For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Lady Marion <3

isabellasmor skriver:

Det er netop det som er (i hvert fald min) pointe. Du er godt og grundig respektløs overfor hans forældre/pårørende , for ikke at glemme ham det hele handler om... Du skriver rigtig grimt om ham , på en offentlig side, det er og udstille på det groveste! og det er efter min mening DYBT respektløst og umodent. 

ha ha ha du er så uvidende

Ikke engang hvis det her var arbejdsrelateret ville jeg bryde min tavshedspligt ,,

Jeg er ked af det , vil ikke udtale mig om din viden eller intelligens .. Men jeg vil ikke bruge mere tid på dig herinde . det bliver sidste svar fra mig .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Gardenia

mor:) skriver:

Der er et billede af dig på din profil. Så hvis der er en forælder der har en profil herinde som har sit barn i den selvsamme børnehave så er det da meget nemt.

Men uanset om der er mulighed for at finde ud af det eller ej. Du skriver om et barns forældre, beskriver faren meget negativt samt kalder drengen for terorist. Det er da at hænge et barn ud. Uanset om det nogensinde bliver opdaget...det er underordnet.

Det er ikke at hænge andre ud på internettet at de kan genkende dem selv. At hænge dem ud på internettet må nødvendigvist betyde at du og jeg, naboen og andre kan genkende dem, med 100% sikkerhed?

Eller?

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

Gardenia skriver:

Det er ikke at hænge andre ud på internettet at de kan genkende dem selv. At hænge dem ud på internettet må nødvendigvist betyde at du og jeg, naboen og andre kan genkende dem, med 100% sikkerhed?

Eller?

Mod tåber kæmper selv guderne forgæves

Anmeld

16. december 2012

TNBC

vorherre bevares...
i mine øjne er teorist altså ikke slemt når man snakker om små børn. det er kun psykopater der synes de skal dræber andre.
bare se hvad man kan købe til sine børn..
http://www.funny-stuff.dk/shop/hagesmaek-mors-lill e-293p.html
det var noget ganske almindeligt at kalde børn i 90erne, hvis de var nogle små bøller.:-) hvorfor kan det ikke være som den gang?? vi er bange for alt og alle.. det er et ord.. hvor mange teorister på tre har i hørt om?
undskyld et sidespor.

Anmeld

16. december 2012

Gardenia

isabellasmor skriver:

Det er netop det som er (i hvert fald min) pointe. Du er godt og grundig respektløs overfor hans forældre/pårørende , for ikke at glemme ham det hele handler om... Du skriver rigtig grimt om ham , på en offentlig side, det er og udstille på det groveste! og det er efter min mening DYBT respektløst og umodent. 

Du må simpelthen til at stoppe nu.

Hvad er det der gør at du kan genkende den dreng hvis og såfremt du skulle rende ind i ham, hans far eller de andre unger der omtales?

Er der en her der er dybt umoden, så er det altså dig. Du fortsætter i en uendelighed, på noget der alligevel ikke har den mindste betydning.

Man undres - hvad er din part i det her?

Anmeld

16. december 2012

Gardenia

Lady Marion <3 skriver:

Mod tåber kæmper selv guderne forgæves

Det er simpelthen en katastrofe... (Man skulle tro der var vigtigere ting at tage sig til 1 uge før jul.......)

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

vorherre bevares...
i mine øjne er teorist altså ikke slemt når man snakker om små børn. det er kun psykopater der synes de skal dræber andre.
bare se hvad man kan købe til sine børn..
http://www.funny-stuff.dk/shop/hagesmaek-mors-lill e-293p.html
det var noget ganske almindeligt at kalde børn i 90erne, hvis de var nogle små bøller.:-) hvorfor kan det ikke være som den gang?? vi er bange for alt og alle.. det er et ord.. hvor mange teorister på tre har i hørt om?
undskyld et sidespor.

Præcis , jeg har aldrig tænkt på terror når jeg omtalte "drengen" det sgu da klart for enhver

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

Gardenia skriver:

Hvad er det der gør at du kan genkende den dreng hvis og såfremt du skulle rende ind i ham, hans far eller de andre unger der omtales?

Er der en her der er dybt umoden, så er det altså dig. Du fortsætter i en uendelighed, på noget der alligevel ikke har den mindste betydning.

Jeg ved hun i hvert tilfælde ikke er drengens mor  

Anmeld

16. december 2012

isabellasmor

Gardenia skriver:

Øh? 

Jeg kan ikke genkende nogen, for jeg kender dem ikke... 

Men det er respektløst, især når MULIGHEDEN er der, for at nogle af de involverede kan læse det her. 

Jeg er mundlam over hvordan voksne mennesker kan te sig engang imellem 

Har ikke mere og sige.

Anmeld

16. december 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Præcis , jeg har aldrig tænkt på terror når jeg omtalte "drengen" det sgu da klart for enhver

der er altså mange der kalder deres egne børn for teorist... i mine ører er det normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.