Simon Isaksen skriver:
Jeg vil sige jeg er glad for der er mulighed for at hvis mig og min kæreste går fra hinanden at den af os der har barnet boende stadig har mulighed for at forsøge barnet, men synes stadig reglerne er fair så snart man har et forhold synes jeg også det skal stoppes ..
da man jo pludselig har 2 indtægter, kan godt være man stadig har 2 * udgifter men man har mulighed for at formindske dem...
Arh men... Vil det sige at du mener at det sekund jeg finder en kæreste, så burde han stå til ansvarfor at min økonomi kører rundt, samt tage sig af de udgifter der er forbundet med MIT barn, institution og diverse?
-og hvis han så ikke kan/har lyst til det, så er det bare ærgeligt. Så må jeg forblive single for altid.
En ting er at det jo nærmest er middelalderlig tankegang, men udover det er det da bestemt heller ikke med til at bidrage til at enlige nogensinde finder en partner, og dermed kommer ud af "enlige-bidrag"
For finder jeg nogensinde en fyr, så kommer der da til at gå laaang tid før han overhovedet kommer i nærheden af min økonomi. -Økonomi er da en personlig ting, og jeg vil da ikke sætte min lid til at en kommende kæreste (nyt bekendtskab) nu lige husker min husleje, forsikringer etc.
Anmeld