For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

hvad med at forslå en støttepædagogen til drengen? en som studere ham og ser hvad det er der trikker adfærden, som kun koncentrer sig om ham og kan hjælpe ham.
der må jo være en grund til at han reagere på den måde og en støttepædagog er SUPER..
for drengen skal have hjælp nu.

I 2012 får man ikke bare en støtte pædagog , der skal spares , på ungernes bekostning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

TNBC

Månsson skriver:

Men det er jo ikke sikkert det er den pædagog hun har den bedste dialog med og der er jo os forskellige måder at fremlægge sin bekymring på..

Det kan jo sagtens være hen er en rod men at han os bliver brugt som syndebuk..

Syntes stadig man ska ta den med pædagoger og ledelse inden man begynder at lave en kæmpe forældre protest eller lignende

jeg tror man automatisk snakker med den pædagog man bedst kan snakke med når det gælder noget vigtigt.
og jeg har ikke sagt noget om protest. jeg sagde saml de andre forældre og snak med ledelsen.
efter hvad jeg læser er han ikke rod, men faktisk lidt farlig. at bide hule kræver kræfter for sådan en lille en.

Anmeld

14. december 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

jeg tror man automatisk snakker med den pædagog man bedst kan snakke med når det gælder noget vigtigt.
og jeg har ikke sagt noget om protest. jeg sagde saml de andre forældre og snak med ledelsen.
efter hvad jeg læser er han ikke rod, men faktisk lidt farlig. at bide hule kræver kræfter for sådan en lille en.

Han bider og kaster med store tunge ting   Prøver at tage fat i en af de ansatte næste uge , nu MÅ de handle !!!

Anmeld

14. december 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

I 2012 får man ikke bare en støtte pædagog , der skal spares , på ungernes bekostning

hvis det er et slemt tilfælde tror jeg godt at det kan lade sig gøre. det har jeg da oplevet.
jeg ville gøre det gratis hvis det hjalp et barn og give trygheden tilbage hos en masse børn.
børn skal sku ikke være bange for at komme i bh, det er forkert.
jeg ville skrive et brev til ledelsen og sige at det er altså er et stort problem som de er nød til at løse. og længere er den ik. børn skal føle sig trygge.

Anmeld

14. december 2012

L&V

Yurie skriver:

Tja det kommer jo lidt an på om personen er der.. Hvis man kommer og henter og der er sket noget med ens barn venter man vel ik til dagen efter fordi man bedre kan li hende der er der der..

Arh det ved jeg nu ikke om jeg syntes er helt rigtigt..

Hun skriver at barnet har et dårligt sprog og det ses da ofte at børn med sprogvanskeligheder bider..

Og syntes os det virker mere ordentligt at gå til lederen selv end at slæbe en helt flok forældre med der ind.. Det er jo nok heller ikke en sjov situation for det andet barns forældre

Anmeld

14. december 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Han bider og kaster med store tunge ting   Prøver at tage fat i en af de ansatte næste uge , nu MÅ de handle !!!

hvor gammel er drengen?

Anmeld

14. december 2012

TNBC

Månsson skriver:

Tja det kommer jo lidt an på om personen er der.. Hvis man kommer og henter og der er sket noget med ens barn venter man vel ik til dagen efter fordi man bedre kan li hende der er der der..

Arh det ved jeg nu ikke om jeg syntes er helt rigtigt..

Hun skriver at barnet har et dårligt sprog og det ses da ofte at børn med sprogvanskeligheder bider..

Og syntes os det virker mere ordentligt at gå til lederen selv end at slæbe en helt flok forældre med der ind.. Det er jo nok heller ikke en sjov situation for det andet barns forældre

nej men det er jo ikke en gang at det er sket. flere gange om ugen..
jeg har oplevet flere børn der taler godt der bider. jeg kender en der snakkede sent, han bed aldrig.

jamen det handler jo om flere børn.

Anmeld

14. december 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

hvor gammel er drengen?

Han bliver 4 til april

Anmeld

14. december 2012

Misscbn

Månsson skriver:

Hvad sku pladsanvisningen lige ku gøre ved det?? De har da intet med det at gøre.. Og udredning er måske lidt voldsomt i forhold til et barn der bider

jamen så lederen i børnehaven, ved ik hvem man kontakter og forklare det til

men der må jo gøres noget når det er flere børn der er "bange" for at komme i børnehave

så må der evt komme en psykolog på der observerer hans adfærd

Anmeld

14. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

hvad med at forslå en støttepædagogen til drengen? en som studere ham og ser hvad det er der trikker adfærden, som kun koncentrer sig om ham og kan hjælpe ham.
der må jo være en grund til at han reagere på den måde og en støttepædagog er SUPER..
for drengen skal have hjælp nu.

jeg ville mene at det er at blande sig lidt for meget i pædagogernes arbejde. Man kan udtrykke sin utilfredshed og hvis der ikke sker en forbedring må man gå til lederen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.