Ville i drikke, når jeres børn var hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Dinsen

Lady Marion <3 skriver:

Hvis det er sådan noget med at nogle voksne sidder og drikker lidt rødvin så syntes jeg det er ok , er det derimod ungdomsfest agtigt hvor man drikker for at blive fuld så nej !!!

Enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

ano14316

Jeg ville ALDRIG gøre det, men det er også nemt nok at sige for mig for jeg har ikke noget behov for at drikke. 

Men jeg synes en af jer skal holde sig ædru eller ihvertfald under promillegrænsen, ikke fordi I skal køre bil men fordi I skal kunne håndtere hvilken som helst situation...  

Altså en genstand til maden hvis man har behov for det og måske en senere men så er det også det.. 

men selv ville jeg på nuværende tidspunkt sige ingen alkohol i hjemmet så længe der er børn..

Anmeld

12. januar 2013

Lullaby

Nej det ville jeg ikke.

Anmeld

12. januar 2013

Lullaby

BABYPIGEnr4 skriver:

Jeg er opvokset i 70érne hvor man var temmelig frie. Mine forældre drak sig kun sjældent fulde og jeg synes altid det var ubehageligt når de voksne drak. Jeg har aldrig lidt direkte overlast, men kan huske fornemmelsen af, at de var mærkelige, lugtede dårligt og utrygheden... Jeg har derfor aldrig selv drukket mig fuld, når der var børn hjemme. Kun et par glas, for hyggens skyld. Vi har holdt fester, men ikke uden at der var nogen til at tage sig af børnene og putte dem, som ikke havde drukket.

Kram Helle

Det gjorde man også i min familie. Selvom jeg er fra 80erne. Jeg har også kun ubehagelige huskere fra den tid så vi er også meget strikse.

Anmeld

12. januar 2013

Isaac's mor

Nej det ville jeg ikk... Kender nogen der gør, men jeg kunne altså ikke.... Barn og fest passer bar ikk sammen oppe i mit hoved... Men jeg dømmer ikk andre der gør det, ville bare ikk selv kunne

Anmeld

12. januar 2013

L&V

Personligt så ville jeg ikke drikke når mine børn er hjemme.. Måske et glas til maden også er det det.. Jeg syntes man skylder sine børn og ku køre dem hvis der sker noget og ikke være en halv stiv mor i en ambulance..

Anmeld

12. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Nej. Jeg ser ikke noget behov for at holde fest eller drikke når min datter er hjemme  Uanset om hun sover eller ej.

Anmeld

12. januar 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Vi skal holde en lille "fest", hvor der kommer 2-3 andre. Vi har tænkt os at drikke lidt, men bestemt ikke noget vildt og voldsomt.
Har bare ikke rigtig lige nogle der kan passe vores to børn med overnatning. Kan ikke rigtig finde ud af om vi skal droppe det.
Hvad ville i gøre?

Børnene kommer jo i seng, som de plejer og der bliver ikke høj musik.

Hygge med et par venner og drikke lidt vin er okay, det gjorde vi nytårsaften, men ikke mere end at man ville kunne tage på hospitalet med dem (i taxi) uden at der var bøvl der

Anmeld

12. januar 2013

morethanperfect

Det ved jeg ikke om jeg ville ..

Da jeg kun havde Oscar , sad mig og min veninde og drak lidt , men nu med to børn , tror jeg ikke jeg kunne finde på det ..

Men det er jo op til dig selv

Anmeld

12. januar 2013

Zafir

Jeg har stemt blankt - fordi jeg mener at det er en vurderingssag. HVis I har tænkt jer, at drikke jer i hegnet og ryge 40 smøger hver... Så NEJ.

HVis I har tænkt jer, at hygge jer over brætspil med Asti og rødvin, så JA...

Da jeg var barn, var det helt almindeligt, at vi børn blev slæbt med til 'abefester'. Mine forældre var unge, og der var masser af andre børn til de her abefester. Jeg har set mine forældre stive, ved de her lejligheder. Jeg har absolut ikke taget skade af det, men jeg ønsker bare ikke at mine børn skal deltage i en abefest. - Desuden er det så meget sjældent at vi går til abefest og jeg har ikke drukket mig i hegnet de sidste 10 år Såeee... men men men...

Det var så lige min holdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.