For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.707 visninger
242 svar
0 synes godt om
14. december 2012

Lady Marion <3

Hvor meget skal man lægge barn til ???????   Min dreng på 3 kommer hjem min. 3 gange pr uge med bide eller kradsemærker  i dag var pædagogerne bange for om der var gået hul , så voldsomt blev han bidt ..  Det er ikke kun mit barn men mange af børnene deroppe der bliver terroriseret af dette ene barn .. En af mødrene havde spurgt pædagogerne deroppe i sidste uge om man ikke kunne gøre noget da hendes barn er decideret bange for at komme i Bh når terroristen er der .. Pædagogerne havde svaret hende at det var fuldstændigt overdrevet og at Terroristen bliver brugt som syndebuk deroppe !!!!!!!!!  Passer ikke , hver gang vi kommer derop har han fat i et af de andre børn , ofte mit barn . Hvad gør vi ? Det er ikke fair.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Misscbn

Lady Marion <3 skriver:

Hvor meget skal man lægge barn til ???????   Min dreng på 3 kommer hjem min. 3 gange pr uge med bide eller kradsemærker  i dag var pædagogerne bange for om der var gået hul , så voldsomt blev han bidt ..  Det er ikke kun mit barn men mange af børnene deroppe der bliver terroriseret af dette ene barn .. En af mødrene havde spurgt pædagogerne deroppe i sidste uge om man ikke kunne gøre noget da hendes barn er decideret bange for at komme i Bh når terroristen er der .. Pædagogerne havde svaret hende at det var fuldstændigt overdrevet og at Terroristen bliver brugt som syndebuk deroppe !!!!!!!!!  Passer ikke , hver gang vi kommer derop har han fat i et af de andre børn , ofte mit barn . Hvad gør vi ? Det er ikke fair.

Hvis jeg havde et barn i BH og havde mulighed for at holde ham hjemme i protest og så ringede til pladsanvisningen og forklarede dem og allierede mig med de andre forældre havde jeg gjordt det

er det ik muligt at holde ham hjemme ville jeg klart snakke med de andre forældre og gå sammen om at ringe/skrive en "klage" til plads anvisningen og fortælle at jeres børn direkte frygter at komme i BH

jeg kan gå med til der sker uheld de er jo børn men direkte at det er flere gange om ugen og børnene er utrykke åhh det er bare ik iorden stakkels børn

tror måske det barn der gør det skal udredes der må ligge noget bag det barns handlinger

Anmeld

14. december 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

saml de andre forældre og gå til ledelsen. det skal seriøst snakkes med de forældre. der skal gøres noget ved det barn, ellers blive det et helvede i fremtiden. en rigtig bølle, der ikke vil kunne forstå et nej, for det regner jeg da med at pædagogerne fortæller barnet og at det er forkert

Anmeld

14. december 2012

L&V

blankholm skriver:

Hvis jeg havde et barn i BH og havde mulighed for at holde ham hjemme i protest og så ringede til pladsanvisningen og forklarede dem og allierede mig med de andre forældre havde jeg gjordt det

er det ik muligt at holde ham hjemme ville jeg klart snakke med de andre forældre og gå sammen om at ringe/skrive en "klage" til plads anvisningen og fortælle at jeres børn direkte frygter at komme i BH

jeg kan gå med til der sker uheld de er jo børn men direkte at det er flere gange om ugen og børnene er utrykke åhh det er bare ik iorden stakkels børn

tror måske det barn der gør det skal udredes der må ligge noget bag det barns handlinger

Hvad sku pladsanvisningen lige ku gøre ved det?? De har da intet med det at gøre.. Og udredning er måske lidt voldsomt i forhold til et barn der bider

Anmeld

14. december 2012

L&V

Lady Marion <3 skriver:

Jeg ville ta en snak med en pædagog som du har det rigtigt godt med og hvis der ikke sker forbedringer ud fra det så ville jeg be om et møde med lederen også må lederen tage hånd om det

Anmeld

14. december 2012

Lady Marion <3

Til alle  der er noget galt med drengen , han har meget udadrettet adfærd , meget voldsom sur og gal og har et dårligt sprog , ved ikke om de er i gang med noget udredning , aner bare ikke hvad de som pædagoger kan/skal gøre og det virker så voldsomt at skulle flytte min søn væk fra hans venner

Anmeld

14. december 2012

TNBC

Månsson skriver:

Jeg ville ta en snak med en pædagog som du har det rigtigt godt med og hvis der ikke sker forbedringer ud fra det så ville jeg be om et møde med lederen også må lederen tage hånd om det

efter hvad jeg læser har hun snakket pædagogerne, som bare siger at barnet blive syndebuk..

Anmeld

14. december 2012

L&V

Yurie skriver:

efter hvad jeg læser har hun snakket pædagogerne, som bare siger at barnet blive syndebuk..

Men det er jo ikke sikkert det er den pædagog hun har den bedste dialog med og der er jo os forskellige måder at fremlægge sin bekymring på..

Det kan jo sagtens være hen er en rod men at han os bliver brugt som syndebuk..

Syntes stadig man ska ta den med pædagoger og ledelse inden man begynder at lave en kæmpe forældre protest eller lignende

Anmeld

14. december 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Til alle  der er noget galt med drengen , han har meget udadrettet adfærd , meget voldsom sur og gal og har et dårligt sprog , ved ikke om de er i gang med noget udredning , aner bare ikke hvad de som pædagoger kan/skal gøre og det virker så voldsomt at skulle flytte min søn væk fra hans venner

hvad med at forslå en støttepædagogen til drengen? en som studere ham og ser hvad det er der trikker adfærden, som kun koncentrer sig om ham og kan hjælpe ham.
der må jo være en grund til at han reagere på den måde og en støttepædagog er SUPER..
for drengen skal have hjælp nu.

Anmeld

14. december 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

Ja en af de andre mødre har snakket med dem og de holder hånden over ham   Men hvad pokker kan man også gøre ? De har jo ikke pædagoger eller økonomi til at skærme ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.