Hvor mange ægte venner har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Går og tænker lidt på, hvor mange ÆGTE venner andre kvinder har. Med ægte venner, mener jeg venner, der elsker dig som du er, altid er der for dig og som du vil turde fortælle alt! Jeg selv tror kun jeg har 1 jeg stoler 100% på! Vi er der altid for hinanden og støtter hinanden uanset hvad! Jeg elsker hende som var hun min søster. Derudover har jeg vel en 4 stykker som jeg ser indimellem og som jeg har det rigtig godt med, jeg deler dog ikke ALT med dem. Derudover kender jeg selvfølgelig mange mennesker, jeg også har det godt med, men som jeg ikke som sådan dyrker i fritiden.

Mine forældre spørger om, jeg da ikke vil lære flere at kende og få flere veninder, men det har jeg bare helt ærligt ikke brug for. Jeg søger ÆGTE venner og nære relationer. 

Hvad med jer? Hvor mange ÆGTE venner har I?

Jeg har 5 ægte, min kæreste, mine 2 søstre, min mor og min barndomsveninde  Dem kan jeg fortælle alt 

Så har jeg 5 andre veninder også  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Muhmi

2

1 kvinde og 1 mænd...

Min mand og min veninde siden trejde klasse...

Anmeld

15. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har 6 som ved alt om mig og mit. Den ene har jeg kendt i snart 25 år, og jeg er altså kun 33. Her er min kærste medregnet! Vh stine

Anmeld

15. januar 2013

Bshizzle

Pinligt.. Men tror kun jeg har 1.  (+ min kæreste selvfølgelig ).

Men vi ses ikke så tit mere, da jeg er flyttet til en anden by.  (Og kender INGEN her).

Men jeg kan fortælle hende alt..! 

- jeg må nok indrømme at jeg er en person der brænder inde med ting og undgår at snakke om dem til tider. 

Anmeld

15. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg er meget rig, når det kommer til at have gode venner, og det er jeg utrolig taknemmelig for.

Til gengæld har jeg ingen mand 

Anmeld

15. januar 2013

booster_88

Min mand er nok den jeg går mest til, og så har jeg en veninde som jeg ved jeg kan sige alt til, fordi vi tænker ens men jeg gør det ikke altid.

Har nogle veninder jeg snakker med om ting og nogle ting betror jeg dem også, men har meget svært ved at kunne give mig hundred procent til en veninde.

Jeg er lettere mistroisk, er blevet r*v rendt så mange gange, at dele af min tillid til folk bare ikke er der, og som er svært at få.

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Pinligt.. Men tror kun jeg har 1.  (+ min kæreste selvfølgelig ).

Men vi ses ikke så tit mere, da jeg er flyttet til en anden by.  (Og kender INGEN her).

Men jeg kan fortælle hende alt..! 

- jeg må nok indrømme at jeg er en person der brænder inde med ting og undgår at snakke om dem til tider. 

Ægte venner hænger virkelig heller ikke på træerne, men sikker på du nok skal møde nogen! Det tager tid at falde til. Jeg selv flyttede for 1,5år siden og det er rigtig svært at lære nye mennesker at kende, når man ikke læser eller arbejder i byen (gør jeg ikke).

Anmeld

15. januar 2013

Bshizzle

Anonym skriver:

Ægte venner hænger virkelig heller ikke på træerne, men sikker på du nok skal møde nogen! Det tager tid at falde til. Jeg selv flyttede for 1,5år siden og det er rigtig svært at lære nye mennesker at kende, når man ikke læser eller arbejder i byen (gør jeg ikke).

Præcis.. 

Et par veninder har jeg da (i den anden by) siger de altid vil være der for mig, men det er bare svært at åbne sig op (når man ikke er vant til  det ).  

Vi flyttede kun til byen pga kærestens familie bor her samt åbne en Butik. 

Men det var (er!) svært at falde til og fide nye veninder når jeg ikke arbejder eller går i skole i byen her. 

Anmeld

15. januar 2013

Laulund87

Jeg er blevet røvrendt flere gange og jeg har efterhånden en mur oppe som jeg har svært ved at slippe..

Jeg har én veninde som jeg ser med ind imellem. Vi behøver ikke ses hele tiden og der kan godt gå uger hvor vi ikke er i kontakt, men det vigtigste er at vi bare skal skrive/ringe til hinanden, så er vi der for hinanden

Ellers har jeg et par veninder, men de bor langt væk og det er lidt ærgeligt.. Dem kan jeg dog også altid regne med og dem har jeg "mødt" herinde faktisk. Så har jeg min mand og min søster.

Anmeld

15. januar 2013

Laulund87

booster_88 skriver:

Min mand er nok den jeg går mest til, og så har jeg en veninde som jeg ved jeg kan sige alt til, fordi vi tænker ens men jeg gør det ikke altid.

Har nogle veninder jeg snakker med om ting og nogle ting betror jeg dem også, men har meget svært ved at kunne give mig hundred procent til en veninde.

Jeg er lettere mistroisk, er blevet r*v rendt så mange gange, at dele af min tillid til folk bare ikke er der, og som er svært at få.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.