Amanda Stage skriver:
Jeg kan godt følge dig! Er selv under uddannelse og man vil bare så nødig forsinkes
Min søn var 9 måneder da han startede i vuggestue, fordi det lige passede med mit studie, og det gik rigtig godt. Nu studerer jeg til lærer og har faktisk læst flere steder at man godt kan have dem hjemme FOR længe, de vil senere få problemer med at flytte og kaste sig ud i nye omgivelser og det har jeg HELDIGVIS aldrig oplevet, tværtimod falder han til så let som ingenting! Jeg ved ikke om det skyldes at han startede tidligt, men efter hvad jeg har læst har det noget med det at gøre! Tænk på i USA, England og Irland der har du maximum!! 3 måneders barsel! Hvis ikke man har råd til fuldtidsbarnepige der, ja så er det vuggestue/dagpleje allerede i en alder af 3 måneder, så mon ikke det går?
Jeg synes du selv skal mærke efter hvad du helst vil, og 7 måneder passer fint med adskillelsesfasen som skulle starte omkring 6 måneder.
de undersøgelser vi jeg gerne se.
handler de ikke mere om at trykke børn tør prøve nyt, og børn der er utrykke i sitiotion ikke tør prøve nyt..
og jeg mener der er stor forskel på om man taler om et 6 mdr gammelt barn, eller en 6 årig. for det er jo spændet, fra man kan komme ud til man SKAL ud.
handler det ikke om hvordan familie er og om de formår at skabe rammerne om hjemmepasningen der gavner barnet,
jeg tror simpelt hen ikke på at der er en hele generationer før os der har haft det virkelig svært forde de var hjemmepassede
Anmeld