For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

L&V

Lady Marion <3 skriver:

Jamen det er da dybt urimeligt det skal være sådan , der skal da støttes op så der ikke går tid fra personalet . Ellers skal sådan et barn tælle for måske 3 i nomeringen .. Noget skal der gøres , men uaset hvad så får han jo stadig ram på alle børnene deroppe .

Sådan vil det jo altid være.. Man kan jo ik lave en regel om at der ik må være børn med vanskeligheder, børn der tisser i bukserne osv de tager nemlig os ekstra tid fra de andre børn.. Sådan er vilkårene i daginstitutionerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Sillemoar

Månsson skriver:

Men det er jo ikke sikkert det er den pædagog hun har den bedste dialog med og der er jo os forskellige måder at fremlægge sin bekymring på..

Det kan jo sagtens være hen er en rod men at han os bliver brugt som syndebuk..

Syntes stadig man ska ta den med pædagoger og ledelse inden man begynder at lave en kæmpe forældre protest eller lignende

Anmeld

14. december 2012

TNBC

Månsson skriver:

Så lav du en ny regel..

Det kan du jo ikke sammenligne.. Der kan jo være noget forhistorie eller hvad ved jeg der gør det..

Og ja der er aldersgrænse på tale/høreterapeut for mange ting retter sig selv

det kan da være jeg gøre. for jeg synes ærlig talt at der bliver sparet alt for megrt, der bliver penge på så mange andre ting hvorfor ikke til os mennesker.
det kan jeg da godt. det viser jo bare at der ikke går flere måneder fra man søger, til der kommer hjælp.

Anmeld

14. december 2012

L&V

blankholm skriver:

Ja det ville jeg osse gøre, det er jo synd hvis den dreng ikke gør det af "med vilje" men fordi han faktisk har en sygdom, eller ligende

han er jo ik klar over at han skader og gør de andre bange 

men ligeså synd er det osse for de børn der er skræmt af at komme i BH desværre

så ville klart gå til ledelsen og snakke med dem 

Der er jo altså ingen børn i den alder der bevidst er "onde" ved andre diagnose eller ej

Anmeld

14. december 2012

Lady Marion <3

Månsson skriver:

Sådan vil det jo altid være.. Man kan jo ik lave en regel om at der ik må være børn med vanskeligheder, børn der tisser i bukserne osv de tager nemlig os ekstra tid fra de andre børn.. Sådan er vilkårene i daginstitutionerne..

Det er jeg da fuldstændigt klar over , her står vi altså bare med et stort problem !!!!!

Der er da andre børn deroppe der kan svinge en flad eller har brug for et skød at græde ud ved , ja nogle børn kræver mere voksen kontakt end andre , det er jo ikke problemet her , det er ekstremt .

Anmeld

14. december 2012

Misscbn

Månsson skriver:

Der er jo altså ingen børn i den alder der bevidst er "onde" ved andre diagnose eller ej

nej det ved jeg godt 

Anmeld

14. december 2012

L&V

Yurie skriver:

det kan da være jeg gøre. for jeg synes ærlig talt at der bliver sparet alt for megrt, der bliver penge på så mange andre ting hvorfor ikke til os mennesker.
det kan jeg da godt. det viser jo bare at der ikke går flere måneder fra man søger, til der kommer hjælp.

Ja det er jeg da helt enig i de gør, men vi kan jo bare ikke gøre noget ved det også må man arbejde inden for de rammer der nu engang er..

Nej for for det første så er reglerne blevet lavet om inden for de sidste par år så hvis det var før det var sagen en anden.
For det andet kan der jo stadig ligge andet til grunde for at det skete hurtigt

Anmeld

14. december 2012

Laulund87

Jeg ville gå til lederen og sige at der skal gøres noget nu!

Det er jo ikke normal opførsel og den dreng, og nok også forældrene, skal have noget støtte/hjælp.

Bevares min pige har bidt et andet barn 2 gange i sit 3 årige liv og hun er selv blevet bidt en enkelt gang. MEN et barn der gør det så mange gange, det er hverken ok eller normalt

Anmeld

14. december 2012

L&V

Sillemoar skriver:

Anmeld

14. december 2012

Mussen2

Det er virkelig en træls situation, men mon ikke det desværre ikke er enestående for dit barns daginstution. Uden at jeg kender detaljerne for din situation, så tror jeg altid der vil være en " outsider" eller " terrorist" eller hvad du vil kalde det i en børnehave Og der findes nok også flere!

Det ændrer selvfølgelig ikke på at det er dybt frustrerende. Den eneste rigtige måde at tage hånd om problemet må være med personalet eller lederen. Den må være de mest kompetente til at vurderer den fulde situation i og med dé ser barnet/børnene hver dag.
Desuden vil det virke lidt som mistillid til stedet og personalet, hvis forældrene rotter sig sammen i protest.

Den viden du har om at personalet siger at drengen er blevet syndebuk, har duvel også kun fra en forældre og ikke direkte fra personalet. Ting bliver ofte fordrejet når det vidergives.

Tag selv tyren ved hornene.

Jeg håber du får løst problemet og bliver taget alvorlig af personalet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.