For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

der er altså mange der kalder deres egne børn for teorist... i mine ører er det normalt.

Min mellemste er altid blevet kaldt terroristen , det er et kælenavn , dog bliver han ikke kaldt det mere men det er kun pga hans alder , han er 17 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Gardenia

isabellasmor skriver:

Øh? 

Jeg kan ikke genkende nogen, for jeg kender dem ikke... 

Men det er respektløst, især når MULIGHEDEN er der, for at nogle af de involverede kan læse det her. 

Jeg er mundlam over hvordan voksne mennesker kan te sig engang imellem 

Har ikke mere og sige.

Og alligevel så bliver du ved.

At man kan genkende sig selv på et debatforum burde nok fortælle mere om ens egne evner på det område, end det burde give anledning til vrede mod ts. Læser mor og far disse indlæg, så håber jeg da på de kan tage det til efterretning og begynde at producere børn som vi andre kan holde ud at være i nærheden af.

Du taler stadig som om der er lagt billede, navn og adresse på internettet - det er der altså ikke. Der er omtalt situationer og reaktionsmønstre fra barnet og faderens side af og at ts kender dem. Der er en verden til forskel på at blive hængt ud på internettet og så kunne genkende sig selv i hvad der vist mest kan beskrives som et desperat råb om hjælp.

Du skulle prøve at være en del af en mobbesituation. Så vilel du nok have lidt mere forståelse. Heldigvis er det ikke os alle foundt at have stødt på det. Men din reaktion er aldelels uopdragent.

Anmeld

16. december 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Min mellemste er altid blevet kaldt terroristen , det er et kælenavn , dog bliver han ikke kaldt det mere men det er kun pga hans alder , han er 17 år

der er sågar en herinde der har kaldt sin søn det..
min søster havde en kasket hvor det stod på.

Anmeld

16. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Lady Marion <3 skriver:

Og hvad så om faderen eller moderen finder ud af det ???

Det er slet ingen hemmelighed for dem som kender dem . Alle ved hvordan det står til ??

Jeg har spurgt ind til hvordan jeg kan tacle det her .. Jeg tror og dig og et par stykker mere mangler en smule action , tror i keder jer en smule .. Find på noget andet at lave

Og hvad så?? Ville du synes det var rart at læse om dog selv? På et offentligt internetforum. Du begynder at virke mere og mere usympatisk. 

Anmeld

16. december 2012

isabellasmor

Lady Marion <3 skriver:

ha ha ha du er så uvidende

Ikke engang hvis det her var arbejdsrelateret ville jeg bryde min tavshedspligt ,,

Jeg er ked af det , vil ikke udtale mig om din viden eller intelligens .. Men jeg vil ikke bruge mere tid på dig herinde . det bliver sidste svar fra mig .

Tavshedspligt? er det dét du tror det handler om? 

Du er respektløs, og nu er du bare dum og hører på ... 

. 

Anmeld

16. december 2012

isabellasmor

Ikke engang hvis det her var arbejdsrelateret ville jeg bryde min tavshedspligt ,,

Jeg er ked af det , vil ikke udtale mig om din viden eller intelligens .. Men jeg vil ikke bruge mere tid på dig herinde . det bliver sidste svar fra mig .

. 

Anmeld

16. december 2012

isabellasmor

. 

Anmeld

16. december 2012

Gardenia skriver:

Det er ikke at hænge andre ud på internettet at de kan genkende dem selv. At hænge dem ud på internettet må nødvendigvist betyde at du og jeg, naboen og andre kan genkende dem, med 100% sikkerhed?

Eller?

Det ville da være forfærdeligt hvis de kunne genkende sig selv. Ligesom jeg heller ikke synes om at naboen kan genkende hvem der er tale om. Men bare det at der tales negativt om en anden familie er at hænge ud...selvom ingen finder ud af hvem der er tale om

Anmeld

16. december 2012

Yurie skriver:

der er sågar en herinde der har kaldt sin søn det..
min søster havde en kasket hvor det stod på.

Det kan man da iksammenligne. Her bliver der givet et øgenavn - ikke et kælenavn - til en dreng man som sådan ikke har noget at gøre med

Anmeld

16. december 2012

TNBC

mor:) skriver:

Det ville da være forfærdeligt hvis de kunne genkende sig selv. Ligesom jeg heller ikke synes om at naboen kan genkende hvem der er tale om. Men bare det at der tales negativt om en anden familie er at hænge ud...selvom ingen finder ud af hvem der er tale om

så hvis jeg skriver, at jeg har set en kvinde i det mest forfærdelig tøj hvor jeg bor. det er bare hverdag. eller at der var en der flækkede bukserne. eller noget tredje.
hvis man hænger folk ved at sige noget negativt, kan vi jo kun sige positive ting herinde, og sådan fungere en debat jo ikke.
der er da mange der har sagt noget negativt om andre, kaldt dem egoistiske og meget andet...men det er ok fordi de er ano..???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.