fra folkeskolen men vi ses ik så tit da hun arbejder meget... og så har jeg min mands bedste veninde... der jo selv sagt er min mads mere end hun er min...

Anmeld

16. januar 2013

Muffin_girl

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg er åbenbart så dårligt et menneske at jeg ingen tætte veninder har .
Eller måske det hænger sammen med at når jeg endelig stoler på folk og fortæller dem ting så er jeg altid blevet røv rendt på det groveste . Derfor har jeg lukket helt af . Og ingen kender til mig . Jeg går altid med alt selv .
Har selvfølgelig en kæreste han er den som ved mest om mig . Men ikk alt .

Ej jeg tror simpelthen ikke på du er et dårligt menneske !!!! 

Det er slet ikke det indtryk jeg har af dig herinde fra... 

Det er bare ikke altid nemt med veninder.. Jeg ses heller ikke rigtigt med nogen... Så har du brug for at snakke, så skriv endelig .. 

Anmeld

16. januar 2013

Muffin_girl

B&J skriver:

jeg har desværre kun min kæreste kunne godt bruge en ægte veninde men de er svære at finde...

De er meget svære at finde...

NU bor du jo tæt på, (næsten), så kan vi vinke lidt til hinanden engang imellem..

Anmeld

16. januar 2013

B&J

AalborgPigen skriver:

De er meget svære at finde...

NU bor du jo tæt på, (næsten), så kan vi vinke lidt til hinanden engang imellem..

jaaaa det kan vi, ej syntes tingene vil være nemmer hvis man havde en bil ind i mellem så man kunne komme rundt til folk, især når jeg er i praktik i de tids rum også er der kun weekenden hvor jeg nyder tiden med min søn og øv syntes tiden slet ikke er der heller

Anmeld

16. januar 2013

Muffin_girl

B&J skriver:

jaaaa det kan vi, ej syntes tingene vil være nemmer hvis man havde en bil ind i mellem så man kunne komme rundt til folk, især når jeg er i praktik i de tids rum også er der kun weekenden hvor jeg nyder tiden med min søn og øv syntes tiden slet ikke er der heller

Ja det ville helt sikkert være nemmere !  

Vi har godt nok en bil, den bruger kæresten bare på arbejdet .. Og så har jeg heller ikke noget kørekort så det ville nok ikke gå...  

Men jeg syntes også bare at tid er der for lidt af .... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.