Er du lykkelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du lykkelig

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.119 visninger
89 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Nettemor

Ja er du det? Sådan hvis du mærker efter helt dybt inde. Altså jeg snakker ikke om at alt er perfekt eller ikke kunne blive bedre. Men er du glad for dit liv. Og dem du har i det?

Jeg selv synes jeg er okay lykkelig. Har jo en god familie. Vores eget lille hus osv. Har ikke noget arbejde men er i løntilskudsjob så føler da jeg får noget ud af hverdagen.

Selvfølgelig kunne det være bedre men hvornår kan det ikke det

Tilføjelse: Kan du selv gøre noget for at ændre det til det bedre? 

Skriv gerne uddybende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja syntes jeg er ret lykkelig! Vh stine

Anmeld

8. januar 2013

Muhmi

Har svaret JA... Men nej jeg er ikke lykkelig som sådan.. Men jeg er MEGET glad for hvordan vi har det lige nu... Tingene kunne være bedre, men jeg er utrolig taknemlig og glad for at vi lige om snart kommer til at se lillebror og at vi har en utrolig dejlig lille dreng som bare er så dygtig... Mors lille djævel... 

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja syntes jeg er ret lykkelig! Vh stine

Dejligt

Anmeld

8. januar 2013

L&V

Nettemor skriver:

Ja er du det? Sådan hvis du mærker efter helt dybt inde. Altså jeg snakker ikke om at alt er perfekt eller ikke kunne blive bedre. Men er du glad for dit liv. Og dem du har i det?

Jeg selv synes jeg er okay lykkelig. Har jo en god familie. Vores eget lille hus osv. Har ikke noget arbejde men er i løntilskudsjob så føler da jeg får noget ud af hverdagen.

Selvfølgelig kunne det være bedre men hvornår kan det ikke det

Tilføjelse: Kan du selv gøre noget for at ændre det til det bedre? 

Skriv gerne uddybende

Jeg tror jeg diffinere lykkelig på en anden måde.. Jeg er glad og tilfreds med mit liv og det der er i det og har oplevet lykken momentært hvis det giver mening

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Muhmi skriver:

Har svaret JA... Men nej jeg er ikke lykkelig som sådan.. Men jeg er MEGET glad for hvordan vi har det lige nu... Tingene kunne være bedre, men jeg er utrolig taknemlig og glad for at vi lige om snart kommer til at se lillebror og at vi har en utrolig dejlig lille dreng som bare er så dygtig... Mors lille djævel... 

Lykkelig er også et svært ord. Men mente det du skrev.

Anmeld

8. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

ja jeg er nu også lykkelig. men kunne da godt blive endnu mere lykkelig hvis jeg dog bare kunne finde en elevplads som frisør og få mig en kæreste.

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Månsson skriver:

Jeg tror jeg diffinere lykkelig på en anden måde.. Jeg er glad og tilfreds med mit liv og det der er i det og har oplevet lykken momentært hvis det giver mening

Det giver i den grad mening. Tror også det er sådan jeg ser det. Men det er svært at forklare synes jeg, Derfor jeg skrev lidt uddybende

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

MiichellaMalou skriver:

ja jeg er nu også lykkelig. men kunne da godt blive endnu mere lykkelig hvis jeg dog bare kunne finde en elevplads som frisør og få mig en kæreste.

Der er vel altid noget der kan blive bedre

Anmeld

8. januar 2013

Muhmi

Nettemor skriver:

Lykkelig er også et svært ord. Men mente det du skrev.

Hihi... Lykkelig er jo også sådan en følelse som varer MEGET kort tid, som f.eks. den dag man bliver gift, den dag man føder og ser sit barn for første gang, de der små øjeblikke hvor man bliver overvældet af kærlighed til sit barn... Det er hvad jeg ville kalde lykkelig, men det sker kun i små bider.. Det er ikke sådan general følelse man går rundt med, for så er man jo helt ekstatisk af følelser hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.