Ville du...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Mettefpigen

M (: skriver:

JJa

Hm, det er da ærgerligt at komme i klemme.. 

Jaa det er det, specielt når der ikk er noget i det andet end hjælp... Han sov der kun når lukas blev passet og ex blev syg... Så man skal passe på hvem man anmelder for man skal sku have modbeviser klar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

M (:

Mettefpigen skriver:

Jaa det er det, specielt når der ikk er noget i det andet end hjælp... Han sov der kun når lukas blev passet og ex blev syg... Så man skal passe på hvem man anmelder for man skal sku have modbeviser klar...

Jah, men de må jo åbenbart alligevel have været på grænsen, når de har valgt at indicierne er for stærke.. 

Anmeld

16. december 2012

Mettefpigen

Jah, men de må jo åbenbart alligevel have været på grænsen, når de har valgt at indicierne er for stærke.. 

Nej faktisk ikk... men selv hvis de var så er det stadig forkert.... Det er jo ord mod ord... De kan ikk bevise noget, andet end et anonymt tip, og "vi" kan jo ikk bevise noget, andet end det "vi" siger..

Anmeld

16. december 2012

M (:

Mettefpigen skriver:

Nej faktisk ikk... men selv hvis de var så er det stadig forkert.... Det er jo ord mod ord... De kan ikk bevise noget, andet end et anonymt tip, og "vi" kan jo ikk bevise noget, andet end det "vi" siger..

Nej, det er lidt en gråzone, at man skal bevise sin uskyld.. Det burde ikke kunne ske i vores retssamfund..

Anmeld

16. december 2012

Mettefpigen

Nej, det er lidt en gråzone, at man skal bevise sin uskyld.. Det burde ikke kunne ske i vores retssamfund..

Nej det synes jeg også er mærkeligt....

Anmeld

16. december 2012

M (:

Mettefpigen skriver:

Nej det synes jeg også er mærkeligt....

Ja, man skulle da mene, at man er uskyldig til andet er bevist.. 

Anmeld

16. december 2012

Mette Nexø

Anonym skriver:

Jeg bor under en mor og en datter. Hun er studerende, det ved jeg fordi vi har talt kort sammen. På postkassen er der hendes og datterens navn.

Men der bor også en mand, pigen kalder ham for far, så det går jeg ud fra er korrekt.

Men når hun nu har status som enlig, får hun jo dobbelt su. Plus hvad man ellers får som enlig.

Ville du ringe til skat?

Hvor ved du fra hun har status som enlig?? Da jeg flyttede sammen med min kæreste kom hans navn ikke på døren, men alt gik efter reglerne. Så synes ikke man kan konkludere bare fordi hans navn ikke står på døren begår de bedrageri.

Anmeld

16. december 2012

Carina:-)

Camilla.. skriver:

Nej!

Har andet at bruge min tid på end at holde øje med andre..

- synes da du skal spørge hende istedet for at stikke

Stikke?

Så du ville også væe ligeglad hvis du overværede et indbrud?

Det er bedrageri,og noget forbandet svineri.

Det gør jo at der f.eks ikke er penge i længden til dem der vitterligt er berettiget til det.

Anmeld

16. december 2012

Msommerbarn skriver:

Jeg ville ikke blande mig hvis det var mig, folk har så ondt i røven over så meget og os danskere skal helst ikke "snydes" for noget, også er vi så nysgerrige at det til at br*kke os over. . . 

Det op til folks egen samvittighed synes jeg. 
At de måske "snyder" får du jo ikke mindre penge af ? 

Desuden er jeg opvokset uden min rigtige far, men min mor har altid haft en  kæreste fra jeg husker som jeg kaldte far fra jeg var 1 år. 
så det behøves jo ikke være hendes rigtige far?

Og desuden er der mange familier der i dag har valgt at bo sætte sig hver for sig, fordi det måske ikke fungere hvis de bor under samme tag heletiden, så det kan sagens lade sig gøre, det hun bare skulle være obs på, er hvis hun får boligstøtte er der en regl med hvor meget folk må sove hos folk osv.... men det virkelig ude i normerne hvis man vil blande sig i dette. .

desuden må man vel have for meget fritid hvis man ville gøre noget ved det. 

Bare min mening.... GOD LØRDAG 

I længden får vi alle mindre penge af at der er nogen der ikke har moral.

Jeg er sgu rystet over at nogen  tydeligt synes bedre om  snyderi end om alm pli og moral 

Anmeld

16. december 2012

Hvis du er sikker i din sag,ja så anmeld det.

Vi har ingen muligheder for at beholde vores dejlige velfærdsamfund,så længe der er nogen der stjæler fra kassen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.