Ville i drikke, når jeres børn var hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

ano14316

Anonym skriver:

Jeg har ik nævnt noget om 1. Glas vin= 1 mokai..
Drikker meget sjældent så jeg har skam ik styr på promillerne

ahh sorry.. Det var muhmi der havde skrevet det.. beklager.. 

Næhh jeg måtte også lige google..

Du må lige komme med en update når der er truffet afgørelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har ik nævnt noget om 1. Glas vin= 1 mokai..
Drikker meget sjældent så jeg har skam ik styr på promillerne

Sorry mente jo selvfølgelig 1 glas vin= 2 mokai, som du skrev

Anmeld

12. januar 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

Tror ik helt du har læst hvad jeg har skrevet. Har nemlig intet nævnt om vild druk eller noget, men en stille og rolig komsammen, hvor vi ville drikke lidt. Altså et par venner og lidt mokai
Vi er jo ik totalt uansvarlige forældre.

Nej det regnede jeg heller ikke med.

Svarede bare på spørgsmålet,som jeg troede var sådan en generelt mening om druk og børn 

Havde ikke taget desideret stilling lige til jeres situation.

Bare hvad jeg gør når vi har børn i huset-

Anmeld

12. januar 2013

Men nu svarer jeg på sit spørgsmål-

Jeg kan ikke se noget galt i  lidt hyggedrik -

Det gør vi selv jævnligt når vi har gæster.

Så pimper vi lidt iskoldt bacardi breezer og tæver mændene i dart 

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

ahh sorry.. Det var muhmi der havde skrevet det.. beklager.. 

Næhh jeg måtte også lige google..

Du må lige komme med en update når der er truffet afgørelse..

Det er skam okay

Jaa altså nu må vi jo se om det overhoved bliver til noget, for gider ikke have dem sovende her. Min datter ville da dø af chok, hvis hun vågnede tidligt og gik ind i stuen og det ligger to fuldvoksne mænd og sov..

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Men nu svarer jeg på sit spørgsmål-

Jeg kan ikke se noget galt i  lidt hyggedrik -

Det gør vi selv jævnligt når vi har gæster.

Så pimper vi lidt iskoldt bacardi breezer og tæver mændene i dart 

Nice

Og ja er da helt enig i at man ikke skal drikke sig pløre fuld med børn til stede.. Er jeg selv vokset op med og ødelægger en hel del.

Anmeld

12. januar 2013

Anonym skriver:

Nice

Og ja er da helt enig i at man ikke skal drikke sig pløre fuld med børn til stede.. Er jeg selv vokset op med og ødelægger en hel del.

Nemlig-

Og når du er obs på det i forvejen,tror jeg du bare skal slappe af-hygge dig og vær glad for at du godt kan styre det .

Det er ikke nemt når man har dårlige ting i bagagen,men vær stolt over du ikke er trådt i deres fodspor og godt kan styre det .

Håber I får en dejlig aften 

Anmeld

12. januar 2013

Zafir

Anonym skriver:

Det bliver jo netop heller ikke nogen abefest når jeg skriver det bliver stille og roligt

Og desuden bliver der heller ikke til hverdag røget i vores hjem, pga børnene, selvom jeg ryger.

Jeg er selv altid blevet slæbt med på druk med mine forældre og det kommer mine børn aldrig til at opleve med os. Aldrig!

Så vil jeg bare sige fjong

Anmeld

12. januar 2013

emsaroto

Har stemt blankt ..

Jeg drikker meget lidt Så jo ville da sagtens kunne tage en enkelt eller noget, men selvom jeg måske har det stående og mange synes det ville være fristene, jamen så gør jeg det bare ikke .. Ikke fordi jeg ikke kunne, men har bare for det meste ikke lyst. 

Anmeld

13. januar 2013

Sara.

Hjemme er vi min mand, jeg, og to børn på 2 et halvt og 5.. Nytårsaften havde vi et venner på besøg med et barn på 5.
Vi hyggede os, og da børnene var puttet kl 23 gik vi igang med fine drinks og hyggede os
Min mand faldet i søvn på badeværelses gulvet. He he. Og den anden mand ville meget gerne sove på sofaen. Men jeg var ædru... Gik i seng kl 4 og stdop kl 7 med alle 3 børn og lavede god morgenmad.
Vores børn led ikke... Og var de vågnet var jeg gået op til dem. Der er ikke nogen grund til at gøre et kæmpe problem ud af noget som ikke behøver være det. Så længe druk og fest ikke bliver hver fredag og lørdag imens ungerne sover..
Mht at køre bil hvis der sku ske noget er der heldigvis offentlig transport, taxa eller i værste fald ambulance.
Så jeg vil synes i skat hygge jer ingen grund til at aflyse. Men aftal hvem af jer der har ansvaret for børnene inden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.