For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

L&V

Yurie skriver:

nej men det er jo ikke en gang at det er sket. flere gange om ugen..
jeg har oplevet flere børn der taler godt der bider. jeg kender en der snakkede sent, han bed aldrig.

jamen det handler jo om flere børn.

Jeg siger heller ikke det er en regel.. MEN man ser det rigtig ofte.. Så må de andre forældre jo os gå til lederen et hold af gangen.. Og mht støttepædagog så er det ikke bare sådan noget man får og slet ikke fra den ene dag til den anden, der ska en del til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

L&V

blankholm skriver:

jamen så lederen i børnehaven, ved ik hvem man kontakter og forklare det til

men der må jo gøres noget når det er flere børn der er "bange" for at komme i børnehave

så må der evt komme en psykolog på der observerer hans adfærd

Nej okay tænkte bare at det eneste de ku tilbyde var da at flytte børnene..

Tja nu ku jeg se det var en 3 årig med sprog vanskeligheder så en støttepædagog kommer nok ikke bare lige sådan på tale.. Så ska det i hvert fald foregå meget anderledes i den kommune end der hvor jeg arbejder

Anmeld

14. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Lady Marion <3 skriver:

Til alle  der er noget galt med drengen , han har meget udadrettet adfærd , meget voldsom sur og gal og har et dårligt sprog , ved ikke om de er i gang med noget udredning , aner bare ikke hvad de som pædagoger kan/skal gøre og det virker så voldsomt at skulle flytte min søn væk fra hans venner

Så kunne det netop være grunden til at han bider/slår. Han har måske lidt svært ved at udtrykke sig verbalt.

Anmeld

14. december 2012

Lady Marion <3

mor:) skriver:

Så kunne det netop være grunden til at han bider/slår. Han har måske lidt svært ved at udtrykke sig verbalt.

Ja det er jeg fuldstændig klar over , men det skal ikke gå ud over mit eller andres børn dagligt

Anmeld

14. december 2012

Lady Marion <3

Månsson skriver:

Tja nu ku jeg se det var en 3 årig med sprog vanskeligheder så en støttepædagog kommer nok ikke bare lige sådan på tale.. Så ska det i hvert fald foregå meget anderledes i den kommune end der hvor jeg arbejder

Tror ikke sproget er hans eneste problem

Anmeld

14. december 2012

Misscbn

Månsson skriver:

Ja men det kan osse være en skjult sygdom der ligger bag eller ja det med sproget

ku være en psykolog der observere ham over en længere periode kan udrede hvad der kan ligge bag de handlinger og pædagogernes måde at takle ham på

Anmeld

14. december 2012

L&V

Lady Marion <3 skriver:

Tror ikke sproget er hans eneste problem

Det er ikke sikkert nej men den adfærd du beskriver kan meget vel lyde sådan og i forhold til at drengen er 3 år så var det der jeg ville sætte min fokus

Anmeld

14. december 2012

L&V

blankholm skriver:

Ja men det kan osse være en skjult sygdom der ligger bag eller ja det med sproget

ku være en psykolog der observere ham over en længere periode kan udrede hvad der kan ligge bag de handlinger og pædagogernes måde at takle ham på

Det er ikke noget man kalder en psykolog ind for at gøre obsavationer osv arbejder pædagogerne med til hverdag og har pædagogiske redskaber de kan bruge der.. Ved ikke hvilken sygdom der sku gøre at man bider

Anmeld

14. december 2012

TNBC

jeg ville mene at det er at blande sig lidt for meget i pædagogernes arbejde. Man kan udtrykke sin utilfredshed og hvis der ikke sker en forbedring må man gå til lederen.

det er da ikke. det er et foreslag, for børnene og pædagogernes skyld. det må da også være noget at arbejde hvis han er efter børnene hver dag.
hvis det havde været en voksen havde bidt, var der sikkert sket noget med det samme.

Anmeld

14. december 2012

L&V

jeg ville mene at det er at blande sig lidt for meget i pædagogernes arbejde. Man kan udtrykke sin utilfredshed og hvis der ikke sker en forbedring må man gå til lederen.

Enig mon de ikke er lidt mere kompetente til at vide hvordan proceduren for sådan noget er og at det ikke bare er noget man beder om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.