Kloster skriver:
Sikke dog et dejligt indlæg.
JA, jeg er lykkelig. Og ja self er der ting, der kunne være bedre, men jeg er sådan en person, der bare elsker udvikling og nyder at livet ikke bare står stille.
Jeg er lykkelig med min super dejlige mand og vores rigtig dejlige drenge. Jeg er ikke uvenner med nogen som helst og jeg får god anerkendelse i mit arbejde.
Har lige skiftet arbejde, der desværre blev underlagt omstrukturering fra alm pl.hjem til dementsafsnit, men det er først i efteråret. Sygdommen Demens er ikke mit interesseområde, men allerede inden dette info-møde var ovre, havde jeg en ny plan om mit arbejdsliv. Så ja jeg er klart et positivt menneske, der nyder livets udfordringer - sikkert pga de udfordringer, jeg får, ikke er fuldstændig livsalvorlige og katastrofale.
Ting der kunne få mig helt oppe på den lyserøde sky ville være at have mulighed (økonomisk) for at rejse et par gange om året. Dén frihed og dén kvalitetstid med mand og drenge, ville jeg VIRKELIG gerne have.
Jeg synes også at kunne mindes at du har efterspurgt en form for forandring i dit arbejdsliv? Så er det jo bare fedt at det kommer