Anonym skriver:
Jeg forstår det virkelig heller ikke. Hvad er lige foreskellen på vin og f. Eks mokai?
Har spurgt flere, men de svare sjovt nok ikke på det 
Jeg fatter heller ikke, hvordan folk herinde kan få det til at vi skal holde fest og drikke os pisse stive, når jeg jo skrev i teksten at det ville blive stille og roligt og oven i købet skrev "fest" i gåsetegn..
Jeg tror næste gang du skal bruge ordet sammenkomst, det virker ikke så jah, det ved jeg ikke, jeg forstår fint budskabet i fest og gåse tegn, men det kunne jo være sammenkomst virkede bedre 
Nåe men til sagen, herhjemme kan vi sagtens begge to både tage en til maden, og en til to genstande efter. Hvis det er en lille hyggelig sammenkomst.
Mit barn ikke skade af at se far og mor tage en enkelt genstand, i min optik er det også vigtigt at vores barn lære at det er ok at tage en enkelt genstand i ny og næ. Det skal lige understreges at vi herhjemme sjældent drikker, det er måske et par gange eller tre årligt. Og der er den enkelte til hygge sammen komsten includeret. Men jeg syntes det er vigtig at mit barn får et sundt forhold til alkohol, han ska lære det er noget man gør en gang i mellem, men det ikke er strengt nødvendigt nydelses middel.
Bliver der holdt større forsamlinger med alkohol er han selvfølgelig ikke hjemme.
Men trådstarter tag i roligt en enkelt eller to. Så længe i har til en taxa eller nogen som kan køre jer til sygehuset hvis der skulle ske noget, og at i stadig kan være normalt tænkende
, så ser jeg intet problem i det
Og rigitig god aften i øvrigt.
Anmeld