Er du lykkelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Miss Church

Nettemor skriver:

Ja er du det? Sådan hvis du mærker efter helt dybt inde. Altså jeg snakker ikke om at alt er perfekt eller ikke kunne blive bedre. Men er du glad for dit liv. Og dem du har i det?

Jeg selv synes jeg er okay lykkelig. Har jo en god familie. Vores eget lille hus osv. Har ikke noget arbejde men er i løntilskudsjob så føler da jeg får noget ud af hverdagen.

Selvfølgelig kunne det være bedre men hvornår kan det ikke det

Tilføjelse: Kan du selv gøre noget for at ændre det til det bedre? 

Skriv gerne uddybende

Jeg føler mig lykkelig  

• Jeg bliver færdiguddannet fra mit drømmestudie om en uge
  • Jeg har verdens bedste kæreste og bedste ven 
  • Vi venter os to prinsesser 
  • Vi har lige købt hus, som vi er ved at gøre til vores drømmehus
  • Jeg har en fantastisk familie og de bedste veninder 

Det kan vist ikke blive meget bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Nettemor skriver:

Der er vel altid noget der kan blive bedre

lige præcis ..

Anmeld

8. januar 2013

Troldemommi

Mit liv er ikke perfekt men Ja jeg er sgu egentlig ret lykkelig, jeg har min skønne mand og vores vidunderlige Johanne, jeg har masser af familie og veninder, vi bor i vores dejlige rækkehus og så er jeg 6+4 med vores kommende lillebror eller søster, økonomien er fin og jeg er stadig optimistisk på at mit drømmejob venter på mig

Fin tråd, så tænker man lige på alt det man har og ikke det man mangler

Monica

Anmeld

8. januar 2013

Lunae

Lige pt er jeg ikke specielt lykkelig!

Altså jeg har en dejlig familie - en skøn kæreste og den mest fantatiske datter. Vi venter os nr 2 til sommer. Jeg tænker at jeg burde være lykkelig!

Men jeg er ikke lykkelig! Jeg er syg pga graviditeten og synes det er dødhårdt! Samtidig læser jeg til lærer, men føler ikke at jeg kan finde det rigtige for mig! Jeg er typen der tænker for meget og derfor tvivler jeg på at jeg nogensinde kommer til at føle mig lykkelig!

Anmeld

8. januar 2013

BellaCiinea

Nettemor skriver:

Ja er du det? Sådan hvis du mærker efter helt dybt inde. Altså jeg snakker ikke om at alt er perfekt eller ikke kunne blive bedre. Men er du glad for dit liv. Og dem du har i det?

Jeg selv synes jeg er okay lykkelig. Har jo en god familie. Vores eget lille hus osv. Har ikke noget arbejde men er i løntilskudsjob så føler da jeg får noget ud af hverdagen.

Skriv gerne uddybende

Helt sikkert!

Er lykkelig..

Det der kan gøre det bedre, er at jeg får min uddannelse som geolog, og flytter til Australien og arbejder med det

Anmeld

8. januar 2013

B&J

så er det jo nok ja og nej...

JA jeg er lykkelig over vores lille familie mig og min kæreste og vores søn der er jeg over lykkelig kunne ikke forstille mig noget andet..

men ellers nej så er jeg ikke, mangler job så jeg kunne finde ro i min hverdag, så nej på det punkt er jeg slet ikke lykke lig

Anmeld

8. januar 2013

Kloster

Nettemor skriver:

Skriv gerne uddybende

Sikke dog et dejligt indlæg.

JA, jeg er lykkelig. Og ja self er der ting, der kunne være bedre, men jeg er sådan en person, der bare elsker udvikling og nyder at livet ikke bare står stille.

Jeg er lykkelig med min super dejlige mand og vores rigtig dejlige drenge. Jeg er ikke uvenner med nogen som helst og jeg får god anerkendelse i mit arbejde.

Har lige skiftet arbejde, der desværre blev underlagt omstrukturering fra alm pl.hjem til dementsafsnit, men det er først i efteråret. Sygdommen Demens er ikke mit interesseområde, men allerede inden dette info-møde var ovre, havde jeg en ny plan om mit arbejdsliv. Så ja jeg er klart et positivt menneske, der nyder livets udfordringer - sikkert pga de udfordringer, jeg får, ikke er fuldstændig livsalvorlige og katastrofale.

Ting der kunne få mig helt oppe på den lyserøde sky ville være at have mulighed (økonomisk) for at rejse et par gange om året. Dén frihed og dén kvalitetstid med mand og drenge, ville jeg VIRKELIG gerne have.

Anmeld

8. januar 2013

L&V

Nettemor skriver:

Det giver i den grad mening. Tror også det er sådan jeg ser det. Men det er svært at forklare synes jeg, Derfor jeg skrev lidt uddybende

Ja det er jo lidt et stort og vidt begreb ikke.. For nogle dage syntes jeg da os bare det hele sutter for vildt

Anmeld

8. januar 2013

bøllen

Skriv gerne uddybende

Den syntes jeg er svær for både og. 

Jeg er super glad og taknemlig for mine skønne unger og min mand som er det igennem tykt og tyndt.

Men har så mange ting der fylder p.t så går ikke rundt og smiler dagen lang. 

Der er mange ting jeg ville ønske anderledes.

ingen smerter

familie som formår at vise omsorg, støtte & forståelse

ville ønske jeg var på arbejdsmarkedet 

at der ikke var så mange ting i hverdagen som er svært i forhold til ungerne og trivsel.

min far som er alvorlig syg

Jeg har stået overfor mit livs udfordring p.t og arbejder for at komme ud på den anden side. Jeg er på vej, men der er et stykke vej endnu. Så må helt lykkelig er jeg nok ikke, men glipvis

Anmeld

8. januar 2013

Noahmor

Månsson skriver:

Jeg tror jeg diffinere lykkelig på en anden måde.. Jeg er glad og tilfreds med mit liv og det der er i det og har oplevet lykken momentært hvis det giver mening

Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.