For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

Muhmi

Lady Marion <3 skriver:

Jeg tager en snak med en pædagog mandag eftermiddag , det er hele hans opdragelse tror jeg .. En dag jeg var på vej ud af lågen var "drengen" også på vej ud med sin far . Drengen slår min dreng (faderen ser det) Min dreng begynder at græde , så siger faderen , Når Alexander er du en lille tøs der piver hele tiden .. Han siger intet til sin dreng , han er en dreng og skal have lov at udfolde sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Gardenia

Lady Marion <3 skriver:

Jeg tager en snak med en pædagog mandag eftermiddag , det er hele hans opdragelse tror jeg .. En dag jeg var på vej ud af lågen var "drengen" også på vej ud med sin far . Drengen slår min dreng (faderen ser det) Min dreng begynder at græde , så siger faderen , Når Alexander er du en lille tøs der piver hele tiden .. Han siger intet til sin dreng , han er en dreng og skal have lov at udfolde sig

Jeg må indrømme jeg tror heller ikke jeg havde kunnet nære mig.

Een ting er at der skal være plads til os alle, men det nytter ikke noget der er en der får lov til at tyranisere alle omkring ham/hende. Det der hedder altså mobberi og uanset hvor sympatisk I synes tanken om en syg lille dreng der skal have hjælp - så er sandheden altså også sommetider at forældrene er nogen uodragne møgunger der lærer deres børn at være på præcis samme måde.

Tror jeg kunne gå så vidt som at fjerne mit barn fra den børnehave, skrive et brev til områdeansvarlig og få sat noget i system så det der kunne stoppes. Idet mindste må det kunne kaldes elendige pædagogiske evner fra de ansvarshavende.

Bum!

Anmeld

15. december 2012

Muhmi

Gardenia skriver:

Een ting er at der skal være plads til os alle, men det nytter ikke noget der er en der får lov til at tyranisere alle omkring ham/hende. Det der hedder altså mobberi og uanset hvor sympatisk I synes tanken om en syg lille dreng der skal have hjælp - så er sandheden altså også sommetider at forældrene er nogen uodragne møgunger der lærer deres børn at være på præcis samme måde.

Tror jeg kunne gå så vidt som at fjerne mit barn fra den børnehave, skrive et brev til områdeansvarlig og få sat noget i system så det der kunne stoppes. Idet mindste må det kunne kaldes elendige pædagogiske evner fra de ansvarshavende.

Bum!

Enig... Og det lyder jo som om opførslen kommer hjemmefra, sådan som hans far snakker til et grædende barn... 

Jeg kunne ikke affinde mig med at sende mit barn en til sådan et miljø...

Anmeld

15. december 2012

hautecouture

Lady Marion <3 skriver:

Vi får da dagligt tilbagemeldinger fra pædagogerne om at vores barn er bidt eller slået , de siger selvf. ikke af hvem men det gør vores barn ,, Som oftest ser vi det også selv når vi henter , enten har han fat i vores dreng eller andre . Det er konstant !!!

Ja, jeres barn fortæller jer det - og jeg siger bestemt ikke jeres barn er en løgner, men børn glemmer lynende hurtigt og så er det altså tit lettest at sige den som gør det oftest. Og det kan også sagtens være det ER det pågældende barn hver gang, men har du nogensinde spurgt dit barn hvorfor han er blevet bidt eller slået? 

Og så kan jeg ikke helt få det til at hænge sammen at du skriver at i som OFTEST selv ser han har fat i andre når I henter jeres dreng - og så bagefter skriver det er konstant.

det er jo ikke konstant hvis I ikke ser det HVER gang og kun ser når I henter. jeg synes det er drønærgerligt, at I har en forudtaget holdning til et barn som I i bund overhovedet ikke kender noget til og kun ser sporadiske glimt af. 

Anmeld

15. december 2012

hautecouture

Lady Marion <3 skriver:

Det kunne jeg jo så godt tænkt mig at have vidst i starten af denne debat - der er ingen tvivl om at du skal fortælle en pædagog om denne episode og at lederen og pædagogen/pædagogerne skal tage en  alvorlig samtale med faderen (og moderen) ASAP !!  

For det er sgu bestemt ikke i orden.

Anmeld

15. december 2012

Lady Marion <3

hautecouture skriver:

Ja, jeres barn fortæller jer det - og jeg siger bestemt ikke jeres barn er en løgner, men børn glemmer lynende hurtigt og så er det altså tit lettest at sige den som gør det oftest. Og det kan også sagtens være det ER det pågældende barn hver gang, men har du nogensinde spurgt dit barn hvorfor han er blevet bidt eller slået? 

Og så kan jeg ikke helt få det til at hænge sammen at du skriver at i som OFTEST selv ser han har fat i andre når I henter jeres dreng - og så bagefter skriver det er konstant.

det er jo ikke konstant hvis I ikke ser det HVER gang og kun ser når I henter. jeg synes det er drønærgerligt, at I har en forudtaget holdning til et barn som I i bund overhovedet ikke kender noget til og kun ser sporadiske glimt af. 

Jeg kender da udemærket til barnet og hvordan tingene er , vi har set familien privat .

Anmeld

15. december 2012

Lady Marion <3

hautecouture skriver:

Det kunne jeg jo så godt tænkt mig at have vidst i starten af denne debat - der er ingen tvivl om at du skal fortælle en pædagog om denne episode og at lederen og pædagogen/pædagogerne skal tage en  alvorlig samtale med faderen (og moderen) ASAP !!  

For det er sgu bestemt ikke i orden.

Jeg har ikke villet gå i dyben da jeg ikke vil gøre familien genkendelig  han er dreng ud af 4 børn hvor de 3 er piger . Og han skal opdrages som en rigtig dreng , han må gerne slå sine søskende for far , IKKE for mor

Anmeld

15. december 2012

Lady Marion <3

Gardenia skriver:

Bum!

Vi har overvejet at fjerne ham , men det er også møg ærgeligt at han skal fjernes fra sine kammerater

Anmeld

15. december 2012

Lady Marion <3

Muhmi skriver:

Ja det er helt forrykt , og tænk  jeg sagde intet !!!

Anmeld

15. december 2012

hautecouture

Gardenia skriver:

"... uanset hvor sympatisk I synes tanken om en syg lille dreng der skal have hjælp - så er sandheden altså også sommetider at forældrene er nogen uodragne møgunger der lærer deres børn at være på præcis samme måde."

Men er det barnets skyld så? Barnet har ikke andre referencer end det de lærer fra deres forældre og så ER det sgu da et "stakkels barn" når forældrene opdrager barnet til at komme på tværs af samfundets socialt acceptable kodeks. Det ER synd og det er IKKE barnets skyld og hvis forældrene ikke er samarbejdsvillige tager det langt tid at rette op på - hvis det overhovedet er muligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.