Han siger han går fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Anonym trådstarter

Hvorfor?

Fordi han vil blive boende på den adresse vores søn er tilmeldt og kan ikke flytte den uden hans underskrift  Føler allerede jeg har tabt på forhånd. gør så ondt at tænke på hvis han får ham. Har set ham ruske han datter fra tidligere forhold voldsomt. Og han har så svært ved at styre sit temperament 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Tulle28

B&J skriver:

hvordan kan du blive ved sådan en fyr der gør dig ked af det????

der taler grimt til dig...

og han kan ikke bare tage jeres barn..

alt det han fyre af er tomme trusler...

ved du hvad se at komme væk, for det går ikke kun ud over dig nej det går ud over jeres barn.....

Lige nøjagtig! Det er værre at din søn skal vokse op i sådan et hjem, med en far der taler så grimt til mor. Hvad lærer det ham lige?

En kæmpe krammer og afsted med jer to, selvom det er så svært Du og din søn fortjener så meget bedre. Det er ham der er psykopaten i det her (hvis nogen ligefrem skal være det)! Har du ikke noget familie og nogen gode veninder der kan støtte dig?

Stort

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Det har noget at gøre med, at man som forældre ikke bare kan tage barnet væk fra den anden. Så hvis hun flytter og vil have barnet med skal han skrive under på at det er i orden... og det får hun nok ikke lige den mand til.

TS: Synes det er så synd for dig, at stå i en situation, hvor han egentlig har magten - igen. Men hvis hjem er det?

Men ellers må du høre ham ad, hvor forskellen ligger i at han flytter nu eller om et halvt år? Altså i forhold til at savne sit barn... Han trækker jo bare pinen ud og så må du forklare ham, at hvis det er fordi han først og fremmest tænker på barnet, at så er barnet bedst tjent med, at i får det overstået så hurtigt som muligt.

Tror han prøvet på at få mig til at blive frustreret nok til at give ham vores søn.  Han har lige sagt at han kontakter statsamtet og fortæller dem at jeg er syg i hovedet som han siger 

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Lige nøjagtig! Det er værre at din søn skal vokse op i sådan et hjem, med en far der taler så grimt til mor. Hvad lærer det ham lige?

En kæmpe krammer og afsted med jer to, selvom det er så svært Du og din søn fortjener så meget bedre. Det er ham der er psykopaten i det her (hvis nogen ligefrem skal være det)! Har du ikke noget familie og nogen gode veninder der kan støtte dig?

Stort

Jeg kan ikke få min søn med hvis jeg flytter

Anmeld

30. december 2012

Dorthe1986

Anonym skriver:

Tror han prøvet på at få mig til at blive frustreret nok til at give ham vores søn.  Han har lige sagt at han kontakter statsamtet og fortæller dem at jeg er syg i hovedet som han siger 

Han er til grin! Det får han absolut intet ud af... Statsforvaltningen tager ikke bare hans ord for gode varer og overdrager ham barnet. Nej, de vil jo kræve bevis for det... og herreste gud, fordi du har depression og angst, giver de ham altså ikke bare barnet.

Men ved du hvad? Synes du skal kontakte statsforvaltningen først og fortælle dem om situationen og spørge hvordan du skal forholde dig?

Er der en mødrehjælpen i nærheden af hvor du bor? De kan også hjælpe med gode råd

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Han er til grin! Det får han absolut intet ud af... Statsforvaltningen tager ikke bare hans ord for gode varer og overdrager ham barnet. Nej, de vil jo kræve bevis for det... og herreste gud, fordi du har depression og angst, giver de ham altså ikke bare barnet.

Men ved du hvad? Synes du skal kontakte statsforvaltningen først og fortælle dem om situationen og spørge hvordan du skal forholde dig?

Er der en mødrehjælpen i nærheden af hvor du bor? De kan også hjælpe med gode råd

Men jeg har jo heller ingen beviser for hvordan han er? Der er vel lige så stor sandsynlighed for at han for ham

Anmeld

30. december 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

hvis jeg flytter for han bopælretten.

Det var simpelthen din eneste kommentar til mit svar?

Og hvad så, hvis han får den? Det vigtigste er vel din søn? Ellers bliv boende lidt endnu og så få kontaktet statsamtet i en fart og fortæl dem, at du gerne vil væk fra ham, men at I ikke kan finde en løsning på jeres bopælssituation. Nå ja, og måske også en meget god idé at nævne, at du har set ham udøve vold mod sin datter, samt at han udøver psykisk terror mod dig, hvilket en psykiater jo kan bekræfte. Du kommer ikke udenom mudderkastning, hvis du vil beholde din søn, for det lyder ikke til, din kæreste har tænkt sig at spille rent spil eller sætter sin søn før sig selv.

Anmeld

30. december 2012

Dorthe1986

Anonym skriver:

Men jeg har jo heller ingen beviser for hvordan han er? Der er vel lige så stor sandsynlighed for at han for ham

Hvor gammel er han? Altså din søn?

For de kigger jo på, hvem der er den primære forældre. Hvis han ikke er så gammel, så er det jo ting, som at hvem der har gået på barsel osv.

Og desuden, hvis han bare har tænkt sig at slynge ud at du er psykopat til statsforvaltningen, så kan de jo også se, at han ikke er særlig interesseret i at samarbejde. Hvis du holder hovedet koldt fra nu af... ikke går med på skænderier og provokationer fra hans side og kun fokuserer på, at du gerne vil have i samarbejder, og han så stadig prøver de her barnlige ting af, jamen så står du stærkere i statsforvaltningens øjne.

Anmeld

30. december 2012

Dorthe1986

Miss Kat skriver:

Det var simpelthen din eneste kommentar til mit svar?

Og hvad så, hvis han får den? Det vigtigste er vel din søn? Ellers bliv boende lidt endnu og så få kontaktet statsamtet i en fart og fortæl dem, at du gerne vil væk fra ham, men at I ikke kan finde en løsning på jeres bopælssituation. Nå ja, og måske også en meget god idé at nævne, at du har set ham udøve vold mod sin datter, samt at han udøver psykisk terror mod dig, hvilket en psykiater jo kan bekræfte. Du kommer ikke udenom mudderkastning, hvis du vil beholde din søn, for det lyder ikke til, din kæreste har tænkt sig at spille rent spil eller sætter sin søn før sig selv.

Anmeld

30. december 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

Tror han prøvet på at få mig til at blive frustreret nok til at give ham vores søn.   Han har lige sagt at han kontakter statsamtet og fortæller dem at jeg er syg i hovedet som han siger 

Det kan da godt være, han siger sådan, men han gør det jo ikke, for han ved jo godt selv, det ikke forholder sig sådan - han vil bare have dig til at tro det! Det bedste du kan gøre, er SELV at kontakte statsamtet, for det er absolut det sidste, han forventer lige nu, hvor han tror, han kan sno dig om sin lillefinger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.