Hvor mange ægte venner har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Mettefpigen

4 Min eks, min mor og 2 veninder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

4 Min eks, min mor og 2 veninder

Din eks? Lyder ret vildt faktisk - på den gode måde

Anmeld

15. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Tror jeg sådan har to. Men ser dem ikke særlig meget

Anmeld

15. januar 2013

Camilla..

3 . som jeg kan fortælle alt.

resten er bare gode venner/bekendte

Anmeld

15. januar 2013

maryjane

Ingen mere, desværre. Medmindre kæreste tæller med. 

Anmeld

15. januar 2013

Tullepoder

Jeg har 5 af slagsen, den ene min kæreste

1- har jeg kendt siden børnehaven
2- mødte jeg gennem mit arbejde for 6 år siden, hun er 'moster' for mine piger og står også fadder til den yngste.
3- er fra min ældste pige's mødregruppe. Kendt hinanden i snart 4 år.
4- fra børnehaveklassen.
5- manden min igennem 6 år.
Føler mig møg heldig

Anmeld

15. januar 2013

Bertris

Af personer jeg føler jeg kan være 100 % mig selv med og være 100 % ærlige overfor og dele så godt som alting med findes der nok tre. 

Min forlovede, min mor og en barndomsveninde. 

jeg har mange venner jeg kan snakke om rigtig mange ting med, men de tre er nok de eneste jeg kan dele så godt som alting med. 

Anmeld

15. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Går og tænker lidt på, hvor mange ÆGTE venner andre kvinder har. Med ægte venner, mener jeg venner, der elsker dig som du er, altid er der for dig og som du vil turde fortælle alt! Jeg selv tror kun jeg har 1 jeg stoler 100% på! Vi er der altid for hinanden og støtter hinanden uanset hvad! Jeg elsker hende som var hun min søster. Derudover har jeg vel en 4 stykker som jeg ser indimellem og som jeg har det rigtig godt med, jeg deler dog ikke ALT med dem. Derudover kender jeg selvfølgelig mange mennesker, jeg også har det godt med, men som jeg ikke som sådan dyrker i fritiden.

Mine forældre spørger om, jeg da ikke vil lære flere at kende og få flere veninder, men det har jeg bare helt ærligt ikke brug for. Jeg søger ÆGTE venner og nære relationer. 

Hvad med jer? Hvor mange ÆGTE venner har I?

Min søster er nok min allerbedste veninde - hun er i hvert fald den der ved mest om mig og som jeg altid kan komme til. Derudover har jeg en veninde jeg snakker rigtig godt med, også om private ting, sjov og alvor. Men min bedste "veninde" er nok en mand  det er nemlig min kammerat, som altid har været der på godt og ondt.

Min kæreste har jeg kendt i snart 15 år og de 9 af dem har vi kun været venner, så vil også betegne ham som "ægte ven".

/Fenja  

Anmeld

16. januar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

JJa

Din eks? Lyder ret vildt faktisk - på den gode måde

Jaa vi var sammen i 5 år, og er lige gået fra hinanden for et par dage siden...

Anmeld

16. januar 2013

Noneother

Jeg tror at jeg har 3. Af dem jeg virkelig ville gøre alt for. + min bror

To jeg lærte at kende i 6kl. og så en veninde jeg "kun" har kendt i 6 år.. 

-Det er de mennesker jeg VED ville stå der for mig ligegyldigt hvor meget jeg er nede at skrabe bunden. -og det ved jeg da de netop stod der dengang hvor det var rigtig skidt.

Jeg stoler på de mennesker med mit liv.

Derudover har jeg osse flere meget gode venner, som jeg elsker meget højt, men det er de 4 mennesker jeg ville ringe til hvis jeg havde et lig der skulle gemmes ad vejen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.