Er du lykkelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Sitrani

Jeg har stemt ja!

Men som andre også skriver, så er man lykkelig momentært.. Når jeg kigger på min kæreste og vores datter, der leger og hygger sig sammen, så får jeg en lykkefølelse f.eks. Eller når jeg bare pludselig får en ustyrlig lyst til at kysse og kramme vores datter! Og sige jeg elsker hende, og så bare kysse hende over hele hendes lille ansigt.... hihihi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeps er lykkelig for mit liv

er jobsøgende for tiden men det er helt ok da vores søn godt kan bruge den ekstra opmærksomhed jeg kan give ved ikke at skulle afsted hver dag

kæresten går også hjemme og er i behandling for depression så han er ved at få det bedre ganske langsomt så det er også rart

Vi er lige blevet aktiv boligsøgende så vi kan få en større lejlighed med mulighed for værelse til sønnen så det er også rart langt om længe at kunne komme videre der

Håbet er at finde en 4-værelses vi kan betale her i nærheden (og dem er der en del af spørgsmålet er bare om der er nogen ledige lige pt.) og så blive boende der til vi bliver gamle ikke mere flytning

Anmeld

8. januar 2013

Savannah

Nettemor skriver:

Du kan tro det giver mening! 

Det kan også være en svær ting at svare på. For hvordan definere man det. Og hvordan måler man det. 

Super, dejligt det gav mening :-)

Lykke er nemlig en rigtig svær størrelse. For min defination af at være lykkelig er sandsynligvis mere eller mindre unik. Det er jo noget af det fantastiske ved mennesket, måden vi alle er forskellige på.

Der er jo også nogle ting vi hver i sær drømmer om, der ville være "lykken" - hvad enten det er et barn, vægttab, penge, kærlighed eller noget helt andet. Jeg har da ihvertfald nogle ting jeg ville være lykkelig for at have eller gøre, men det ville nok nærmere skabe en lykkefølelse at tabe 10 kg end det ville gøre mit liv lykkeligt.

Anmeld

8. januar 2013

morethanperfect

Både ja og nej , vil jeg sige ..

Er Lykkelig for min familie , og elsker dem højere end alt andet !! 

Men , der er bare stadig nogle ting fra fortiden der spøger i mit hovede , som jeg ikke kan slippe .. Og før jeg gir helt slip , vil jeg nok ikke kalde mig helt og aldeles lykkelig .. For mig selv 

Men tiden skal nok komme en dag hvor jeg kan gi slip . Det er jeg sikker på 

Anmeld

9. januar 2013

LR85

Mangler ender hedder 'ja, det medte af tiden', for med to små børn, et parforhold på prøvelse, så er man ikke altid lige lykkelig. 

Men 80% af tiden er jeg mere end tilfreds med livet og er glad. 

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

Hverken eller, har jeg stemt...

Har det godt til hverdags og godt i mit parhold, PÅNÆR at jeg er så klar til en baby og min kæreste ikke er, det fylder i perioder så meget at jeg ikke er lykkelig ... Hvis det giver mening.

Anmeld

10. januar 2013

LittleSteps

Ja, det er jeg  bestemt  

Anmeld

10. januar 2013

CaWi

Ja jeg er lykkelig
Jeg har en vidunderlig kæreste, det er en fantastisk far for vores skønne dreng.
Kunne jeg blive mere lykkelig?? Ja da! Hvis kæresten kom med en stor fed diamant ring og vi ikke længere boede til leje.
Men hver ting til sin tid

Anmeld

10. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Nettemor skriver:

Ja er du det? Sådan hvis du mærker efter helt dybt inde. Altså jeg snakker ikke om at alt er perfekt eller ikke kunne blive bedre. Men er du glad for dit liv. Og dem du har i det?

Jeg selv synes jeg er okay lykkelig. Har jo en god familie. Vores eget lille hus osv. Har ikke noget arbejde men er i løntilskudsjob så føler da jeg får noget ud af hverdagen.

Selvfølgelig kunne det være bedre men hvornår kan det ikke det

Tilføjelse: Kan du selv gøre noget for at ændre det til det bedre? 

Skriv gerne uddybende

Ja, jeg er faktisk ret lykkelig Jeg har to dejlige børn og en på vej En fantastisk mand, der er en super far. Vi har det skønt sammen - og supplerer hinanden godt.

Jeg har et job, jeg elsker. Vi købte vores skønne hus for halvandet år siden, og det ligger vildt godt - i den by vi begge arbejder i + lukkede stisystemer til skole og børnehave.

Så alt i alt er der ikke mange ting jeg ville lave om

/ Taco78 

Anmeld

10. januar 2013

Liva

"Lykke er ikke et mål, vi når for enden af livets vej - det er selve den måde vi lever vores liv på" (Aristoteles)

Jeg har svaret hverken/eller. Jeg har mange ting i mit liv, som gør mig lykkelig, men også ting som stresser mig. Jeg vil gerne sige at jeg stræber efter at leve mit liv lykkeligt og værdsætte de gode ting, men jeg er desværre også så meget tryghedsnarkoman at jeg ofte holder fast i de ting i mit liv, som stresser mig.

Men jeg holder da med Aristoteles: Lykken findes omkring mig ikke foran mig...

Kh Liva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.