For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

TNBC

Månsson skriver:

Det er ikke sikkert nej men den adfærd du beskriver kan meget vel lyde sådan og i forhold til at drengen er 3 år så var det der jeg ville sætte min fokus

jeg ville sætte fokus på at han får noget hjælp. der skal mere til end manglede sprog til at bide, der må ligge noget bagved ellers ville alle børn jo bide før de begyndte at snakke.
Ja, det kan godt være at man skal nogrt igennem for at få en støttepædagog, men hvis de fortæller om det, for det er jo ikke små ting. han bider, kaster med ting. han må have noget vrede som han lader gå udover de andre børn og pædagogerne, synes jeg, lidt ligeglade.
Drengen bliver 4 næste år, som om små 2år skal han starte i skole, hvis han ikke har fået noget hkælp på den ene eller anden mådd, tror jeg skolen vil blive et helvede. Ja hab har måske fået et sprog til den tiden, men vredeb kan jo godt stadigvæk være der.
men vi kender ikke historien så vi kan ikke dømme ham, men jeg synds han lyder som en dreng der har brug for ekstra hjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

L&V

Yurie skriver:

jeg ville sætte fokus på at han får noget hjælp. der skal mere til end manglede sprog til at bide, der må ligge noget bagved ellers ville alle børn jo bide før de begyndte at snakke.
Ja, det kan godt være at man skal nogrt igennem for at få en støttepædagog, men hvis de fortæller om det, for det er jo ikke små ting. han bider, kaster med ting. han må have noget vrede som han lader gå udover de andre børn og pædagogerne, synes jeg, lidt ligeglade.
Drengen bliver 4 næste år, som om små 2år skal han starte i skole, hvis han ikke har fået noget hkælp på den ene eller anden mådd, tror jeg skolen vil blive et helvede. Ja hab har måske fået et sprog til den tiden, men vredeb kan jo godt stadigvæk være der.
men vi kender ikke historien så vi kan ikke dømme ham, men jeg synds han lyder som en dreng der har brug for ekstra hjælp.

Tja jeg arbejder med de børn hverdag og har set den type børn som har sprogvanskeligheder kan være voldsomt udadreagerende... Igen siger jeg jo så at det ikke er alle børn der er sådan lidt ligesom det ikke er alle børn med andre vanskeligheder/ sen udvikling der reagere ens.. Taler kun ud fra min erfaring..

Der kan ske voldsomt meget for et barn på 2år så det ville ikke bekymre mig i den retning.

Og tror da absolut ikke personalet er ligeglade men de har altså tavshedspligt så de kan ikke stå og fortælle andre forældre at de har haft ppr, fokusmøder osv på det barn her. Så de giver den besked de syntes forældrene har krav på

Anmeld

14. december 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

I 2012 får man ikke bare en støtte pædagog , der skal spares , på ungernes bekostning

hvis barnet har særlig behov, jo.. læste jeg, ved ikke om det gælder i 2012. men der står også om støttepædagog, talepædagog

Anmeld

14. december 2012

TNBC

Månsson skriver:

Tja jeg arbejder med de børn hverdag og har set den type børn som har sprogvanskeligheder kan være voldsomt udadreagerende... Igen siger jeg jo så at det ikke er alle børn der er sådan lidt ligesom det ikke er alle børn med andre vanskeligheder/ sen udvikling der reagere ens.. Taler kun ud fra min erfaring..

Der kan ske voldsomt meget for et barn på 2år så det ville ikke bekymre mig i den retning.

Og tror da absolut ikke personalet er ligeglade men de har altså tavshedspligt så de kan ikke stå og fortælle andre forældre at de har haft ppr, fokusmøder osv på det barn her. Så de giver den besked de syntes forældrene har krav på

børn er bange for at komme i børnehave, så er den altså gal. forstil dig at en af dine kollegaer var så skræmmende at du ikke turde at tage på arbejde, hvad ville du så gøre?
jeg ville ikke sende mit barn hen et sted hvor det blev angrebet flere gange om ugen..

Det kan være relevant med undersøgelser/udredning samt hjælp i form af behandling af fx neurolog, oralmotorisk team, talepædagog, ergo- og/eller fysioterapeut, støttepædagog i børnehaven og fx støttelærer el. lign. i skolen eller tilbud om specialtilbud, såsom fx sproggruppe i børnehave, taleklasse, specialskole. Derudover er der mulighed for økonomisk kompensation i form af tabt arbejdsfortjeneste, hjælpemidler og dækning af de merudgifter man har, fx til kurser.

Anmeld

14. december 2012

MorDk

Månsson skriver:

Tja det kommer jo lidt an på om personen er der.. Hvis man kommer og henter og der er sket noget med ens barn venter man vel ik til dagen efter fordi man bedre kan li hende der er der der..

Arh det ved jeg nu ikke om jeg syntes er helt rigtigt..

Hun skriver at barnet har et dårligt sprog og det ses da ofte at børn med sprogvanskeligheder bider..

Og syntes os det virker mere ordentligt at gå til lederen selv end at slæbe en helt flok forældre med der ind.. Det er jo nok heller ikke en sjov situation for det andet barns forældre

Anmeld

14. december 2012

MorDk

Man går til pædagogerne.... hvis ikke det virker så hedder det LEDELSEN... og hvis ikke det virker så er det den pædagogiske konsulent...

Protester m.m kommer man ingen steder med. Sådan er det altså.

Rigtig synd din dreng bliver udsat for dette. Men bryder mig godt nok ik om at denne dreng der bider og laver "unoder" bliver stemplet som terroristen. Det er et barn vi snakker om!

Anmeld

14. december 2012

TNBC

MorDk skriver:

Man går til pædagogerne.... hvis ikke det virker så hedder det LEDELSEN... og hvis ikke det virker så er det den pædagogiske konsulent...

Protester m.m kommer man ingen steder med. Sådan er det altså.

Rigtig synd din dreng bliver udsat for dette. Men bryder mig godt nok ik om at denne dreng der bider og laver "unoder" bliver stemplet som terroristen. Det er et barn vi snakker om!

hvem har kaldt ham en teorist? Ja han er et barn, men et barn der åbenbart har brug for ekstra hjælp, for hans fremtid.
og hun har jo snakket med pædagogerne og der er ikke sket noget.

Anmeld

14. december 2012

MorDk

Yurie skriver:

hvem har kaldt ham en teorist? Ja han er et barn, men et barn der åbenbart har brug for ekstra hjælp, for hans fremtid.

Det står der da i TS indlæg x flere?

"Det er ikke kun mit barn men mange af børnene deroppe der bliver terroriseret af dette ene barn .. En af mødrene havde spurgt pædagogerne deroppe i sidste uge om man ikke kunne gøre noget da hendes barn er decideret bange for at komme i Bh når terroristen er der .. Pædagogerne havde svaret hende at det var fuldstændigt overdrevet og at Terroristen bliver brugt som syndebuk deroppe !!!!!!!!!  Passer ikke , hver gang vi kommer derop har han fat i et af de andre børn , ofte mit barn . Hvad gør vi ? Det er ikke fair"

Anmeld

14. december 2012

MorDk

Yurie skriver:

Enig...men igen er det pædagogerne/ledelsen man skal gå til.

Anmeld

14. december 2012

TNBC

MorDk skriver:

Det står der da i TS indlæg x flere?

"Det er ikke kun mit barn men mange af børnene deroppe der bliver terroriseret af dette ene barn .. En af mødrene havde spurgt pædagogerne deroppe i sidste uge om man ikke kunne gøre noget da hendes barn er decideret bange for at komme i Bh når terroristen er der .. Pædagogerne havde svaret hende at det var fuldstændigt overdrevet og at Terroristen bliver brugt som syndebuk deroppe !!!!!!!!!  Passer ikke , hver gang vi kommer derop har han fat i et af de andre børn , ofte mit barn . Hvad gør vi ? Det er ikke fair"

ok fair nok.
men det er han måske også.. vi aner ikke hvor slemt det er. 3gange på en uge, bidt næsten igennem, altid har fat i et andet barn. det lyder for mig voldsomt, og at han virkelig virkelig har brug for hjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.