Er du lykkelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

bobbles

har ikke stemt men må sige nej! nej jeg er ikke lykkelig lige pt. er kommet i praktik og håber på fast ansættelse vil bare så gerne have et fast arbejde også halter par forholdet stadig en del. elsker mine to piger og min familie. også kunne økonomi godt være lidt bedre end nu. så er decideret lykkelig men jeg har det ok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

B&J

Nettemor skriver:

Har det lidt som det. Et job ville virkelig være godt så der kunne komme noget mere ro . Både på økonomi men også på fremtidstankerne.

Nemlig det kunne lige være prikken over Iet

Anmeld

8. januar 2013

frk1991

Jeg har skrevet ja :-) Jeg synes jeg har det fantastisk lige for tiden :-) Har en skøn forlovet, er i gang med uddannelse og skal starte i lønnet praktik den 1, vi bor i hus og ja så prøver vi jo at få et lille drømme barn, så må vi se hvornår det lykkedes:-) Min familie er skøn, og min svigerfamilie:-)

Kram her fra:-)

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

bobbles skriver:

har ikke stemt men må sige nej! nej jeg er ikke lykkelig lige pt. er kommet i praktik og håber på fast ansættelse vil bare så gerne have et fast arbejde også halter par forholdet stadig en del. elsker mine to piger og min familie. også kunne økonomi godt være lidt bedre end nu. så er decideret lykkelig men jeg har det ok!

Øv. Håber du snart får noget medgang!

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

B&J skriver:

Nemlig det kunne lige være prikken over Iet

jeps. Ved slet ikke hvad jeg ville gøre af mig selv hvis jeg pludselig stod med et arbejde

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Petersen1991 skriver:

Jeg har skrevet ja :-) Jeg synes jeg har det fantastisk lige for tiden :-) Har en skøn forlovet, er i gang med uddannelse og skal starte i lønnet praktik den 1, vi bor i hus og ja så prøver vi jo at få et lille drømme barn, så må vi se hvornår det lykkedes:-) Min familie er skøn, og min svigerfamilie:-)

Kram her fra:-)

dejligt

Anmeld

8. januar 2013

-Sigrid-

Nettemor skriver:

Ja er du det? Sådan hvis du mærker efter helt dybt inde. Altså jeg snakker ikke om at alt er perfekt eller ikke kunne blive bedre. Men er du glad for dit liv. Og dem du har i det?

Jeg selv synes jeg er okay lykkelig. Har jo en god familie. Vores eget lille hus osv. Har ikke noget arbejde men er i løntilskudsjob så føler da jeg får noget ud af hverdagen.

Selvfølgelig kunne det være bedre men hvornår kan det ikke det

Tilføjelse: Kan du selv gøre noget for at ændre det til det bedre? 

Skriv gerne uddybende

Ja, jeg er pinligt lykkelig

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

-Sigrid- skriver:

Ja, jeg er pinligt lykkelig

dejligt

Anmeld

8. januar 2013

bobbles

Nettemor skriver:

Øv. Håber du snart får noget medgang!

det håber jeg os :-) er blevet så glad for mit nye praktik sted så håber det kan føre til mere. skal foreløbig være der i 4 uger og håber så jeg får lov til at være der længere så er det nemlig på løn tilskud

Anmeld

8. januar 2013

B&J

Nettemor skriver:

jeps. Ved slet ikke hvad jeg ville gøre af mig selv hvis jeg pludselig stod med et arbejde

det ved jeg heller ikke jeg tror simpelhen jeg ville danse og hoppe og skrige af glæde jamen tænk jeg skulle slet ikke tænke på mere så jamen det ville være så JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.