Han siger han går fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

Maiken Løth

Hold da op!

- Jeg er gravid med min kæreste og han er på samme måde nogle gange! Sommetider ligger han og nusser mig på maven og ''snakker'' til barnet, andre gange siger han alt muligt pis med at han vil have en faderskabstest, og det skal lige siges at jeg har boet hos ham lige siden jeg blev gravid, så jeg ved ikke lige hvorfor han vil have det. Nogle gange vil han slet ikke have noget med barnet og gøre  Han kan svine mig til og siger han ikke vil være sammen med mig mere også går der 30 minutter så kommer han tilbage og undskylder! Vi er meget unge gravide men har været sammen i 2 og et halvt år, og jeg elsker ham mere end noget andet ://! jeg ved heller ikke hvad jeg skal gøre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Anonym trådstarter

Maiken Løth skriver:

Hold da op!

- Jeg er gravid med min kæreste og han er på samme måde nogle gange! Sommetider ligger han og nusser mig på maven og ''snakker'' til barnet, andre gange siger han alt muligt pis med at han vil have en faderskabstest, og det skal lige siges at jeg har boet hos ham lige siden jeg blev gravid, så jeg ved ikke lige hvorfor han vil have det. Nogle gange vil han slet ikke have noget med barnet og gøre  Han kan svine mig til og siger han ikke vil være sammen med mig mere også går der 30 minutter så kommer han tilbage og undskylder! Vi er meget unge gravide men har været sammen i 2 og et halvt år, og jeg elsker ham mere end noget andet ://! jeg ved heller ikke hvad jeg skal gøre. 

Stakkels dig :-( ville så gerne have min skulle nusse mig på maven da vi ventede vores søn, han gad kun mærke ham sparke en gang. Efter det blev han bare sur når jeg ville have ham til det og råbte at det havde han mærket! I uge 21 ville han have jeg skulle have en abort! Men kunne jo ligesom ikke lade sig gøre. Det var mega sårende. Håber i får det til at fungere. Hvor gamle er i?

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Tror jeg har taget beslutningen om at gøre det forbi. Jeg har ligget syg idag, og han har bare været så kold. Han har smækket Med dørene og været meget gal på mig. Ved egenlig ikke hvorfor. Imens jeg har kastet op har han sagt alt muligt med at jeg skulle styre mig. Nå men har sagt til ham at vi skal tale sammen i aften. Og det skal vi altså, vi har et barn sammen og bliver nød til at planlægge om han vil eller ej. Er lettet over at have taget beslutningen, nu skal jeg bare samle styrke til at gennemføre det. 

Anmeld

29. december 2012

Leneur

Anonym skriver:

Tror jeg har taget beslutningen om at gøre det forbi. Jeg har ligget syg idag, og han har bare været så kold. Han har smækket Med dørene og været meget gal på mig. Ved egenlig ikke hvorfor. Imens jeg har kastet op har han sagt alt muligt med at jeg skulle styre mig. Nå men har sagt til ham at vi skal tale sammen i aften. Og det skal vi altså, vi har et barn sammen og bliver nød til at planlægge om han vil eller ej. Er lettet over at have taget beslutningen, nu skal jeg bare samle styrke til at gennemføre det. 

Synes det er den bedste beslutning du er kommet frem til. Jeg krydser alt for at du holder fast, lige meget hvad.
STORT knus til dig.

Anmeld

29. december 2012

twinboys

pøj pøj og knus herfra

Anmeld

29. december 2012

Miss Kat

Jeg citerer lige to af dine svar i samme svar til dig.

Først dette: "Jeg fejler noget. Jeg har udviklet depression og angst imens jeg har været sammen med Ham. For at det ikke skal være løgn sagde overlægen på psyk at jeg skulle overveje om det var min mand der gør mig syg. Lyder vildt men det er rigtigt."

- Dér har du dit svar! Du er IKKE psykopat! En person, som ikke kender jer personligt, er alligevel i stand til at se at din kæreste er bad news for dig og forsøger oven i købet at advare dig. Det er IKKE dig, den er gal med. Alle normaltfungerende mennesker ville bryde ned og udvikle angst og depression af den slags terror, som han udsætter dig for på daglig basis.

Dernæst dette: "Nå men har sagt til ham at vi skal tale sammen i aften. Og det skal vi altså, vi har et barn sammen og bliver nød til at planlægge om han vil eller ej. Er lettet over at have taget beslutningen, nu skal jeg bare samle styrke til at gennemføre det."

- Og dér har du din styrke! I denne korte tekst lyder du pludselig ekstremt stærk, hvilket vælter alt det, du skrev i går. Du ER tydeligvis stærk inderst inde, du skal "bare" finde det frem igen. Du er kun et offer, hvis du selv gør dig til det og lader ham behandle dig sådan. At du nu er i stand til at skrive til os at du ved, han tager fejl og at han ikke skal behandle dig sådan længere, er første skridt i den rigtige retning. Det er super godt! Nu skal du "bare" have fortalt ham det samme. Hvis det på nogen måde gør det nemmere, må du have alle os andre Baby.dk-brugere i baghovedet, mens du forklarer ham, hvad der nu skal ske. Vi er 100% bag dig i ånden. Når du er kommet ud på den anden side, vil du opdage, at du er langt, langt stærkere end du nogensinde havde troet. Det eneste, du mangler at vurdere, er så, hvorvidt du selv vil eller ej, i stedet for bare at lade den beslutning være op til ham.

Held og lykke! 

Anmeld

29. december 2012

Maiken Løth

Anonym skriver:

Stakkels dig :-( ville så gerne have min skulle nusse mig på maven da vi ventede vores søn, han gad kun mærke ham sparke en gang. Efter det blev han bare sur når jeg ville have ham til det og råbte at det havde han mærket! I uge 21 ville han have jeg skulle have en abort! Men kunne jo ligesom ikke lade sig gøre. Det var mega sårende. Håber i får det til at fungere. Hvor gamle er i?

Jeg er lige blevet 17 og han er 19 :-)

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Maiken Løth skriver:

Jeg er lige blevet 17 og han er 19 :-)

Måske fordi han er så ung at han er lidt usikker. selv fuldvoksne mænd har svært ved at forstå 100% at det er baby på vej. Ønsker virkelig for jer at det hele lykkes. Og at i får det godt, sammen eller hver for sig. 

Anmeld

29. december 2012

Maiken Løth

Anonym skriver:

Måske fordi han er så ung at han er lidt usikker. selv fuldvoksne mænd har svært ved at forstå 100% at det er baby på vej. Ønsker virkelig for jer at det hele lykkes. Og at i får det godt, sammen eller hver for sig. 

Mange tak! Og i lige måde! :-)
- Du må godt skrive i privat hvis det lyster :-D

Anmeld

29. december 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Hvor er det godt at høre! DER er din styrke!

En kæreste og en barnefader skal jo behandle sin pige som var hun en lille gudinde, der har givet ham noget dyrebart. Han skal trøste dig når du er syg, holde dig på panden og spørge om der er noget du har brug for.. Det andet er jo helt ude af proportioner... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.