For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Lady Marion <3

Tak for alle jeres gode svar

Ja jeg har ondt af drengen , har haft i flere år (gik også i vuggestuen) Jo større han bliver jo større skade forvolder han  Jeg ved godt det ikke er drengens skyld og at jeg kalder ham for en terrorist er ikke i ond mening som nogen tror  , , Jeg gider bare ikke lægge barn til mere og tager en snak med en af de ansatte på mandag ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Muhmi

Lady Marion <3 skriver:

Ja jeg har ondt af drengen , har haft i flere år (gik også i vuggestuen) Jo større han bliver jo større skade forvolder han  Jeg ved godt det ikke er drengens skyld og at jeg kalder ham for en terrorist er ikke i ond mening som nogen tror  , , Jeg gider bare ikke lægge barn til mere og tager en snak med en af de ansatte på mandag ..

Jeg har fuld forståelse for hvorfor du skriver som du gør og hvorfor du reagerer som du gør...

Så herfra hører du ingen beskyldninger eller andet...

Det er ikke sjovt at skulle lægge barn til, når man intet føler man kan stille op... Magtesløshed er virkelig ikke særlig fedt!

Anmeld

14. december 2012

MorDk

Lady Marion <3 skriver:

Jeg vil altså lige sige jeg ikke tror/mener du skriver som du gør i ond mening. Har jo også skrevet jeg godt kan forstå dig, men jeg skrev også bare at jeg ik brød mig om at man gave børn "navne"

Anmeld

14. december 2012

Lady Marion <3

Muhmi skriver:

Jeg har fuld forståelse for hvorfor du skriver som du gør og hvorfor du reagerer som du gør...

Så herfra hører du ingen beskyldninger eller andet...

Det er ikke sjovt at skulle lægge barn til, når man intet føler man kan stille op... Magtesløshed er virkelig ikke særlig fedt!

Tak.

Anmeld

14. december 2012

Lady Marion <3

MorDk skriver:

Jeg vil altså lige sige jeg ikke tror/mener du skriver som du gør i ond mening. Har jo også skrevet jeg godt kan forstå dig, men jeg skrev også bare at jeg ik brød mig om at man gave børn "navne"

Anmeld

14. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Lady Marion <3 skriver:

Ja det er jeg fuldstændig klar over , men det skal ikke gå ud over mit eller andres børn dagligt

men hvad forventer du at der bliver gjort?

Anmeld

14. december 2012

Yurie skriver:

det er da ikke. det er et foreslag, for børnene og pædagogernes skyld. det må da også være noget at arbejde hvis han er efter børnene hver dag.
hvis det havde været en voksen havde bidt, var der sikkert sket noget med det samme.

jeg ville synes det var at blande sig. Og tydeligvis ikke noget man ved om, da det ikke er "nok" til at få en støttepædagog tilknyttet drengen.

Anmeld

14. december 2012

Månsson skriver:

Enig mon de ikke er lidt mere kompetente til at vide hvordan proceduren for sådan noget er og at det ikke bare er noget man beder om

lige præcis min tanke.

Anmeld

14. december 2012

Yurie skriver:

jeg tror også hun snakker med lederen, der er jo ikke sket noget efter at hun har snakket med pædagogerne

Man kan jo ikke vide om der er sket noget. Det kan sagtens være der er en foranstaltning igang uden at de andre forældre ved det, for det ville være at bryde tavshedspligten.

Anmeld

14. december 2012

Lady Marion <3

mor:) skriver:

men hvad forventer du at der bliver gjort?

Jeg ved ikke hvad jeg forventer , jeg betaler 2000 kr pr md for at få mit barn passet , det er utrygt og han skal finde sig i overgreb nærmest dagligt , ikke min sag at finde ud af hvad der skal ske .. Håber på at drengen evt kan blive skærmet af en ekstra pædagog eller han kan komme et sted hen for børn med specielle behov .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.