Ville i drikke, når jeres børn var hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Ja selvfølgelig ville ingen af os kunne drikke os pisse fulde når børnene er til stede! Ville altid tænke på jeg skulle kunne tage mig af dem hvis de vågner.. Men altså man har vel også stadig lov til at have et liv selvom man har børn
Vi har så meget glemt os selv og trænger bare til noget sjov

Go for den... Du skal ikke høre nogle dumme kommentare fra min side... Altså hvis mine unger sov igennem fra når de blev lagt, jamen så kunne jeg godt drikke mig i lidt godt humør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Anonym trådstarter

skønneunger skriver:

hvis det som du selv skriver bliver stille og roligt hygge og uden larm og i ikke drikker forstanden væk, så synes jeg det er fint nok

Kan godt lide mange altid skriver der er altid en der skal være ædru til at køre....... hvad nu hvis man ikke har bil? vi sørger for altid at have penge til en taxa liggende til tilfælde som det

Præcis.. Vi har heller ikke bil.. Så om vi har drukket eller ej, ville det være ulovligt, for ville jo betyde vi havde stjålet naboens

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Go for den... Du skal ikke høre nogle dumme kommentare fra min side... Altså hvis mine unger sov igennem fra når de blev lagt, jamen så kunne jeg godt drikke mig i lidt godt humør

Det plejer de da at gøre

Anmeld

11. januar 2013

Mettefpigen

Jeg har et par gange hygget med nogle venner med et par flasker vin mens bassen har sovet om aftenen :-) så jaa det synes jeg godt du kan :-)

Anmeld

11. januar 2013

mpr

Anonym skriver:

Vi skal holde en lille "fest", hvor der kommer 2-3 andre. Vi har tænkt os at drikke lidt, men bestemt ikke noget vildt og voldsomt.
Har bare ikke rigtig lige nogle der kan passe vores to børn med overnatning. Kan ikke rigtig finde ud af om vi skal droppe det.
Hvad ville i gøre?

Børnene kommer jo i seng, som de plejer og der bliver ikke høj musik.

Hvis det er fordi i skal drikke jer fulde eller berusede så NEJ man ved aldrig hvordan fulde folk kan opføre sig med hensyn på uhensigtsmæssig opførsel imod børnene fx hvis børnene ikke vil gå i seng eller lignende.. Desuden så er det ikke noget at vise børn der er i orden.. Skal voksne holde fest hvor det er andet end bare lige et par øl i løbet af dagen eller lidt vin til maden så skal man gøre det når der ikke er børn.. Andet synes jeg ikke er ansvarsfuldt.. 

Anmeld

11. januar 2013

DitteFisk

Jeg ville personligt ikke gøre det nej.. 

Anmeld

11. januar 2013

Bertris

Nå børnene er i den alder kan jeg ikke se et problem i at i får lidt at drikke så længe at i kan tage jer af situationen hvis børnene vågnede eller der skulle ske noget

på den måde du skiver det lyder det ikke som om i skal være stive eller lign.

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Hvis det er fordi i skal drikke jer fulde eller berusede så NEJ man ved aldrig hvordan fulde folk kan opføre sig med hensyn på uhensigtsmæssig opførsel imod børnene fx hvis børnene ikke vil gå i seng eller lignende.. Desuden så er det ikke noget at vise børn der er i orden.. Skal voksne holde fest hvor det er andet end bare lige et par øl i løbet af dagen eller lidt vin til maden så skal man gøre det når der ikke er børn.. Andet synes jeg ikke er ansvarsfuldt.. 

De ser det jo netop heller ikke skriver jeg.. De kommer i seng som de plejer og så hygger vi bagefter..

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Forstår egentlig heller ikke lige at det er i orden at drikke vin til maden, når børnene er der, men ikke drikke lidt når de SOVER
Alle siger det er helt ok at drikke vin, men ikke andet..

Mine forældre drikker som et hul i jorden og det er vin.. Og hold nu op hvor kan man blive fuld og latterlig af det stads

Vi kommer aldrig til at drikke fast eller bliver alkoholikere. Vi drikker måske en gang om året og har aldrig prøvet at være fulde sammen

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

Nå børnene er i den alder kan jeg ikke se et problem i at i får lidt at drikke så længe at i kan tage jer af situationen hvis børnene vågnede eller der skulle ske noget

på den måde du skiver det lyder det ikke som om i skal være stive eller lign.

Nemlig det bliver bare stille og roligt hygge med lidt sprut indblandet.. Er jo forældre og har et stort ansvar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.