Hvor mange ægte venner har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

mortilnoahogmelina

Jeg er åbenbart så dårligt et menneske at jeg ingen tætte veninder har .
Eller måske det hænger sammen med at når jeg endelig stoler på folk og fortæller dem ting så er jeg altid blevet røv rendt på det groveste . Derfor har jeg lukket helt af . Og ingen kender til mig . Jeg går altid med alt selv .
Har selvfølgelig en kæreste han er den som ved mest om mig . Men ikk alt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

chael

Anonym skriver:

Går og tænker lidt på, hvor mange ÆGTE venner andre kvinder har. Med ægte venner, mener jeg venner, der elsker dig som du er, altid er der for dig og som du vil turde fortælle alt! Jeg selv tror kun jeg har 1 jeg stoler 100% på! Vi er der altid for hinanden og støtter hinanden uanset hvad! Jeg elsker hende som var hun min søster. Derudover har jeg vel en 4 stykker som jeg ser indimellem og som jeg har det rigtig godt med, jeg deler dog ikke ALT med dem. Derudover kender jeg selvfølgelig mange mennesker, jeg også har det godt med, men som jeg ikke som sådan dyrker i fritiden.

Mine forældre spørger om, jeg da ikke vil lære flere at kende og få flere veninder, men det har jeg bare helt ærligt ikke brug for. Jeg søger ÆGTE venner og nære relationer. 

Hvad med jer? Hvor mange ÆGTE venner har I?

Min vennekreds er så godt som du beskriver det. Bortset fra, at jeg har 2 virkelig nære og tætte veninder, som jeg kan fortælle alt og som jeg har tillid til.

Ellers har jeg jo min veninde kreds på godt 6 piger og resten er sådan gode bekendtskaber osv

Anmeld

16. januar 2013

B&J

jeg har desværre kun min kæreste kunne godt bruge en ægte veninde men de er svære at finde...

Anmeld

16. januar 2013

JS<3

Havdegågade denne tråd været her inden jeg fik alberte, havde jeg svaret 5 og to mere med søster og kæreste.

Man åbner hurtigt øjnenen og indser hvad veninder er når man fået en Lille en /;

jeg må indrømme og sige at min kæreste er den bedste, udover det så er min søster ligeså god. - og jeg behøver faktisk ingen andre!

Anmeld

16. januar 2013

JS<3

B&J skriver:

jeg har desværre kun min kæreste kunne godt bruge en ægte veninde men de er svære at finde...

din mand er sikkert ligeså god som ti veninder 

- sådan er det ihvertfald her (:

Anmeld

16. januar 2013

B&J

din mand er sikkert ligeså god som ti veninder 

- sådan er det ihvertfald her (:

Det er hen helt bestemt, men der for vil en veninde være guld vær at have, for der kan man nogle andre ting med som en fyr ikke altid syntes er super fedt. selv om han da tager mig med ud og shoppe osv. 

Anmeld

16. januar 2013

JS<3

B&J skriver:

Det er hen helt bestemt, men der for vil en veninde være guld vær at have, for der kan man nogle andre ting med som en fyr ikke altid syntes er super fedt. selv om han da tager mig med ud og shoppe osv. 

Ja det har du nok ret i (:

Anmeld

16. januar 2013

ZamanogDania

Jeg har 2 bedste venner. Den ene er min kære mand, som ved alt om mig også har jeg en veninde. Som ved alt ALT om mig og det samme med hende.
Jeg vil gør alt for dem.. De har altid været der for mig.
En bedste veninde er bedre end har tusind venner.. For nu til dags kan man ikke stole på nogen, og når man finder en som man kan stole på, så skal man holde fast i dem.

Anmeld

16. januar 2013

Victoria2013

Jeg har vel en 4-5 personer jeg vil betegne som "bedste veninder/venner", men derfor betyder det ikke jeg deler ALT med dem allesammen. Jeg flyttede en del som barn og har virkelig svært ved at stole på folk (er blevet såret/skuffet for mange gange). Jeg har ingen tætte veninder fra barndommen eller fra skolen/gymnasiet - alle dem jeg har nu har jeg faktisk mødt på studiet eller via andre ting de sidste 5-10 års tid. Ved ikke om de vil gøre "alt" for mig, men jeg stoler på dem nok til at fortælle dem visse hemmeligheder

Min kæreste er den som kender mig allerbedst og nok også den der har kendt mig længst blandt de nære venner jeg har nu 

Anmeld

16. januar 2013

Lullaby

Ingen. De få veninder jeg havde er faldet fra. Nogen er flyttet langt væk og andre er bare gledet ud pga forskellige livsbeslutninger. Det er ikke fordi jeg ikke har venner, men der er ingen af dem som jeg kan fortælle ALT. Mange af dem jeg har har jeg kendt i en 10-15 år og de har stået ved siden af os i mange situationer og vi dem. Men føler dog ikke at vi har sådan et forhold hvor alt kan fortælles imellem os.

Synes heller ikke, at jeg har tid til at få sådan et nært forhold igen. Når ikke jeg arbejder, er jeg sammen med familien. Og så er der ikke sådan tid til at stable et nært forhold på benene sammen med en anden person. Det kræver både tid og overskud at få en nær veninde. Det har jeg bare ikke lige nu. Selvom jeg da tit ønsker det. Og misunder andre de har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.