LuLy skriver:
Jeg er jo gravid og er sat til maj. Så jeg går på barsel omkring 5. april. Jeg er igang med min uddannelse som jeg allerede har udskudt en gang pga barsel hvor jeg var væk et helt år. Så denne gang ville jeg gerne nøjes med et halvt års barsel. Så er jeg tilbage i oktober og så tager min kæreste barsel i oktober og november. Han kan ikke tage længere da han ikke kan undværes fra arbejde i december.
Men. Så slog det mig at baby jo kun er 7 mdr så. Det synes jeg bare er virkelig tidligt at blive sendt i dagpleje. Hvad siger I??
Jeg fødte 23. April 2011, og Emil startede dagpleje d. 16. januar 2012, så han var lige knap 8 måneder, da han startede. Jeg skulle igang med studie igen 1. februar, så havde ikke rigtig noget valg. Jeg var simpelthen SÅ nervøs for om han var for lille... men det gik bare over al forventning - ikke en eneste gang var han ked af det eller noget. Det var lige før han nærmest var kørt ind den første dag

Men altså nu har vi også været heldige at få en dreng, der aldrig har været mærket af tigerspring osv... Han har lige siden han var meget lille været meget social anlagt, så han elsker bare at møde nye mennesker - og mor behøver absolut ikke være der!

Men det er svært at svare på om det er for tidligt, for det kommer i høj grad an på barnet.
Anmeld