det vigtigeste er netop min søn. Derfor han skal med mig, og derfor jeg er bange for ikke at få ham med. mange af de respons jeg får på min tråd er jo netop at jeg skal gå fra ham for min søns skyld. Så nytter det jo ikke at lade ham blive. Men tror også jeg skal have fat i statsamtet. Det er godt nok hårdt det her. Føler mig i forvejen svag efter 7 år med bebrejdelser og skæld ud hver dag. Men det skal ikke knække mig. Jeg vil gøre alt for mit barn. Og efter jeg har taget beslutningen og har fået alt den støtte her i min tråd, føler jeg at livet er lidt lysere og at det hele nok skal gå.
Dagens dejligste kommentar.
Godt at høre, det ikke er forgæves at bruge sin tid på denne slags debatter. Som jeg tidligere har nævnt, er der jo intet at sige til, du er blevet så psykisk nedkørt som du er, men at du nu selv kan sidde og sige at det ikke skal knække dig, gør hele forskellen. Især med tanke på, hvor opgivende du lød bare i forgårs. Du har allerede rykket dig enormt. Jeg ønsker dig og din søn alt det bedste og håber, du skriver en update igen, når der er kommet styr på det værste. 
Anmeld