Hvor mange ægte venner har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Mother-love

bøllen skriver:

Åh hvor jeg kender til det med smerter . 

Det er bare ikke nemt altid i forhold til andre, kan mærke jeg trækker mig socialt , da jeg hurtigt brænder død. Hvilket folk ikke forstår

Til dig

tak for og ja jeg har simpelthen opgivet at finde nye veninder for det er så hårdt og sætter forveningerne op efter at det nok skal blive godt. men at man ender med at blive utrolig ked og skuffet fordi de ikke forstår en.
selvom det siger de godt forstår det så gør de ikke. og jeg kan self godt forstå det.. for man ved jo ikke hvad det vil sige hvis man ikke selv kæmper med kroniske smerter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Muffin_girl

Mortil2tiloktober skriver:

Tusind tak det var utrolig sødt sagt .
Men nej det er åbenbart ikk nemt med de veninder .
Synes bare det er sørgeligt nogen gange . Savner nogen bare en at kunne fortælle sine ting .

Selv tak... 

Jeg kender udemærket den følelse du sidder med.. Man kan føle sig en smule ensom.. Og man ved ikke helt hvad man skal gøre af sig selv.. og man føler ikke man kan fortælle noget ... 

Anmeld

16. januar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Går og tænker lidt på, hvor mange ÆGTE venner andre kvinder har. Med ægte venner, mener jeg venner, der elsker dig som du er, altid er der for dig og som du vil turde fortælle alt! Jeg selv tror kun jeg har 1 jeg stoler 100% på! Vi er der altid for hinanden og støtter hinanden uanset hvad! Jeg elsker hende som var hun min søster. Derudover har jeg vel en 4 stykker som jeg ser indimellem og som jeg har det rigtig godt med, jeg deler dog ikke ALT med dem. Derudover kender jeg selvfølgelig mange mennesker, jeg også har det godt med, men som jeg ikke som sådan dyrker i fritiden.

Mine forældre spørger om, jeg da ikke vil lære flere at kende og få flere veninder, men det har jeg bare helt ærligt ikke brug for. Jeg søger ÆGTE venner og nære relationer. 

Hvad med jer? Hvor mange ÆGTE venner har I?

Ingen!

Vi har et vennepar vi ses med, men det er forholdsvis nyt, sååå...

Anmeld

16. januar 2013

bøllen

michelledam skriver:

tak for og ja jeg har simpelthen opgivet at finde nye veninder for det er så hårdt og sætter forveningerne op efter at det nok skal blive godt. men at man ender med at blive utrolig ked og skuffet fordi de ikke forstår en.
selvom det siger de godt forstår det så gør de ikke. og jeg kan self godt forstå det.. for man ved jo ikke hvad det vil sige hvis man ikke selv kæmper med kroniske smerter.

Nej det er desværre ikke nemt og sætte sig ind i

har selv mistet modet , men håber det kommer igen på et tidspunkt

Anmeld

16. januar 2013

Aagaard

Anonym skriver:

Går og tænker lidt på, hvor mange ÆGTE venner andre kvinder har. Med ægte venner, mener jeg venner, der elsker dig som du er, altid er der for dig og som du vil turde fortælle alt! Jeg selv tror kun jeg har 1 jeg stoler 100% på! Vi er der altid for hinanden og støtter hinanden uanset hvad! Jeg elsker hende som var hun min søster. Derudover har jeg vel en 4 stykker som jeg ser indimellem og som jeg har det rigtig godt med, jeg deler dog ikke ALT med dem. Derudover kender jeg selvfølgelig mange mennesker, jeg også har det godt med, men som jeg ikke som sådan dyrker i fritiden.

Mine forældre spørger om, jeg da ikke vil lære flere at kende og få flere veninder, men det har jeg bare helt ærligt ikke brug for. Jeg søger ÆGTE venner og nære relationer. 

Hvad med jer? Hvor mange ÆGTE venner har I?

Jeg har 4 ægte tætte veninder, som får alt - både dårlige og gode følelser og som jeg deler glæder og sorger med, og de står klar med hjælpen, også uden at jeg behøver at spørge.
Fx. i aften ringede min ene veninde og spurgte om de (hun havde besøg af min anden meget gode veninde) ikke skulle komme og hjælpe med at få styr på huset.
Det er jo fantastisk! Vi har været meget presset på det sidste pga. en fødselsdepression hos min mand, så hjælp til at holde huset fra at ligne et bombe krater er uvuderligt!

Jeg anser mig for MEGET heldig at have så mange fantastiske mennesker i mit liv.

Anmeld

17. januar 2013

Koen.

1 eller 2 men er faktisk ikke sikker længere på de har det på samme måde! Men min elskede mand er min aller aller bedste ven

Anmeld

17. januar 2013

Benjamins'mor

17. januar 2013

musse1

jeg har en som jeg snakker med om stor set alt både godt og skidt, skriver flere gange om ugen sammen, desværre ses vi kun 3-5 gange om året, efter vi er flyttet. men de er også vores fantastiske vennepar, som har meget betydning

så har jeg et par veninder med børn , som  vi  er sammen med ind imellem og hygger med og ja et vennepar

har prøvet at se om jeg/vi kunne finde lidt venner, alser rigtige venner, hvis man kan sige det sådan, men ja syns ik det er så nemt. 

Anmeld

17. januar 2013

jydeinden

michelledam skriver:

Jeg må desværre indrømme at jeg har 0 ægte venner. Jeg testede positivt gravid en uge efter jeg desværre havde fået et piskesmæld. Det at jeg har fået et piskesmæld og har fået barn samtidig har gjort at de få jeg havde er skredet i svinget. Fordi de ikke forstod klassikeren at få børn og så fordi de ikke forstod at jeg altså har dage hvor jeg ikke magter andre mennesker pga smerter. Så ja 0 rigtige venner. Har kun nogen jeg lige snakker med en gang imellem for jeg har opgivet at få nogle veninder fordi der er utrolig få der forstår hvad det vil sige at have kroniske smerter og hvor mange begrænsninger man kan have.

tror godt jeg kan nikke genkendende til det du skriver desværre og det er ret sørgeligt enligt.. men tror måske som du selv siger at det er svære end som så.

Anmeld

17. januar 2013

Laulund87

Tanja. skriver:

1 eller 2 men er faktisk ikke sikker længere på de har det på samme måde! Men min elskede mand er min aller aller bedste ven

Du må ikke tvivle på mig i hvert fald! Ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig, især ikke lige i tiden Eneste minus er at der er så langt mellem os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.