For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Laulund87

Lady Marion <3 skriver:

Hovedrystende latterligt   Men måske man skulle sætte debat politiet på et detektiv arbejde ?????

Debat politi   , start med at finde ud af hvilken børnehave der er snak om ???

Der er bare nogle herinde der burde komme lidt mere i julehumør og så rent faktisk tænke lidt over hvor svært det ville være at finde frem til drengen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Der er bare nogle herinde der burde komme lidt mere i julehumør og så rent faktisk tænke lidt over hvor svært det ville være at finde frem til drengen

Præcis

Anmeld

16. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Lady Marion <3 skriver:

Til alle   Jeg kan ikke holde overblikket i denne tråd , så kan ikke svare alle , men har læst alt hvad i har skrevet   At jeg hænger barnet ud ???  Hvordan ? Jeg kan slet ikke se det ...Tak til alle jer der har bakket mig op og kommet med gode råd   Jeg tager en snak med børnehaven i morgen   skal nok vende tilbage med update ..

Der er et billede af dig på din profil. Så hvis der er en forælder der har en profil herinde som har sit barn i den selvsamme børnehave så er det da meget nemt.

Men uanset om der er mulighed for at finde ud af det eller ej. Du skriver om et barns forældre, beskriver faren meget negativt samt kalder drengen for terorist. Det er da at hænge et barn ud. Uanset om det nogensinde bliver opdaget...det er underordnet.

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

mor:) skriver:

Der er et billede af dig på din profil. Så hvis der er en forælder der har en profil herinde som har sit barn i den selvsamme børnehave så er det da meget nemt.

Men uanset om der er mulighed for at finde ud af det eller ej. Du skriver om et barns forældre, beskriver faren meget negativt samt kalder drengen for terorist. Det er da at hænge et barn ud. Uanset om det nogensinde bliver opdaget...det er underordnet.

Og hvad så om faderen eller moderen finder ud af det ???

Det er slet ingen hemmelighed for dem som kender dem . Alle ved hvordan det står til ??

Jeg har spurgt ind til hvordan jeg kan tacle det her .. Jeg tror og dig og et par stykker mere mangler en smule action , tror i keder jer en smule .. Find på noget andet at lave

Anmeld

16. december 2012

isabellasmor

Muhmi skriver:

Helt ærligt... HVOR nedgør jeg det her barn?? Ingen steder, for jeg kender ikke barnet, barnet kender ikke mig, forældrene kender mig ikke og jeg siger ingenting om at dette barn er et dumt barn, tværdigmod... Jeg siger det er forældrenes skyld.... At du så vælger at læse det anderledes kan du kun skrive på din konto!

Jeg er faktisk et meget empatisk menneske, men det aner du jo ikke en flyvende fis om, fordi du ikke kender mig... At mine ord når de bliver skrevet, måske kan virke hårde og måske kan virke sårende på dig, er fordi du ikke kan se mit ansigtsudtryk eller høre min tone.....

Og gider du at lade være med at skrive sådan noget lort om hvordan jeg opdrager mit barn, eller komme med små forsigelser om hvordan mit barn mon vil blive i fremtiden?? Hvad bilder du dig egentlig ind?? Du har ingen ret til at sidde og tro at mit barn bliver et dårligt menneske, fordi jeg som mor ikke vil finde mig i at han faktisk er et offer, når han leger med andre børn!!

Jamen...... Du har da lige beskyldt min datter for at være terrorist ? 

Ej nu bliver du sq lidt for useriøs og skrive med. God aften til dig du. 

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

isabellasmor skriver:

Jamen...... Du har da lige beskyldt min datter for at være terrorist ? 

Ej nu bliver du sq lidt for useriøs og skrive med. God aften til dig du. 

Bliver hun useriøs ?????

Nu må du altså tage dig sammen , jesus christ !!!!

Anmeld

16. december 2012

isabellasmor

Lady Marion <3 skriver:

Bliver hun useriøs ?????

Nu må du altså tage dig sammen , jesus christ !!!!

Det gør hun da?? Hun beskylder min datter for at være en terrorist, men jeg kan ikke tillade mig og skrive at jeg ville være bekymret hvis hendes opførsel smittede af på hendes børn? Hmm....... Okay 

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

isabellasmor skriver:

Det gør hun da?? Hun beskylder min datter for at være en terrorist, men jeg kan ikke tillade mig og skrive at jeg ville være bekymret hvis hendes opførsel smittede af på hendes børn? Hmm....... Okay 

Nu kunne jeg have skrevet en masse , men vælger lige at holde mig på et lidt højere plan !!   God aften , jul og nytår .

Anmeld

16. december 2012

isabellasmor

Lady Marion <3 skriver:

Og hvad så om faderen eller moderen finder ud af det ???

Det er slet ingen hemmelighed for dem som kender dem . Alle ved hvordan det står til ??

Jeg har spurgt ind til hvordan jeg kan tacle det her .. Jeg tror og dig og et par stykker mere mangler en smule action , tror i keder jer en smule .. Find på noget andet at lave

Det er netop det som er (i hvert fald min) pointe. Du er godt og grundig respektløs overfor hans forældre/pårørende , for ikke at glemme ham det hele handler om... Du skriver rigtig grimt om ham , på en offentlig side, det er og udstille på det groveste! og det er efter min mening DYBT respektløst og umodent. 

Anmeld

16. december 2012

isabellasmor

Lady Marion <3 skriver:

Nu kunne jeg have skrevet en masse , men vælger lige at holde mig på et lidt højere plan !!   God aften , jul og nytår .

bedre sent end aldrig 

Og i lige måde da . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.