Hvor mange ægte venner har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.467 visninger
85 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

Anonym trådstarter

Går og tænker lidt på, hvor mange ÆGTE venner andre kvinder har. Med ægte venner, mener jeg venner, der elsker dig som du er, altid er der for dig og som du vil turde fortælle alt! Jeg selv tror kun jeg har 1 jeg stoler 100% på! Vi er der altid for hinanden og støtter hinanden uanset hvad! Jeg elsker hende som var hun min søster. Derudover har jeg vel en 4 stykker som jeg ser indimellem og som jeg har det rigtig godt med, jeg deler dog ikke ALT med dem. Derudover kender jeg selvfølgelig mange mennesker, jeg også har det godt med, men som jeg ikke som sådan dyrker i fritiden.

Mine forældre spørger om, jeg da ikke vil lære flere at kende og få flere veninder, men det har jeg bare helt ærligt ikke brug for. Jeg søger ÆGTE venner og nære relationer. 

Hvad med jer? Hvor mange ÆGTE venner har I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Sophie90

Anonym skriver:

Går og tænker lidt på, hvor mange ÆGTE venner andre kvinder har. Med ægte venner, mener jeg venner, der elsker dig som du er, altid er der for dig og som du vil turde fortælle alt! Jeg selv tror kun jeg har 1 jeg stoler 100% på! Vi er der altid for hinanden og støtter hinanden uanset hvad! Jeg elsker hende som var hun min søster. Derudover har jeg vel en 4 stykker som jeg ser indimellem og som jeg har det rigtig godt med, jeg deler dog ikke ALT med dem. Derudover kender jeg selvfølgelig mange mennesker, jeg også har det godt med, men som jeg ikke som sådan dyrker i fritiden.

Mine forældre spørger om, jeg da ikke vil lære flere at kende og få flere veninder, men det har jeg bare helt ærligt ikke brug for. Jeg søger ÆGTE venner og nære relationer. 

Tror faktisk kun jeg har sådan 3 der virkelig er mine ægte veninder.. 

Anmeld

15. januar 2013

Kris89

jeg har to

1 er fra børnehave klassen

1 fra 7 klasse.

det er de eneste jeg hundrede stoler på og ved der er der for mig ALTID!!! og omvendt selvf...
jeg har på ingen måde brug for flere... sys ikk jeg har tid nok til de to i forvejen

Anmeld

15. januar 2013

Dinna88

6 stk. to af dem er så min søster og min kæreste + fire veninder. Så har jeg et par stykker af dem som jeg ikke ser ofte, men hvor det altid er det sammen, og hvor vi også kan snakke om alt

Anmeld

15. januar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg har 8 venner .. Inkl. min søster 

Dem kan jeg snakke med om alt ..
Så har jeg ret mange veninder som bare er gode veninder , men ikke nogen jeg føler jeg kan fortælle alt til 

Anmeld

15. januar 2013

An&Jo

Jeg har to

En jeg har kendt de sidste 18 år og en jeg har kendt i 2 år..

De her to er så forskellige, men de begge elsker mig for den jeg er, og jeg elsker dem for dem de er hver især..

Det er de eneste to jeg stoler 200% på og altid vil stole så meget på..

Derudover har jeg et par stykker mere jeg snakker med, men har generelt ikke mange veninder, har mistet en del fordi jeg vælger min lille familie fremfor alt andet og ikke prioriterer meget tid med andre end dem..

Anmeld

15. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har tre, som jeg vil gå gennem ild og vand og og vice versa Derudover et hav af perifere venner...

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har selvfølgelig også min mand. Ham fortæller jeg også alt

Og mine søskende selvfølgelig- men vi laver nu ikke som sådan noget sammen, men de er der for mig, når jeg har brug for dem

Anmeld

15. januar 2013

Dinna88

Anonym skriver:

Jeg har selvfølgelig også min mand. Ham fortæller jeg også alt

Og mine søskende selvfølgelig- men vi laver nu ikke som sådan noget sammen, men de er der for mig, når jeg har brug for dem

min kæreste er min bedste ven og min søster og jeg deler meget, der er som end ikke dét hun ikke ved om mig. Vi kan både være seriøse og fjollede

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Min mand er også min allerbedste ven!

Vi er nødt til at dø samme dag, for kan slet ikke leve uden ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.