LuLy skriver:
Jeg er jo gravid og er sat til maj. Så jeg går på barsel omkring 5. april. Jeg er igang med min uddannelse som jeg allerede har udskudt en gang pga barsel hvor jeg var væk et helt år. Så denne gang ville jeg gerne nøjes med et halvt års barsel. Så er jeg tilbage i oktober og så tager min kæreste barsel i oktober og november. Han kan ikke tage længere da han ikke kan undværes fra arbejde i december.
Men. Så slog det mig at baby jo kun er 7 mdr så. Det synes jeg bare er virkelig tidligt at blive sendt i dagpleje. Hvad siger I??
Vores kom afsted da han var 6mdr. da vi begge skulle starte i skole igen efter en lang sommerferie.
Det er tidligt, ja! Og det bliver ikke tilfældet med lillesøster er jeg ret sikker paa, da jeg nu er færdig paa uddannelse og kan rigtig barsel.
Vi havde jo saa muligheden for korte dage den første stykke tid, hvilket vi ogsaa benyttede os af, indtil vi fandt ud af at det ødelagde hans rytme i DP.
Det gik super godt, han var ikke naaet at blive mor syg, som de typisk bliver der i 10mdrs. alderen hvor de ofte kommer ud og bliver passet. Han klarede det bare saa fint, og har i dag det bedste forhold til DP mor, som er som en reserve bedste for ham nærmest 
Anmeld