Er du lykkelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Nettemor

bobbles skriver:

det håber jeg os :-) er blevet så glad for mit nye praktik sted så håber det kan føre til mere. skal foreløbig være der i 4 uger og håber så jeg får lov til at være der længere så er det nemlig på løn tilskud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Nettemor

det ved jeg heller ikke jeg tror simpelhen jeg ville danse og hoppe og skrige af glæde jamen tænk jeg skulle slet ikke tænke på mere så jamen det ville være så JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Ja tror det samme ville ske her. Eller også ville jeg simpelthen begynde at tude

Anmeld

8. januar 2013

B&J

Nettemor skriver:

Ja tror det samme ville ske her. Eller også ville jeg simpelthen begynde at tude

det havde jeg ikke tænkt på det tror jeg endelig også jeg ville for er så følsom

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

B&J skriver:

det havde jeg ikke tænkt på det tror jeg endelig også jeg ville for er så følsom

Me to.. Giver barnet skylden Synes nemlig det er blevet meget mere efter jeg er blevet mor

Anmeld

8. januar 2013

B&J

Nettemor skriver:

Me to.. Giver barnet skylden Synes nemlig det er blevet meget mere efter jeg er blevet mor

det er det også her, før kunne jeg da godt tude, nu tuder jeg ikke hyler jeg helt vildt mine tåre sprøjter ud hvad dælen er det der sker  men ja det er daniels skyld fordi jeg har fået sådan en dejlig dreng

Anmeld

8. januar 2013

baby012

JA!! Intet kunne være bedre her  

<3

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

B&J skriver:

det er det også her, før kunne jeg da godt tude, nu tuder jeg ikke hyler jeg helt vildt mine tåre sprøjter ud hvad dælen er det der sker  men ja det er daniels skyld fordi jeg har fået sådan en dejlig dreng

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Lahn11 skriver:

JA!! Intet kunne være bedre her  

<3

Dejligt

Anmeld

8. januar 2013

Lunae

Nettemor skriver:

Øv at du er så plaget af din graviditet Hvor langt har du igen?

Jeg er lige gået ind i uge 16, så der er stadig laaaang vej

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Lunae skriver:

Jeg er lige gået ind i uge 16, så der er stadig laaaang vej

Øøøv Håber det snart vender så og at sidste halvdel bliver en nydelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.