Hvor mange ægte venner har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Carina:-)

Jeg har 7 som jeg kan ringe til dag og nat.

De betyder alle meget,men "bruger" dem forskelligt.

Et par stykker til når jeg har prob. med teenagerne fordi de selv har store børn.

En anden ringer jeg altid til når der er noget med den yngste fordi hun selv har en baby.

Fælles for dem alle er at de står mit hjerte nært og jeg ved at jeg betyder lige så meget for dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Carina:-)

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg er åbenbart så dårligt et menneske at jeg ingen tætte veninder har .
Eller måske det hænger sammen med at når jeg endelig stoler på folk og fortæller dem ting så er jeg altid blevet røv rendt på det groveste . Derfor har jeg lukket helt af . Og ingen kender til mig . Jeg går altid med alt selv .
Har selvfølgelig en kæreste han er den som ved mest om mig . Men ikk alt .

Vel er du ej .

Du skriver jo selv at du har haft nogle dårlige oplevelser.

Det farver jo en,så du virker måske lidt lukket når du møder nye mennesker?

Men et dårligt menneske er bestemt ikke mit indtryk af dig herindefra 

Anmeld

17. januar 2013

mortilnoahogmelina

AalborgPigen skriver:

Selv tak... 

Jeg kender udemærket den følelse du sidder med.. Man kan føle sig en smule ensom.. Og man ved ikke helt hvad man skal gøre af sig selv.. og man føler ikke man kan fortælle noget ... 

Lige nøjagtig sådan jeg har det .

Anmeld

17. januar 2013

mortilnoahogmelina

Carina:-) skriver:

Vel er du ej .

Du skriver jo selv at du har haft nogle dårlige oplevelser.

Det farver jo en,så du virker måske lidt lukket når du møder nye mennesker?

Men et dårligt menneske er bestemt ikke mit indtryk af dig herindefra 

Ja jeg er meget lukket over for nye mennesker . Fortæller sjældent noget om mit liv eller mig selv .
Og tusind tak . Sødt sagt .

Anmeld

17. januar 2013

hannetheis

Anonym skriver:

Går og tænker lidt på, hvor mange ÆGTE venner andre kvinder har. Med ægte venner, mener jeg venner, der elsker dig som du er, altid er der for dig og som du vil turde fortælle alt! Jeg selv tror kun jeg har 1 jeg stoler 100% på! Vi er der altid for hinanden og støtter hinanden uanset hvad! Jeg elsker hende som var hun min søster. Derudover har jeg vel en 4 stykker som jeg ser indimellem og som jeg har det rigtig godt med, jeg deler dog ikke ALT med dem. Derudover kender jeg selvfølgelig mange mennesker, jeg også har det godt med, men som jeg ikke som sådan dyrker i fritiden.

Mine forældre spørger om, jeg da ikke vil lære flere at kende og få flere veninder, men det har jeg bare helt ærligt ikke brug for. Jeg søger ÆGTE venner og nære relationer. 

Hvad med jer? Hvor mange ÆGTE venner har I?

Jeg har ingen.
Jeg bruger min mor rigtig meget til at snakke med og så min mand. Men ægte venner har jeg ingen af.
Min mand og jeg har et hold fælles venner men ingen vi er 100% nære med.
Da vi fik børn midstede jeg alle mine venner så det vennepar vi har fælles er de eneste

Anmeld

17. januar 2013

emschen09

Ingen...

De fleste er faldet af pga. flytning. Da jeg så kom tilbage til sønderjylland, hvor jeg kom tæt på min barndomsveninde og troede at vi langt om længe kunne mødes noget oftere, gik det efter en kortere periode i vasken.

Jeg snakker med min kæreste og min mor.

Men nogle gange så kan jeg godt savne at have en veninde, som man deler alt med og alt hvad der hører med til det at have en bedste-veninde.

Jeg snakker med flere piger/kvinder, men pt. er det på "bekendte" niveau.
Men synes det er svært at få en "bedste-veninde" i min alder, da de fleste har en eller flere i forvejen. Og dem jeg har mødt, hvor de måske kunne blive til noget, ender ofte med ingenting.
Både pga. dem som jeg har lært at kende ikke har nogen børn, og de har ofte svært ved at acceptere at jeg ikke bare lige kan alting. Eller som tidligere skrevet at de har nogen i forvejen, som de måske har kendt i mange år, og så ryger man jo bagerst i køen.

Pt. har jeg nok bare opgivet at finde en bedste-veninde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.