Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Sådanne dage har jeg også. Uden tvivl. Men det er vel også de dage der gør at de andre føles ekstra gode ?
Sådanne dage har jeg også. Uden tvivl. Men det er vel også de dage der gør at de andre føles ekstra gode ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøllen skriver: Den syntes jeg er svær for både og. Jeg er super glad og taknemlig for mine skønne unger og min mand som er det igennem tykt og tyndt. Men har så mange ting der fylder p.t så går ikke rundt og smiler dagen lang. Der er mange ting jeg ville ønske anderledes. ingen smerter familie som formår at vise omsorg, støtte & forståelse ville ønske jeg var på arbejdsmarkedet at der ikke var så mange ting i hverdagen som er svært i forhold til ungerne og trivsel. min far som er alvorlig syg Jeg har stået overfor mit livs udfordring p.t og arbejder for at komme ud på den anden side. Jeg er på vej, men der er et stykke vej endnu. Så må helt lykkelig er jeg nok ikke, men glipvis
Den syntes jeg er svær for både og.
Jeg er super glad og taknemlig for mine skønne unger og min mand som er det igennem tykt og tyndt.
Men har så mange ting der fylder p.t så går ikke rundt og smiler dagen lang.
Der er mange ting jeg ville ønske anderledes.
ingen smerter
familie som formår at vise omsorg, støtte & forståelse
ville ønske jeg var på arbejdsmarkedet
at der ikke var så mange ting i hverdagen som er svært i forhold til ungerne og trivsel.
min far som er alvorlig syg
Jeg har stået overfor mit livs udfordring p.t og arbejder for at komme ud på den anden side. Jeg er på vej, men der er et stykke vej endnu. Så må helt lykkelig er jeg nok ikke, men glipvis
Gigl skriver: At være lykkelig må vel være noget med at dét der foregår i mit liv stemmer overens med de forventninger jeg har til det Så ja, så er jeg lykkelig. For lykke er vel ikke bare at være glad lige nu. Det må vel være en følelse af at man er godt med i sit eget liv - tror jeg
At være lykkelig må vel være noget med at dét der foregår i mit liv stemmer overens med de forventninger jeg har til det Så ja, så er jeg lykkelig. For lykke er vel ikke bare at være glad lige nu. Det må vel være en følelse af at man er godt med i sit eget liv - tror jeg
Muhmi skriver: Orh lad være, jeg er heller ikke god til at skrive det.. Jeg er bare virkelig påpasselig med at bruge ordet lykkelig.. Hehehe
Orh lad være, jeg er heller ikke god til at skrive det.. Jeg er bare virkelig påpasselig med at bruge ordet lykkelig.. Hehehe
Månsson skriver: Ja lige præcis.. Man får ikke det ene uden det andet
Ja lige præcis.. Man får ikke det ene uden det andet
Nettemor skriver: Ja det kan jo nærmest altid blive lige lidt bedre
Ja det kan jo nærmest altid blive lige lidt bedre
Ja det er jo det
Nettemor skriver: Eeej jeg havde ikke fået med mig at du var blevet gravid STORT tillykke. Hvor er det fantastisk
Eeej jeg havde ikke fået med mig at du var blevet gravid STORT tillykke. Hvor er det fantastisk
ved du hvad, jeg er heller ikke helt sikker på jeg endnu helt forstår det det sker faktisk at jeg glemmer det lidt
Monica
Monica P skriver: ved du hvad, jeg er heller ikke helt sikker på jeg endnu helt forstår det det sker faktisk at jeg glemmer det lidt Monica
Nettemor skriver: Glipvis er bedre end slet ikke Men kan godt forstå dig. Jeres families situation lige nu er en der trækker tænder ud. Og giver nogle tanker og bekymringer. Dem kan man vist ikke komme uden om. Men håber og tror at det snart skal gå bedre for jer.
Glipvis er bedre end slet ikke Men kan godt forstå dig. Jeres families situation lige nu er en der trækker tænder ud. Og giver nogle tanker og bekymringer. Dem kan man vist ikke komme uden om. Men håber og tror at det snart skal gå bedre for jer.
Hi hi det jo lige det, er nu meget tilfreds. Men lykkelig er jeg nok ikke lige nu...
men det kommer er jeg sikker på
tak Kunne godt bruge lidt medvind
bøllen skriver: Hi hi det jo lige det, er nu meget tilfreds. Men lykkelig er jeg nok ikke lige nu... men det kommer er jeg sikker på tak Kunne godt bruge lidt medvind
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128