Lady Marion <3 skriver:
Hvor meget skal man lægge barn til ??????? Min dreng på 3 kommer hjem min. 3 gange pr uge med bide eller kradsemærker
i dag var pædagogerne bange for om der var gået hul , så voldsomt blev han bidt .. Det er ikke kun mit barn men mange af børnene deroppe der bliver terroriseret af dette ene barn .. En af mødrene havde spurgt pædagogerne deroppe i sidste uge om man ikke kunne gøre noget da hendes barn er decideret bange for at komme i Bh når terroristen er der .. Pædagogerne havde svaret hende at det var fuldstændigt overdrevet og at Terroristen bliver brugt som syndebuk deroppe !!!!!!!!! Passer ikke , hver gang vi kommer derop har han fat i et af de andre børn , ofte mit barn . Hvad gør vi ? Det er ikke fair.
Hvis jeg havde et barn i BH og havde mulighed for at holde ham hjemme i protest og så ringede til pladsanvisningen og forklarede dem og allierede mig med de andre forældre havde jeg gjordt det
er det ik muligt at holde ham hjemme ville jeg klart snakke med de andre forældre og gå sammen om at ringe/skrive en "klage" til plads anvisningen og fortælle at jeres børn direkte frygter at komme i BH
jeg kan gå med til der sker uheld de er jo børn men direkte at det er flere gange om ugen og børnene er utrykke
åhh det er bare ik iorden
stakkels børn
tror måske det barn der gør det skal udredes der må ligge noget bag det barns handlinger
Anmeld