Er du lykkelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Fenja09

Øv at du er i sorg. Men ja som du selv siger så er det en del af livets cyklus. Men derfor er det nu rarest når man 'går fri'. Håber du har nogle omkring dig som kan hjælpe dig igennem

Ja, det undgår ingen af os desværre - nogen gange kommer det bare før tid. Mistede min mor for 3 måneder siden. Hun kæmpede mod kræft over 2 omgange på 18 år, sidste omgang varede 7 år. Jeg har heldigvis min søster, kæreste og svoger samt resten af familien og venner at dele sorgen med.

Det må være mere trist at gå "fri" end at sørge. Det må nemlig betyde at man ikke har haft et menneske i sit liv man elsker utroligt højt. Men ved godt hvad du mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

dorthemus

Nettemor skriver:

Dejligt

Hun er altså også bare skøn! Mon hun skal præsenteres for en, sød og (forhåbentlig) velopdragen dreng som hedder Sebastian og kommer fra Jylland, engang?  

Det kan sagtens arrangeres...hendes mor får nemlig altid bløde knæ når det kommer til jyder/jysk

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Babymor2010 skriver:

Hmm jeg har i hvert fald været meget mere lykkelig end jeg er lige pt. 

Sådan kan man også sige det Men mon ikke det kommer igen 

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Maja84 skriver:

Ja jeg er lykkelig, til jul tænkte jeg at mine ønsker var nice to have og ikke noget som var nødvendigt og at jeg i bund og grund er helt igennem lykkelig for mit liv og ikke føler jeg mangler noget

At der så er dage man er knap så sikker er hvad det er når man ved man i grundlaget er glad lykkelig og tilfreds

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Den lykkelige skriver:

Lykkelig for mig er et rigtig stort ord!!  Nej det er jeg ikke... men håber da jeg opnår det en dag...

Det er et stort ord. Det ved jeg. Og et kompleks ord. 

Er sikker på du nok skal opnå det

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Sally-Slingshot skriver:

Ja, men hvad er lykkelig? Jeg er glad for mit liv hver dag, ikke hvert sekund men hver dag.

Mit liv kunne sagtens være bedre. Men det arbejder jeg og vi med hver dag. Det er vel en proces, at "få" alt det man gerne vil have. Ikke noget vildt, men det der vil gøre mig rigtig lykkelig. Jeg tænker, hvis jeg arbejder med det, der gør mig lykkelig (ikke kun job mæssigt, men generelt i livet) så ender jeg med at "fuldende" mit liv. Jeg kæmper for at "blive lykkelig" og i den proces er der både lykke og nedtur. Ved ikke om det giver mening, det var bare lidt tanker om lykkelig.

Du kan tro det giver mening! 

Det kan også være en svær ting at svare på. For hvordan definere man det. Og hvordan måler man det. 

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Fenja09 skriver:

Ja, det undgår ingen af os desværre - nogen gange kommer det bare før tid. Mistede min mor for 3 måneder siden. Hun kæmpede mod kræft over 2 omgange på 18 år, sidste omgang varede 7 år. Jeg har heldigvis min søster, kæreste og svoger samt resten af familien og venner at dele sorgen med.

Det må være mere trist at gå "fri" end at sørge. Det må nemlig betyde at man ikke har haft et menneske i sit liv man elsker utroligt højt. Men ved godt hvad du mener

Årh kondolere! Det må være en meget svær tid. Men godt du har familien. 

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

Månsson skriver:

Jeg tror jeg diffinere lykkelig på en anden måde.. Jeg er glad og tilfreds med mit liv og det der er i det og har oplevet lykken momentært hvis det giver mening

Helt enig. Sådan er det også for mig

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

dorthemus skriver:

Det kan sagtens arrangeres...hendes mor får nemlig altid bløde knæ når det kommer til jyder/jysk

Hehe må til at lære ham at snakke jysk så  

Anmeld

8. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Nettemor skriver:

Ja er du det? Sådan hvis du mærker efter helt dybt inde. Altså jeg snakker ikke om at alt er perfekt eller ikke kunne blive bedre. Men er du glad for dit liv. Og dem du har i det?

Jeg selv synes jeg er okay lykkelig. Har jo en god familie. Vores eget lille hus osv. Har ikke noget arbejde men er i løntilskudsjob så føler da jeg får noget ud af hverdagen.

Selvfølgelig kunne det være bedre men hvornår kan det ikke det

Tilføjelse: Kan du selv gøre noget for at ændre det til det bedre? 

Skriv gerne uddybende

Ja jeg syntes selv jeg er lykkelig - eller i hvert fald super glad for min tilværelse 

Der har været mange ting igennem årene, ting jeg, nu, mener har været en hjælp til at mig og kæresten forstår hinanden bedre og, idag, har det bedre med hinanden.

Vi har endelig en baby på vej, faktisk har jeg termin om 17 dage  og det var et projekt der kun styrkede vores forhold da vi virkelig stod sammen om at jeg måske ikke kunne få børn - han var der for mig i tykt og tyndt 

Er sikker på han er manden for mig, han får mig til at grine hver dag og jeg savner ham stadig når han går på arbejde. Vi har faktisk 7 års dag i dag 

Jeg elsker min familie, vi snakker og ses gerne hver uge - ja mig og min mor skal næsten helst snakke hver dag - også selvom hun bare ringer for at fortælle noget hun allerede har fortalt 3 gange hehe. Min søster og jeg er som bedste veninder og min mormor og morfar er der altid når jeg har brug for det 

Måske er det baby-rusen der snakker - men ja jeg syntes jeg er lykkelig og kunne måske endda trille en tåre ved tanken om hvor heldig jeg er  

Alle kan gøre tingene bedre, men det tager vi jo bare som det kommer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.