Ville i drikke, når jeres børn var hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

Moma

Dobbelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Tjaaa.. Hvorfor ikke?

Altså så længe man ikke drikker sig halvt fordærvet, men sidder og hygger med et par flasker vin eller et par øl... Det kan jeg ikke se så meget galt i, men det kommer også an på hvor gamle dine børn er?

For hvis de begge er under 3, så ville jeg nok synes det var en lidt dårlig idé....

De er to og fem år

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Moma skriver:

Et enkelt glas vin el.lign til maden. Men ville sørge for, at mindst en ville være i stand til at køre, hvis der skulle ske noget. Og så holde festen på et niveau, så børnene ikke ville blive forskeækkede, hvis de skulle vågne, og folk er helt vildt fulde og opfører sig derefter 

Men du skriver jo også, det ikke bliver noget vildt. 

Nej det bliver ikke vildt. Det ved vores venner jo os det ikke skal være og ville de ikke kunne forstå det, ville de bare blive smidt hjem..

Anmeld

11. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

De er to og fem år

Hmm... Jeg kunne godt finde på det... Men jeg ville ikke drikke mig fuld.. Bare lidt tipsy

Anmeld

11. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har ikke stemt da jeg ikke synes det er et ja-nej spørgsmål.

Men vi holdte nytårsaften hjemme og har inviteret min søster og hendes kæreste. Jeg fik en velkomstdrink under dronningetalen og et glas vin til maden og ellers var jeg på sodavand resten af aftenen/natten.

Min kæreste og de to gæster fik lidt vin og øl og kom da i godt humør, men absolut ikke så meget at de blev helt blæst af det

Så alt med måde og sørg for, at der er én ædru til stede for en sikkerheds skyld

Anmeld

11. januar 2013

skønneunger

hvis det som du selv skriver bliver stille og roligt hygge og uden larm og i ikke drikker forstanden væk, så synes jeg det er fint nok

Kan godt lide mange altid skriver der er altid en der skal være ædru til at køre....... hvad nu hvis man ikke har bil? vi sørger for altid at have penge til en taxa liggende til tilfælde som det

Anmeld

11. januar 2013

Muhmi

skønneunger skriver:

hvis det som du selv skriver bliver stille og roligt hygge og uden larm og i ikke drikker forstanden væk, så synes jeg det er fint nok

Kan godt lide mange altid skriver der er altid en der skal være ædru til at køre....... hvad nu hvis man ikke har bil? vi sørger for altid at have penge til en taxa liggende til tilfælde som det

Præcis! Vi har ikke bil, men vi har altid nogle i nærheden vi kan ringe til og abonnement til falck

Anmeld

11. januar 2013

henh01

Jeg ville aldrig drikke mere end hvad loven tillader ift at måtte kører bil - dvs 1 glas vin/øl eller lign. hvis mine børn var hjemme.

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hmm... Jeg kunne godt finde på det... Men jeg ville ikke drikke mig fuld.. Bare lidt tipsy

Ja selvfølgelig ville ingen af os kunne drikke os pisse fulde når børnene er til stede! Ville altid tænke på jeg skulle kunne tage mig af dem hvis de vågner.. Men altså man har vel også stadig lov til at have et liv selvom man har børn
Vi har så meget glemt os selv og trænger bare til noget sjov

Anmeld

11. januar 2013

skønneunger

Muhmi skriver:

Præcis! Vi har ikke bil, men vi har altid nogle i nærheden vi kan ringe til og abonnement til falck

præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.