Ja det virker lidt mærkeligt når man siger det udelukkende er pga. pengene. men når det så er sagt, så tror jeg heller ikke nødvendigvis at jeg ville være klar til at flytte sammen med nogen som helst efter kun 1 år. Og sådan er vi jo så forskellige.
Med hensyn til lige præcis det, så sagde hun altså også at det var forskelligt fra situation til situation.. Man kan jo "bare" holde børnene uden for det og så ses engang imellem når barnet er hos den anden forældre.. Altså indtil man var mere sikker på hinanden. Det er nok også mere hensigts mæssigt for barnet så gør de da noget for at man ikke risikere at det bliver smidt rundt til forskellige folk 
Men jeg har altså svært ved at se hvordan man kan være kærester og IKKE hjælpe hinanden på nogen som helst måde.. Hvis man har været kærester i over et halvt år.. Min kæreste og jeg boede godt nok ikke sammen fra starten af men i nyforelsket tilstand vil man da gerne være så meget sammen som muligt.. Så er det meget muligt man måske ikke er klar til at flytte sammen efter et halvt år.. Synes dog at meget af det hun sagde gav mening.. Og følte ikke rigtig at hun opdigtede regler, man kunne jo uden tvivl se og høre at hende kvinden ikke var alene når hun havde kærestens bil fast som transportmiddel.. Det er jo en kæmpe udgift hun slipper for at betale i og med hun ikke betaler forsikringerne osv.
Når der er børn så er man også bare en smule mere økonomisk afhængig af sin kæreste end hvis man ikke havde børn, sådan er det bare, derfor skal partneren jo også være indforstået med det så det ikke kommer som et chok senere hen 
Anmeld