LuLy skriver:
Jeg er jo gravid og er sat til maj. Så jeg går på barsel omkring 5. april. Jeg er igang med min uddannelse som jeg allerede har udskudt en gang pga barsel hvor jeg var væk et helt år. Så denne gang ville jeg gerne nøjes med et halvt års barsel. Så er jeg tilbage i oktober og så tager min kæreste barsel i oktober og november. Han kan ikke tage længere da han ikke kan undværes fra arbejde i december.
Men. Så slog det mig at baby jo kun er 7 mdr så. Det synes jeg bare er virkelig tidligt at blive sendt i dagpleje. Hvad siger I??
Jo, det virker da lidt tidligt. Men altså hvis man ikke har andre muligheder, så er det jo bare sådan, det skal være. Og jeg tror altså ikke, barnet tager skade af det.
Mon ikke det også er os voksne, der bare gerne vil være sammen med vores børn så længe som muligt? For det er jo dejligt.
Men det er jo også fint for de små at komme ud og lege med de andre børn, de hygger sig sammen...
Da min mor fik mig, for 33 år siden
havde hun 2 mdr!!! barsel, så var det ellers bare afsted med mig, ud og blive passet! Dét kan man vist kalde for tidligt...hihi...
Du skal jo gøre det, du har det bedst med og det, der er brug for. Så er alle andres mening om det jo ligeyldig...
Anmeld