For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Muhmi

mor:) skriver:

Der er ingen der siger at man ikke skal gøre noget.

Men at tale med andre forældre og forslag som at forældre skal rotte sig sammen er da dybt usympatisk.

Man må tale med fagfolkene og stole på dem. Hvis jeg ikke stolede på de fagfolk der er i min drengs vuggestue, ville jeg da trække ham ud.

Og nej jeg er ikke mor til et barn der bider eller har sprogvanskeligheder....det som du kalder for tyranner.

Det siger jeg heller intet om...

Men jeg ville dog nok alligevel forhøre mig om andre oplever det som jeg gør og hvis ikke de gør, så kunne det jo være mig der havde problemet......

Ååårh.... Jamen jeg kan da godt skrive, børn i vanskeligheder, børn med problemer i sociale færdigheder, børn der ikke kan finde ud af hvordan man skal opføre sig... Er det bedre, eller skal man altid trække ET ord ud af en hel tekst og så køre videre på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Babymomma

Lady Marion <3 skriver:

Hvor meget skal man lægge barn til ???????   Min dreng på 3 kommer hjem min. 3 gange pr uge med bide eller kradsemærker  i dag var pædagogerne bange for om der var gået hul , så voldsomt blev han bidt ..  Det er ikke kun mit barn men mange af børnene deroppe der bliver terroriseret af dette ene barn .. En af mødrene havde spurgt pædagogerne deroppe i sidste uge om man ikke kunne gøre noget da hendes barn er decideret bange for at komme i Bh når terroristen er der .. Pædagogerne havde svaret hende at det var fuldstændigt overdrevet og at Terroristen bliver brugt som syndebuk deroppe !!!!!!!!!  Passer ikke , hver gang vi kommer derop har han fat i et af de andre børn , ofte mit barn . Hvad gør vi ? Det er ikke fair.

Har ikke læst alle siderne igennem - men vi havde et tilsvarende problem, og snakkede med pædagogerne og krævede at de gjorde noget. De sagde at til trods for besparelser mv har de mulighed for at trække på en konsulent, som kan komme ud og vejlede. Efter min datter kom hjem med hul i armen for 3. gang, tror jeg at vi (forældrene) blev så bestemte, at de tog det meget alvorligt og satte flere ressourcer ind for at hjælpe ham - og der hjalp. Ved godt tiden går fra de velfungerende børn, men hellere det end at gå og vide ens barn bliver forulempet flere gange om ugen.. 

Håber I bliver hørt. 

Anmeld

16. december 2012

TNBC

jeg synes det er nedgørende om det er ano eller ej. Hvor ved I egenetlig fra om hun eller en anden forældre fra børnehaven ikke har en profil herinde????

Nå det så er sagt, så kunne jeg heller ikke finde på at skrive om min "dovne kæreste" eller hvad der ellers er af tråde. Jeg ville tage snakken med min kæreste.

Men sådan er vi jo så forskellige.

jeg har heller ikke lave sådan nogle debatter, du behøver ikke tage det personæigt.
nej vi ved ikke om nogen fra børnehaven er herinde, men det vdd ts måske.
og hun har jo kun snakket med andre forældre om deres børn, det gode og det dårlige.
hvis en veninde fra dit barns vs/bh fortalte dig at hendes barn var blevet slået eller bidt, og du havde oplevet det samme, ville du så bare tie stille?
som hun skrev tidligere, efter hvad jeg husker, lader faren drengen slå sine søskende og moren gør ikkd noget. så er det jo ikke drengens skyld, men forældrene fordi de ikke siger det er forkert og det er så han udtrykker sig derhjemme, så gør han det også i bh.

Anmeld

16. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

igen de kender familien privat.. har du overhovedet læst hele tråden?

Nej for har ærligt talt ikke gidet og synes mere og mere det lyder som undskyldninger hen af vejen.

Men fint nok. Så kender hun far. Hvis det står så voldsomt til, så er der jo højst sandsynligt også en foranstaltning igang.

Jeg vil igen sige, så stol dog på fagfolkene eller træk dit barn ud af børnehaven og find et sted hvor man stoler på pædagogerne.

Anmeld

16. december 2012

Muhmi skriver:

Det siger jeg heller intet om...

Men jeg ville dog nok alligevel forhøre mig om andre oplever det som jeg gør og hvis ikke de gør, så kunne det jo være mig der havde problemet......

Ååårh.... Jamen jeg kan da godt skrive, børn i vanskeligheder, børn med problemer i sociale færdigheder, børn der ikke kan finde ud af hvordan man skal opføre sig... Er det bedre, eller skal man altid trække ET ord ud af en hel tekst og så køre videre på det?

Hvis dit ord er tyran, terorist eller lign. så synes jeg ikke man bare skal lade dovenskaben vinde og give barnet øgenavne.

Anmeld

16. december 2012

Muhmi

Hvis dit ord er tyran, terorist eller lign. så synes jeg ikke man bare skal lade dovenskaben vinde og give barnet øgenavne.

Nej men det er jo så hvad du synes.....

Skriver hende der ikke gider læse tråden igennem...

Anmeld

16. december 2012

Yurie skriver:

jeg har heller ikke lave sådan nogle debatter, du behøver ikke tage det personæigt.
nej vi ved ikke om nogen fra børnehaven er herinde, men det vdd ts måske.
og hun har jo kun snakket med andre forældre om deres børn, det gode og det dårlige.
hvis en veninde fra dit barns vs/bh fortalte dig at hendes barn var blevet slået eller bidt, og du havde oplevet det samme, ville du så bare tie stille?
som hun skrev tidligere, efter hvad jeg husker, lader faren drengen slå sine søskende og moren gør ikkd noget. så er det jo ikke drengens skyld, men forældrene fordi de ikke siger det er forkert og det er så han udtrykker sig derhjemme, så gør han det også i bh.

Vi kan ikke dømme hvis skyld det er, for vi kender ikke forældrene.

Jeg er overbevist om at der er en eller anden foranstaltning igang.

Jeg tager det ikke personligt, men vil gerne give min mening til det, da det jo er en offentlig debatside.

Så TS ved at samtlige forældre fra den børnehave ikke har en profil herinde...det tvivler jeg lidt på.

Jeg trækker mig ud af den her tråd. Jeg har sagt min mening.

Gå til fagfolkene. Stol på dem.

Anmeld

16. december 2012

TNBC

Vi kan ikke dømme hvis skyld det er, for vi kender ikke forældrene.

Jeg er overbevist om at der er en eller anden foranstaltning igang.

Jeg tager det ikke personligt, men vil gerne give min mening til det, da det jo er en offentlig debatside.

Så TS ved at samtlige forældre fra den børnehave ikke har en profil herinde...det tvivler jeg lidt på.

Jeg trækker mig ud af den her tråd. Jeg har sagt min mening.

Gå til fagfolkene. Stol på dem.

jeg sagde at hun måske vidste det.
nu har det her jo ikke kun stået på i kort tid med sideb vs.. en anden skrev at de fik en ind, efter var blevet bidt tredje gang.
3årige drenge er voldsomme, men det lyder som om den her dreng ikke forstår et nej(jeg gætter) fordi han ikke får den hjemmefra.
nej vi kender ikke forældrene, men det gøe ts jo.

Anmeld

16. december 2012

Yurie skriver:

jeg sagde at hun måske vidste det.
nu har det her jo ikke kun stået på i kort tid med sideb vs.. en anden skrev at de fik en ind, efter var blevet bidt tredje gang.
3årige drenge er voldsomme, men det lyder som om den her dreng ikke forstår et nej(jeg gætter) fordi han ikke får den hjemmefra.
nej vi kender ikke forældrene, men det gøe ts jo.

Jamen hvis der er problemer på hjemmefronten så kan det jo netop tage lang tid før man ser en forskel. Ligesom det tager laaang tid for at få en foranstaltning op at køre.

Anmeld

16. december 2012

TNBC

Jamen hvis der er problemer på hjemmefronten så kan det jo netop tage lang tid før man ser en forskel. Ligesom det tager laaang tid for at få en foranstaltning op at køre.

Ja men så lang tid??
Hvis det skal tage så lang tid at få hjælp til en familie, og en dreng, vil jeg da skrive et brev til Helle, at det skal laves om.
børnene er fremtiden og de skal hjælpes før hele verden falder ned over dem. Drengen er 3.5.. han har ikke noget sprog, men hvis hans angreb er startet da han gik i vs, hvor alle de andre børn heller ikke snskkede, kan det jo ikke være hele problemet, ellers ville alle børn da bide.
Men lad os nu se hvad pædagogerne siger i morgen. Ja de har tavshedspligt, men skal forældrene ikke have at vide hvad der sker i børnehhaven og hvis der lige pludselig kommer en fremmede ind i børnehaven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.