Ville i drikke, når jeres børn var hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du holde "festen"?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.521 visninger
79 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

Anonym trådstarter

Vi skal holde en lille "fest", hvor der kommer 2-3 andre. Vi har tænkt os at drikke lidt, men bestemt ikke noget vildt og voldsomt.
Har bare ikke rigtig lige nogle der kan passe vores to børn med overnatning. Kan ikke rigtig finde ud af om vi skal droppe det.
Hvad ville i gøre?

Børnene kommer jo i seng, som de plejer og der bliver ikke høj musik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

K&S

Vi skal holde en lille "fest", hvor der kommer 2-3 andre. Vi har tænkt os at drikke lidt, men bestemt ikke noget vildt og voldsomt.
Har bare ikke rigtig lige nogle der kan passe vores to børn med overnatning. Kan ikke rigtig finde ud af om vi skal droppe det.
Hvad ville i gøre?

Jeg har ikke stemt, men jeg synes altid, at der skal være min. 1 ædru person til stede, når der er børn hjemme

Anmeld

11. januar 2013

blomst84

Nej det ville jeg ikke gøre  

Anmeld

11. januar 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Hvad ville i gøre?

Hvis det er sådan noget med at nogle voksne sidder og drikker lidt rødvin så syntes jeg det er ok , er det derimod ungdomsfest agtigt hvor man drikker for at blive fuld så nej !!!

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg har ikke stemt, men jeg synes altid, at der skal være min. 1 ædru person til stede, når der er børn hjemme

Det er nemlig os min tanke, men igen så drikker vi os ikke totalt i hegnet.. Netop fordi de er der

Anmeld

11. januar 2013

K&S

Anonym skriver:

Det er nemlig os min tanke, men igen så drikker vi os ikke totalt i hegnet.. Netop fordi de er der

Jeg synes stadig der skal være en helt ædru person til stede, hvis der skulle ske noget med børnene, der krævede skadestue m.m.

Anmeld

11. januar 2013

Moma

Et enkelt glas vin el.lign til maden. Men ville sørge for, at mindst en ville være i stand til at køre, hvis der skulle ske noget. Og så holde festen på et niveau, så børnene ikke ville blive forskeækkede, hvis de skulle vågne, og folk er helt vildt fulde og opfører sig derefter 

Men du skriver jo også, det ikke bliver noget vildt. 

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Hvis det er sådan noget med at nogle voksne sidder og drikker lidt rødvin så syntes jeg det er ok , er det derimod ungdomsfest agtigt hvor man drikker for at blive fuld så nej !!!

Nu er vi 30, så vil ikke kalde det ungdomsfest, men kan ikke lide vin
Så ville nok blive noget andet..

Anmeld

11. januar 2013

Muhmi

Tjaaa.. Hvorfor ikke?

Altså så længe man ikke drikker sig halvt fordærvet, men sidder og hygger med et par flasker vin eller et par øl... Det kan jeg ikke se så meget galt i, men det kommer også an på hvor gamle dine børn er?

For hvis de begge er under 3, så ville jeg nok synes det var en lidt dårlig idé....

Anmeld

11. januar 2013

marie_jon

K&S skriver:

100 % Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.