For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

TNBC

MorDk skriver:

Enig...men igen er det pædagogerne/ledelsen man skal gå til.

jeg tror også hun snakker med lederen, der er jo ikke sket noget efter at hun har snakket med pædagogerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

L&V

MorDk skriver:

Anmeld

14. december 2012

Lady Marion <3

MorDk skriver:

Man går til pædagogerne.... hvis ikke det virker så hedder det LEDELSEN... og hvis ikke det virker så er det den pædagogiske konsulent...

Protester m.m kommer man ingen steder med. Sådan er det altså.

Rigtig synd din dreng bliver udsat for dette. Men bryder mig godt nok ik om at denne dreng der bider og laver "unoder" bliver stemplet som terroristen. Det er et barn vi snakker om!

Jeg har skrevet terroristen for at holde ham ano. Mr x er så formelt .. Terroristen er nok skrevet med en smule ironi , ind i mellem hedder min dreng også terroristen herhjemme .. Kan ikke se hvordan jeg stempler en dreng herinde som i overhoved ikke ved hvem er ?

Anmeld

14. december 2012

MorDk

Yurie skriver:

ok fair nok.
men det er han måske også.. vi aner ikke hvor slemt det er. 3gange på en uge, bidt næsten igennem, altid har fat i et andet barn. det lyder for mig voldsomt, og at han virkelig virkelig har brug for hjælp.

Ja enig! Drengen har brug for hjælp! Men bryder mig bare ikke om at man kalder børn for alt muligt. Ligegyldigt hvad.

Anmeld

14. december 2012

MorDk

Lady Marion <3 skriver:

Jeg har skrevet terroristen for at holde ham ano. Mr x er så formelt .. Terroristen er nok skrevet med en smule ironi , ind i mellem hedder min dreng også terroristen herhjemme .. Kan ikke se hvordan jeg stempler en dreng herinde som i overhoved ikke ved hvem er ?

Nu tager jeg bare udgangspunkt i det du skriver. Gør jeg altid. Tager udgangspunkt i det skrevne. Og jeg sys bare det er en trist måde at "tale" om andre børn på ligegyldig hvad man så mener om dem. Jeg er skal ikke sidde og forsvare ham. Jeg har selv en søn som har været og stadig er meget udadreagerende. Han kommer dog også selv hjem med bide/kradsmærker. Heldigvis ikke x flere ugentlig. Selvfølgelig ville jeg blive ked af det og jeg vill e også nævne det for pædagogerne/ledelsen. Men sys bare tit at børn der bider, slår m.m bliver kaldt en masse "ikke særlig pæne ting" og det sys jeg personligt bare ikke er OK. Længere er den ikke.

Anmeld

14. december 2012

L&V

Yurie skriver:

børn er bange for at komme i børnehave, så er den altså gal. forstil dig at en af dine kollegaer var så skræmmende at du ikke turde at tage på arbejde, hvad ville du så gøre?
jeg ville ikke sende mit barn hen et sted hvor det blev angrebet flere gange om ugen..

Det kan være relevant med undersøgelser/udredning samt hjælp i form af behandling af fx neurolog, oralmotorisk team, talepædagog, ergo- og/eller fysioterapeut, støttepædagog i børnehaven og fx støttelærer el. lign. i skolen eller tilbud om specialtilbud, såsom fx sproggruppe i børnehave, taleklasse, specialskole. Derudover er der mulighed for økonomisk kompensation i form af tabt arbejdsfortjeneste, hjælpemidler og dækning af de merudgifter man har, fx til kurser.

Selvfølgelig kan det være relavant med ppr, men igen så må man ta den der hvor det er og hvor den største sansynlighed ligger og det er i sproget og der ska man selv gøre største delen af arbejdet før en tale/høre terapeut overhovedet vil kigge på det og før det er sket kommer der heller ikke psykologer osv. ind over.. Og nu skriver du godt nok at man kan få støtte kroner til det og det er altså heller ikke noget der er givet.. Langt fra faktisk...

Anmeld

14. december 2012

TNBC

MorDk skriver:

Ja enig! Drengen har brug for hjælp! Men bryder mig bare ikke om at man kalder børn for alt muligt. Ligegyldigt hvad.

teorist er også et forkert ord at bruge i dag.
for år tilbage vsr det normalt, og man kunne komme hatte og andet hvor der stod mor/fars lille teorist.

Anmeld

14. december 2012

TNBC

Månsson skriver:

Selvfølgelig kan det være relavant med ppr, men igen så må man ta den der hvor det er og hvor den største sansynlighed ligger og det er i sproget og der ska man selv gøre største delen af arbejdet før en tale/høre terapeut overhovedet vil kigge på det og før det er sket kommer der heller ikke psykologer osv. ind over.. Og nu skriver du godt nok at man kan få støtte kroner til det og det er altså heller ikke noget der er givet.. Langt fra faktisk...

det er ikke noget jeg har skrevet. det er taget ud af en længere tekst på en hjemmeside. så det ikke mine ord, men deres.
og jeg synes der er god grund til en tale/støttepædagog. så må de sku grave penge frem et sted, for det er synd for se børn.

Anmeld

14. december 2012

Lady Marion <3

MorDk skriver:

Nu tager jeg bare udgangspunkt i det du skriver. Gør jeg altid. Tager udgangspunkt i det skrevne. Og jeg sys bare det er en trist måde at "tale" om andre børn på ligegyldig hvad man så mener om dem. Jeg er skal ikke sidde og forsvare ham. Jeg har selv en søn som har været og stadig er meget udadreagerende. Han kommer dog også selv hjem med bide/kradsmærker. Heldigvis ikke x flere ugentlig. Selvfølgelig ville jeg blive ked af det og jeg vill e også nævne det for pædagogerne/ledelsen. Men sys bare tit at børn der bider, slår m.m bliver kaldt en masse "ikke særlig pæne ting" og det sys jeg personligt bare ikke er OK. Længere er den ikke.

Du er den eneste der har læst det sådan , dit valg !!!!!!!!!!!

Ja jeg er træt af ham , træt af at de børn der niver river bider og slår får langt mere opmærksomhed og tid fra pædagogerne end de børn der bare opfører sig ordentligt  , min dreng kunne aldrig drømme om at gøre en sjæl for træd , så er det virkeligt opslidende han skal lægge krop til hver gang fordi andre ikke ved hvordan man skal opføre sig . Ja han burde få støtte og hjælp , men i mellemtiden skal det bare ikke gå ud over de andre børn , længere er den ikke !

Anmeld

14. december 2012

Misscbn

Månsson skriver:

Det er ikke noget man kalder en psykolog ind for at gøre obsavationer osv arbejder pædagogerne med til hverdag og har pædagogiske redskaber de kan bruge der.. Ved ikke hvilken sygdom der sku gøre at man bider

det gør man i den kommune jeg bor i

hvis børn gentagende gange og der over en længere periode er observeret en "unormal" adfærd

de sygdomme hvor børn har kontakt besvær, mangel på empati og har det svært med socialt samvær kan fx være tegn på asberger, autisme m.m som er psykisk og kan være i mange grader

siger selvfølgelig ikke at det er det, men det kan være små tegn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.