For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

isabellasmor

Gardenia skriver:

Og alligevel så bliver du ved.

At man kan genkende sig selv på et debatforum burde nok fortælle mere om ens egne evner på det område, end det burde give anledning til vrede mod ts. Læser mor og far disse indlæg, så håber jeg da på de kan tage det til efterretning og begynde at producere børn som vi andre kan holde ud at være i nærheden af.

Du taler stadig som om der er lagt billede, navn og adresse på internettet - det er der altså ikke. Der er omtalt situationer og reaktionsmønstre fra barnet og faderens side af og at ts kender dem. Der er en verden til forskel på at blive hængt ud på internettet og så kunne genkende sig selv i hvad der vist mest kan beskrives som et desperat råb om hjælp.

Du skulle prøve at være en del af en mobbesituation. Så vilel du nok have lidt mere forståelse. Heldigvis er det ikke os alle foundt at have stødt på det. Men din reaktion er aldelels uopdragent.

Du skal da slet ikke tale til mig om mobning. Jeg er selv blevet mobbet halvdelen af mit liv.

Hvis jeg er uopdragen hvad Søren er du så 

du skriver rigtig grimt om de forældre og deres barn. Du skulle virkelig skamme dig ! 

Men det gør du ikke, og det siger MEGET mere om dig end det siger om mig. Og det er du selvfølgelig uenig i, men det er jeg fuldstændig ligeglad med, så spar mig for et modsvar hvor du fortæller mig hvor uenig du er, og hvor meget ret du mener du har til at svine andre mennesker (BØRN) til på den måde på et offentligt forum. FØJ siger jeg bare! Og så må du sq sige hvad du vil! 

Hav en GOD aften. kan ikke skrive mere jeg ikke allerede har skrevet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk den gode tone, piger!!! Selvom I ikke er enige, skal man stadig debattere i en sober tone!!!

God aften!

VH Staff

Anmeld

16. december 2012

TNBC

mor:) skriver:

Det kan man da iksammenligne. Her bliver der givet et øgenavn - ikke et kælenavn - til en dreng man som sådan ikke har noget at gøre med

hvem siger at han bliver kaldt det når der snakkes??? Hun har brugt ordet fordi det er det der bedst beskriver hamvad han gør mod de andre børn.

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

Gardenia skriver:

Og alligevel så bliver du ved.

At man kan genkende sig selv på et debatforum burde nok fortælle mere om ens egne evner på det område, end det burde give anledning til vrede mod ts. Læser mor og far disse indlæg, så håber jeg da på de kan tage det til efterretning og begynde at producere børn som vi andre kan holde ud at være i nærheden af.

Du taler stadig som om der er lagt billede, navn og adresse på internettet - det er der altså ikke. Der er omtalt situationer og reaktionsmønstre fra barnet og faderens side af og at ts kender dem. Der er en verden til forskel på at blive hængt ud på internettet og så kunne genkende sig selv i hvad der vist mest kan beskrives som et desperat råb om hjælp.

Du skulle prøve at være en del af en mobbesituation. Så vilel du nok have lidt mere forståelse. Heldigvis er det ikke os alle foundt at have stødt på det. Men din reaktion er aldelels uopdragent.

Tak fordi du skriver det som jeg ikke kunne finde ud af

Anmeld

16. december 2012

TNBC

Og hvad så?? Ville du synes det var rart at læse om dog selv? På et offentligt internetforum. Du begynder at virke mere og mere usympatisk. 

hvis der er nogen der mener at de har behov for at raser ud omkring, så kan det hvor de vil.. nogen gange er der lettere at skrive end at sige tingene.

Anmeld

16. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

så hvis jeg skriver, at jeg har set en kvinde i det mest forfærdelig tøj hvor jeg bor. det er bare hverdag. eller at der var en der flækkede bukserne. eller noget tredje.
hvis man hænger folk ved at sige noget negativt, kan vi jo kun sige positive ting herinde, og sådan fungere en debat jo ikke.
der er da mange der har sagt noget negativt om andre, kaldt dem egoistiske og meget andet...men det er ok fordi de er ano..???

Ja jeg synes det er respektløst at skrive sådan om fn familie. At du ikke kan se forskellen på det du skriver som eksempler og den her tråd, kan jeg ikke gøre noget ved. Jeg er ligeglad med om hun er ano eller ej. At jeg skriver til ts at jeg synes det er usympatisk er ikke at hænge ud. Hun har selv valgt at skrive på et offentligt forum. Jeg skriver det udfra hvad hun skriver. Det er jo det eneste jeg har at gå ud fra. 

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

Ja jeg synes det er respektløst at skrive sådan om fn familie. At du ikke kan se forskellen på det du skriver som eksempler og den her tråd, kan jeg ikke gøre noget ved. Jeg er ligeglad med om hun er ano eller ej. At jeg skriver til ts at jeg synes det er usympatisk er ikke at hænge ud. Hun har selv valgt at skrive på et offentligt forum. Jeg skriver det udfra hvad hun skriver. Det er jo det eneste jeg har at gå ud fra. 

Så vidt jeg ved i følge reglementet her på baby så er det forbudt at hænge nogen ud , tror du så ikke at tråden ville være blevet slettet hvis jeg havde hængt nogen ud ???????

Anmeld

16. december 2012

Muhmi

isabellasmor skriver:

Jamen...... Du har da lige beskyldt min datter for at være terrorist ? 

Ej nu bliver du sq lidt for useriøs og skrive med. God aften til dig du. 

Jeg har aldrig kaldt din datter for en terrorist, nu må du sgu stoppe! Helt ærligt, hvis der er nogen der er pisse useriøs i deres argumenter så er det dælme godt nok dig! Og så bakker du ud af samtalen fordi du ikke har en dyt hold i det du skriver....

Jaja... Sid du bare der og peg fingre og spil hellig, men der er ingen der skal komme og sige til mig at du bare ville finde dig i at dit barn blev tyraniseret!

Anmeld

16. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

hvem siger at han bliver kaldt det når der snakkes??? Hun har brugt ordet fordi det er det der bedst beskriver hamvad han gør mod de andre børn.

Det er der ingen der siger. Og bestemt heller ikke det jeg tror. Du forstår ikke hvad det er jegopkrævet at sige

Anmeld

16. december 2012

Hulubulu86

Jeg har aldrig kaldt din datter for en terrorist, nu må du sgu stoppe! Helt ærligt, hvis der er nogen der er pisse useriøs i deres argumenter så er det dælme godt nok dig! Og så bakker du ud af samtalen fordi du ikke har en dyt hold i det du skriver....

Jaja... Sid du bare der og peg fingre og spil hellig, men der er ingen der skal komme og sige til mig at du bare ville finde dig i at dit barn blev tyraniseret!

Hvis jeg husker korrekt skrev du at du havde din helt egen teori om at dem der var uenige med TS var dem der havde tyranner som børn.

Mon ikke det er det hun hentyder til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.