Hvor mange ægte venner har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

B&J

AalborgPigen skriver:

Ja det ville helt sikkert være nemmere !  

Vi har godt nok en bil, den bruger kæresten bare på arbejdet .. Og så har jeg heller ikke noget kørekort så det ville nok ikke gå...  

Men jeg syntes også bare at tid er der for lidt af .... 

nemlig vi mangler tid til at kunne være mennesker og tiden er kun mindre hvis man skal tage bus eller tog.... og penge desværre øv hvorfor ligger byerne ikke bare tæt på så vi kan gå til hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Muffin_girl

B&J skriver:

nemlig vi mangler tid til at kunne være mennesker og tiden er kun mindre hvis man skal tage bus eller tog.... og penge desværre øv hvorfor ligger byerne ikke bare tæt på så vi kan gå til hinanden

Ja til at kunne være et MENNESKE !! Men tid er der for lidt af ...

Ja det ville da være en HEL del nemmere.. SÅ kunne vi drikke kaffe og sludre  

Anmeld

16. januar 2013

B&J

AalborgPigen skriver:

Ja til at kunne være et MENNESKE !! Men tid er der for lidt af ...

Ja det ville da være en HEL del nemmere.. SÅ kunne vi drikke kaffe og sludre  

Jaaa vi mangler at kunne være mennesker..... og ja så vi kunne tøse sludder nemlig

Anmeld

16. januar 2013

A&F

Anonym skriver:

Går og tænker lidt på, hvor mange ÆGTE venner andre kvinder har. Med ægte venner, mener jeg venner, der elsker dig som du er, altid er der for dig og som du vil turde fortælle alt! Jeg selv tror kun jeg har 1 jeg stoler 100% på! Vi er der altid for hinanden og støtter hinanden uanset hvad! Jeg elsker hende som var hun min søster. Derudover har jeg vel en 4 stykker som jeg ser indimellem og som jeg har det rigtig godt med, jeg deler dog ikke ALT med dem. Derudover kender jeg selvfølgelig mange mennesker, jeg også har det godt med, men som jeg ikke som sådan dyrker i fritiden.

Mine forældre spørger om, jeg da ikke vil lære flere at kende og få flere veninder, men det har jeg bare helt ærligt ikke brug for. Jeg søger ÆGTE venner og nære relationer. 

Hvad med jer? Hvor mange ÆGTE venner har I?

Jeg har 2 veninder som jeg stoler 100% på.Har kendt den første siden 2 klasse, og den anden siden 7 klasse. I dag er vi 23 år, og kender hinanden på godt og ondt<3. Udover dem, har jeg gode veninder, men deler ikke alt med dem

Anmeld

16. januar 2013

Christabelle

Jeg har 4 (5 med min kæreste).

Den ene kender jeg fra HHX, så hende har jeg kendt i 12 år. Vi ses ikke så tit mere da vi begge har travlt, men kan fortælle hende alt.

To kender jeg fra mit arbejde. Har kendt dem i hhv fire og fem år, men det er først her de sidste måske to år vi alle tre er blevet rigtigt tætte. Vi snakker om alt.

Så er der min svigerinde. Vi deler hest, jeg passer hendes søn. Vi deler alt.

Og så er der min kæreste gennem fem år. Han ved alt om mig og jeg ved alt om ham.

Anmeld

16. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

1 - min mor

Anmeld

16. januar 2013

Papillon

Min veninde fra gymnasiet, min mor og min kæreste. De tre kan jeg fortælle alt

Anmeld

16. januar 2013

mortilnoahogmelina

AalborgPigen skriver:

Ej jeg tror simpelthen ikke på du er et dårligt menneske !!!! 

Det er slet ikke det indtryk jeg har af dig herinde fra... 

Det er bare ikke altid nemt med veninder.. Jeg ses heller ikke rigtigt med nogen... Så har du brug for at snakke, så skriv endelig .. 

Tusind tak det var utrolig sødt sagt .
Men nej det er åbenbart ikk nemt med de veninder .
Synes bare det er sørgeligt nogen gange . Savner nogen bare en at kunne fortælle sine ting .

Anmeld

16. januar 2013

Loa

Mortil2tiloktober skriver:

Tusind tak det var utrolig sødt sagt .
Men nej det er åbenbart ikk nemt med de veninder .
Synes bare det er sørgeligt nogen gange . Savner nogen bare en at kunne fortælle sine ting .

Sådan har jeg det også.
Har heller ikke nogen som passer den beskrivelse TS laver

Man mærker virkelig det mangler i ens liv...

Anmeld

16. januar 2013

mortilnoahogmelina

Loa skriver:

Sådan har jeg det også.
Har heller ikke nogen som passer den beskrivelse TS laver

Man mærker virkelig det mangler i ens liv...

Ja det gør man virkelig .
Det mærker jeg tidligt i overfald , :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.