Ville du...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.668 visninger
143 svar
0 synes godt om
15. december 2012

Gardenia

Jeg bor under en mor og en datter. Hun er studerende, det ved jeg fordi vi har talt kort sammen. På postkassen er der hendes og datterens navn.

Men der bor også en mand, pigen kalder ham for far, så det går jeg ud fra er korrekt.

Men når hun nu har status som enlig, får hun jo dobbelt su. Plus hvad man ellers får som enlig.

Ville du ringe til skat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg bor under en mor og en datter. Hun er studerende, det ved jeg fordi vi har talt kort sammen. På postkassen er der hendes og datterens navn.

Men der bor også en mand, pigen kalder ham for far, så det går jeg ud fra er korrekt.

Men når hun nu har status som enlig, får hun jo dobbelt su. Plus hvad man ellers får som enlig.

Ville du ringe til skat?

Nej sådan noget må være op til folks egen samvittighed.. Det gider jeg ikke ha ondt i røven over

Anmeld

15. december 2012

Hvem?

15. december 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Ville du ringe til skat?

Det er jo direkte bedrageri, hvis han også bor der og hun modtager ydelser som enlig, jeg tror jeg ville gå op til hende, forklarer hende situationen og give hende en "chance" for,selv at rede trådene ud, jeg syntes det er svinderi og burde straffes, men det er vel ikke sikkert hun modtager ydelser som enlig?

Derfor ville jeg li konfrontere hende først...

Anmeld

15. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Månsson skriver:

Nej sådan noget må være op til folks egen samvittighed.. Det gider jeg ikke ha ondt i røven over

Sådan har jeg det også!

Anmeld

15. december 2012

NNN

Anonym skriver:

Ville du ringe til skat?

Jeg ville ikke blande mig i andres sager. 

Anmeld

15. december 2012

Gardenia

Månsson skriver:

Så du synes ikke det burde straffes når man stjæler fra (din) fælleskasse?

Anmeld

15. december 2012

Gardenia

Hvem? skriver:

Det er jo direkte bedrageri, hvis han også bor der og hun modtager ydelser som enlig, jeg tror jeg ville gå op til hende, forklarer hende situationen og give hende en "chance" for,selv at rede trådene ud, jeg syntes det er svinderi og burde straffes, men det er vel ikke sikkert hun modtager ydelser som enlig?

Derfor ville jeg li konfrontere hende først...

Ja, det var egentligt en god idé

Anmeld

15. december 2012

Camilla..

Anonym skriver:

Ville du ringe til skat?

Nej!

Har andet at bruge min tid på end at holde øje med andre..

- synes da du skal spørge hende istedet for at stikke

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Ville du ringe til skat?

er du sikker på han bor der? og hvordan ved du at hun modtager ydelser for at være enlig??

men nej det ville jeg slet ikke gide bruge min tid på, hvis hun laver bedrageri skal det tids nok bide hende i røven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.