LuLy skriver:
Jeg er jo gravid og er sat til maj. Så jeg går på barsel omkring 5. april. Jeg er igang med min uddannelse som jeg allerede har udskudt en gang pga barsel hvor jeg var væk et helt år. Så denne gang ville jeg gerne nøjes med et halvt års barsel. Så er jeg tilbage i oktober og så tager min kæreste barsel i oktober og november. Han kan ikke tage længere da han ikke kan undværes fra arbejde i december.
Men. Så slog det mig at baby jo kun er 7 mdr så. Det synes jeg bare er virkelig tidligt at blive sendt i dagpleje. Hvad siger I??
Jeg er sat til 18. marts og planen er at vores prinsesse skal starte i dagpleje eller vuggestue i september eller november, når hun er 6-7 måneder.
Jeg skal i gang med hf i august da jeg ingen uddannelse har og gerne vil have en så jeg kan tjene flere penge på et tidspunkt og give en bedre fremtid for vores lille skat, så tager min kæreste barsel i en måned eller to, også skal hun starte. Jeg kan ikke se problemet i at de starter så tidligt, det har jeg og mine søskende gjort og vi har ikke taget skade ...
Det synes jeg generelt børn der starter i den alder ikke virker til at tage skade af.
og mener altså også jeg har læst en eller anden undersøgelse omkring at børn der først starter i vuggestue/dagpleje som 1 årige har sværre ved at tilpasse sig en når de er 6-10 mdr
Anmeld