Ville i drikke, når jeres børn var hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

Brams

Anonym skriver:

Vi skal holde en lille "fest", hvor der kommer 2-3 andre. Vi har tænkt os at drikke lidt, men bestemt ikke noget vildt og voldsomt.
Har bare ikke rigtig lige nogle der kan passe vores to børn med overnatning. Kan ikke rigtig finde ud af om vi skal droppe det.
Hvad ville i gøre?

Børnene kommer jo i seng, som de plejer og der bliver ikke høj musik.

Nej det ville jeg helt sikkert aldrig gøre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

bøllen

Nej det ville jeg ikke . Drikker nu heller ikke, men ville ikke af den årsag, at skulle der ske noget så syntes jeg ikke det er ansvarligt at være små bimleret ..

Anmeld

11. januar 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Nej, jeg ville ikke drikke!
Ingen af os drikker normalt herhjemme - men jeg er sikker på at det under ingen omstændigheder ville ske så længe vores børn var hjemme.
Er det en nødvendighed at i skal drikke når i får gæster?

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Nej, jeg ville ikke drikke!
Ingen af os drikker normalt herhjemme - men jeg er sikker på at det under ingen omstændigheder ville ske så længe vores børn var hjemme.
Er det en nødvendighed at i skal drikke når i får gæster?

Næh det er ikke nødvendigt, men bare noget vi måske havde lyst til.. Vi kan godt lide breezer, mokai og det der og der skal ikke ret neget til før vi kan mærke det, fordi vi aldrig drikker.
Andre kan lide vin, vi kan lide mokai..

Anmeld

11. januar 2013

FogL

Anonym skriver:

Vi skal holde en lille "fest", hvor der kommer 2-3 andre. Vi har tænkt os at drikke lidt, men bestemt ikke noget vildt og voldsomt.
Har bare ikke rigtig lige nogle der kan passe vores to børn med overnatning. Kan ikke rigtig finde ud af om vi skal droppe det.
Hvad ville i gøre?

Ville ikke have et problem med at tage et glas eller 3.. Ville ikke drikke mig fuld, og altid sørge for, at hvis det værste skulle ske og man SKULLE ud at køre, at der så stadig var mulighed. Men nej, det har jeg ikke noget imod. Bare de sover.

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Ville ikke have et problem med at tage et glas eller 3.. Ville ikke drikke mig fuld, og altid sørge for, at hvis det værste skulle ske og man SKULLE ud at køre, at der så stadig var mulighed. Men nej, det har jeg ikke noget imod. Bare de sover.

Har ikke nogen bil så kommer ikke ud og køre alligevel

Anmeld

11. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ALDRIG Drikke hvis jeg havde vores søn hjemme... tænk hvis der skete noget og I så ikke kunne køre på skadestuen pga alkohol i blodet? eller i missede et hyl når I gik i seng fordi I var påvirkede og sov fra et kald om hjælp ved f.eks. opkastning eller en dyne der er viklet rundt om hovedet?

ved ikke hvor gamle børnene er men det ville være mine største bekymringer for vores søn på snart 16 mdr...

Anmeld

12. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hvad ville i gøre?

Nej det ville jeg ikke. Vi har nogle gange haft vennepar på besøg, hvor de har drukket, men vi selv har været ædru - engang imellem har kæresten taget en øl, men jeg holder mig altid 100 % alkoholfri når vores datter er hjemme.

/Fenja

Anmeld

12. januar 2013

BABYPIGEnr4

Jeg er opvokset i 70érne hvor man var temmelig frie. Mine forældre drak sig kun sjældent fulde og jeg synes altid det var ubehageligt når de voksne drak. Jeg har aldrig lidt direkte overlast, men kan huske fornemmelsen af, at de var mærkelige, lugtede dårligt og utrygheden... Jeg har derfor aldrig selv drukket mig fuld, når der var børn hjemme. Kun et par glas, for hyggens skyld. Vi har holdt fester, men ikke uden at der var nogen til at tage sig af børnene og putte dem, som ikke havde drukket.

Kram Helle

Anmeld

12. januar 2013

AnnaK89

Aldrig!
Synes ikke det er ansvarligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.