E. B. skriver:
Jeg synes du fremlægger sagsbehandleren helt forkert. Hun var igennem hele sagen professionel og havde ret i sin sag. Det blev faktisk sagt, at bilen havde stået der længe, og så er det jo at bidrage, da han har købt og betalt den. Det var da "kvinden" der var galt på den og forventede at kommunen løste alle hendes problemer.
Hvis man er i tvivl om omfanget af hjælp, besøg, fælles ferier, så let røret og ring til kommunen og spørg. Man kan ikke både blæse og have mel i munden.
Det afhænger jo nok af øjet der ser. Jeg synes at hende sagsbehandleren sagde nogle virkelig langt ude ting. Fx. Da damen sagde noget i retning af. "Jeg tog på ferie med en veninde, da jeg godt vidste at jeg ikke måtte tage på ferie med kæresten" Så var det osse galt.
Eller. "Jamen man kan jo se fra starten. Nogen indrømmer jo med det samme at de har en kæreste" -og de skulle bare ha´! og hvis man ikke indrømmede fra starten så var det faktisk osse galt.
-og så det fact at de overhovedet bygger en sag på et FACEBOOK billede. -Det kan man da ikke, med mindre det er en påstået kørestolsbruger der pludselig danser ballet med avisen fra igår.
På mig der virkede hun utroligt forudindtaget. -og det udfra en anmeldelse om at de larmede mindre end sædvanligt.
Jeg er med på at folk skal straffes hvis de snyder, og det gjorde damen sikkert. men hvor var de reele beviser henne i denne her sag? -og har damen haft nogle muligheder for at slå op nogle steder om hun måtte låne kærestens bil? nej. for de regler er ikke skrevet ned. Hun kunne have ringet til en anden sagsbehandler og fået et helt andet svar, for så at få en bøde for det senere.
-Har de været ude og dokumentere hvor længe bilen har stået der, eller gav den anklagede dame selv en nøjagtig tidsramme?
For min søn vågnede undervejs, og det kan jeg muligvis have misset.
Anmeld