Jeg citerer lige to af dine svar i samme svar til dig.
Først dette: "Jeg fejler noget. Jeg har udviklet depression og angst imens jeg har været sammen med Ham. For at det ikke skal være løgn sagde overlægen på psyk at jeg skulle overveje om det var min mand der gør mig syg. Lyder vildt men det er rigtigt."
- Dér har du dit svar! Du er IKKE psykopat! En person, som ikke kender jer personligt, er alligevel i stand til at se at din kæreste er bad news for dig og forsøger oven i købet at advare dig. Det er IKKE dig, den er gal med. Alle normaltfungerende mennesker ville bryde ned og udvikle angst og depression af den slags terror, som han udsætter dig for på daglig basis.
Dernæst dette: "Nå men har sagt til ham at vi skal tale sammen i aften. Og det skal vi altså, vi har et barn sammen og bliver nød til at planlægge om han vil eller ej. Er lettet over at have taget beslutningen, nu skal jeg bare samle styrke til at gennemføre det."
- Og dér har du din styrke! I denne korte tekst lyder du pludselig ekstremt stærk, hvilket vælter alt det, du skrev i går. Du ER tydeligvis stærk inderst inde, du skal "bare" finde det frem igen. Du er kun et offer, hvis du selv gør dig til det og lader ham behandle dig sådan. At du nu er i stand til at skrive til os at du ved, han tager fejl og at han ikke skal behandle dig sådan længere, er første skridt i den rigtige retning. Det er super godt! Nu skal du "bare" have fortalt ham det samme. Hvis det på nogen måde gør det nemmere, må du have alle os andre Baby.dk-brugere i baghovedet, mens du forklarer ham, hvad der nu skal ske.
Vi er 100% bag dig i ånden. Når du er kommet ud på den anden side, vil du opdage, at du er langt, langt stærkere end du nogensinde havde troet. Det eneste, du mangler at vurdere, er så, hvorvidt du selv vil eller ej, i stedet for bare at lade den beslutning være op til ham. 
Held og lykke! 
Anmeld