Er du lykkelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

DitteFisk

At være lykkelig må vel være noget med at dét der foregår i mit liv stemmer overens med de forventninger jeg har til det Så ja, så er jeg lykkelig. For lykke er vel ikke bare at være glad lige nu. Det må vel være en følelse af at man er godt med i sit eget liv - tror jeg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Nettemor

Muhmi skriver:

Hihi... Lykkelig er jo også sådan en følelse som varer MEGET kort tid, som f.eks. den dag man bliver gift, den dag man føder og ser sit barn for første gang, de der små øjeblikke hvor man bliver overvældet af kærlighed til sit barn... Det er hvad jeg ville kalde lykkelig, men det sker kun i små bider.. Det er ikke sådan general følelse man går rundt med, for så er man jo helt ekstatisk af følelser hele tiden

Vi er HELT enige Jeg er bare ikke så god til at skrive det som du er

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Miss Church skriver:

Jeg føler mig lykkelig  

• Jeg bliver færdiguddannet fra mit drømmestudie om en uge
  • Jeg har verdens bedste kæreste og bedste ven 
  • Vi venter os to prinsesser 
  • Vi har lige købt hus, som vi er ved at gøre til vores drømmehus
  • Jeg har en fantastisk familie og de bedste veninder 

Det kan vist ikke blive meget bedre

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Monica P skriver:

Mit liv er ikke perfekt men Ja jeg er sgu egentlig ret lykkelig, jeg har min skønne mand og vores vidunderlige Johanne, jeg har masser af familie og veninder, vi bor i vores dejlige rækkehus og så er jeg 6+4 med vores kommende lillebror eller søster, økonomien er fin og jeg er stadig optimistisk på at mit drømmejob venter på mig

Fin tråd, så tænker man lige på alt det man har og ikke det man mangler

Monica

Eeej jeg havde ikke fået med mig at du var blevet gravid STORT tillykke. Hvor er det fantastisk

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Lunae skriver:

Lige pt er jeg ikke specielt lykkelig!

Altså jeg har en dejlig familie - en skøn kæreste og den mest fantatiske datter. Vi venter os nr 2 til sommer. Jeg tænker at jeg burde være lykkelig!

Men jeg er ikke lykkelig! Jeg er syg pga graviditeten og synes det er dødhårdt! Samtidig læser jeg til lærer, men føler ikke at jeg kan finde det rigtige for mig! Jeg er typen der tænker for meget og derfor tvivler jeg på at jeg nogensinde kommer til at føle mig lykkelig!

Øv at du er så plaget af din graviditet Hvor langt har du igen?

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

IsabellaCiinea skriver:

Helt sikkert!

Er lykkelig..

Det der kan gøre det bedre, er at jeg får min uddannelse som geolog, og flytter til Australien og arbejder med det

Ja det kan jo nærmest altid blive lige lidt bedre

Anmeld

8. januar 2013

Muhmi

Nettemor skriver:

Vi er HELT enige Jeg er bare ikke så god til at skrive det som du er

Orh lad være, jeg er heller ikke god til at skrive det.. Jeg er bare virkelig påpasselig med at bruge ordet lykkelig.. Hehehe

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

B&J skriver:

så er det jo nok ja og nej...

JA jeg er lykkelig over vores lille familie mig og min kæreste og vores søn der er jeg over lykkelig kunne ikke forstille mig noget andet..

men ellers nej så er jeg ikke, mangler job så jeg kunne finde ro i min hverdag, så nej på det punkt er jeg slet ikke lykke lig

Har det lidt som det. Et job ville virkelig være godt så der kunne komme noget mere ro . Både på økonomi men også på fremtidstankerne.

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Kloster skriver:

Sikke dog et dejligt indlæg.

JA, jeg er lykkelig. Og ja self er der ting, der kunne være bedre, men jeg er sådan en person, der bare elsker udvikling og nyder at livet ikke bare står stille.

Jeg er lykkelig med min super dejlige mand og vores rigtig dejlige drenge. Jeg er ikke uvenner med nogen som helst og jeg får god anerkendelse i mit arbejde.

Har lige skiftet arbejde, der desværre blev underlagt omstrukturering fra alm pl.hjem til dementsafsnit, men det er først i efteråret. Sygdommen Demens er ikke mit interesseområde, men allerede inden dette info-møde var ovre, havde jeg en ny plan om mit arbejdsliv. Så ja jeg er klart et positivt menneske, der nyder livets udfordringer - sikkert pga de udfordringer, jeg får, ikke er fuldstændig livsalvorlige og katastrofale.

Ting der kunne få mig helt oppe på den lyserøde sky ville være at have mulighed (økonomisk) for at rejse et par gange om året. Dén frihed og dén kvalitetstid med mand og drenge, ville jeg VIRKELIG gerne have.

Jeg synes også at kunne mindes at du har efterspurgt en form for forandring i dit arbejdsliv? Så er det jo bare fedt at det kommer

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Månsson skriver:

Ja det er jo lidt et stort og vidt begreb ikke.. For nogle dage syntes jeg da os bare det hele sutter for vildt

Sådanne dage har jeg også. Uden tvivl. Men det er vel også de dage der gør at de andre føles ekstra gode ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.