For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Lady Marion <3

Gardenia skriver:

Det er jo ikke at udstille - der er hverken navn, by, billeder eller andre detaljer der kunne afsløre identiteten på hverken hende søn, den anden dreng eller faderen? Eller børnehaven?

Synes måske du skulle lade være med at overreagere og så læse med lidt forståelse for den kvinde hvis søn bliver mobbet.

Tak  gider slet ikke kommentere hendes indlæg , jeg udstiller da ingen .. Jeg kan ikke redde hele verdens børn sådan er det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Lady Marion <3

isabellasmor skriver:

Ja det har jeg faktisk. Har set det rigtig mange gange . Og hvis det ikke er at udstille drengen, så ved jeg satme ikke hvad det er hun er ikke engang anonym! Det var sq da det mindste hun kunne gøre! 

Dårlig dårlig dårlig stil! 

Undskyld ved slet ikke hvad jeg skal skrive til dig !!!! Gider egentlig heller ikke  God aften !!

Anmeld

16. december 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Drengen bliver jo ikke udstillet på nogen som helst måde??

Og ved du hvad, hvis moren og faren læser den her tråd og de kan nikke genkendende til det der er skrevet, så håber jeg dælme at DE sidder med en dårlig smag i munden over at de lader deres dreng være så udreagerende som han er... Det skal stoppes og størstedelen, hvis ikke ALT, ansvaret og opdragelsen ligger hos forældrene! Det er deres opgave at sige til og fra... Det kan aldrig være andre forældre der skal gå ind og sige "Ved du hvad søde ven, du må altså ikke bide min søn, for min søn bliver noget så ked af det fordi det gør ondt" Det er forældrenes opgave og der har de tydeligvis fejlet..

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

morNov2010 skriver:

Hejsa

Jeg har, som udgangspunkt, opgivet at læse alle siderne igennem , men her er mit råd, som mor til et barn, som bed og var voldsomt udadreagerende i børnehaven: 

RING TIL FORÆLDRENE OG FÅ EN SNAK MED DEM

Dette er sagt ud fra det synspunkt, at hvis de ikke ved der foregår noget, har de heller ikke mulighed for at ændre situationen. 

Jeg er udmærket klar over, at der er mange forældre, som lukker øjnene for, at deres små poder måske ikke altid opfører sig strømlinet, men der findes heldigvis også mange forældre, som er lydhøre, og er villige til at gøre en indsats over for sådan nogle problemer. 

Derudover er der jo ingen af jer andre forældre der ved, om der måske allerede er en udredning igang på denne dreng, da det jo er fortrolige oplysninger, som pædagogerne ikke må give jer. Men det kunne jo være forældrene kunne/ville fortælle dig noget, som giver dig en større forståelse for tingene. 

Rigtig glædelig jul - og jeg håber virkelig I får løst problemet, for det er virkelig synd for din dreng og de andre i børnehaven. 

Hej   Vi kender forældrene , der gøres intet og de kan/vil ikke gøre noget anderledes desværre

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

Til alle   Jeg kan ikke holde overblikket i denne tråd , så kan ikke svare alle , men har læst alt hvad i har skrevet   At jeg hænger barnet ud ???  Hvordan ? Jeg kan slet ikke se det ...Tak til alle jer der har bakket mig op og kommet med gode råd   Jeg tager en snak med børnehaven i morgen   skal nok vende tilbage med update ..

Anmeld

16. december 2012

Carina:-)

Jeg magter ikke lige at læse hele tråden.

Men som udgangspunkt-ja så ville jeg bestemt ikke finde mig i det.

Ingen af mine børn har bidt nogen ,heller ikke selv om flere af dem er ørebørn og har haft prob. med sproget i en periode.

Men jeg har haft børn der blev bidt,og jeg har hver eneste gang pointeret over for personalet at jeg ikke synes det var ok.

Har i et tilfælde kontaktet forældrene og snakket med dem om hvor frustrerende det er at få et barn hjem med tandaftryk i kinderne.

Hvis pædagogerne ikke er lydhøre,ja så ville jeg snakke med lederen.

Hjælper det ikke -så bestyrelse.

Og hjælper det ikke,ja så ville jeg bede om at holde et forældremøde.

Håber der kommer en løsning.

Også for den lille dreng der tydeligvis har nogle prob.siden han ligefrem tyrannisere flere børn.

Anmeld

16. december 2012

Carina:-)

Til alle   Jeg kan ikke holde overblikket i denne tråd , så kan ikke svare alle , men har læst alt hvad i har skrevet   At jeg hænger barnet ud ???  Hvordan ? Jeg kan slet ikke se det ...Tak til alle jer der har bakket mig op og kommet med gode råd   Jeg tager en snak med børnehaven i morgen   skal nok vende tilbage med update ..

Og du hænger på ingen måde nogen ud.

Nu skal folk altså til at slappe lidt af.

Det kan dælme ikke passe at man ikke kan vende et prob. herinde før nogen emsige madammer skriger debatpoliti.

Der er hverken nævnt navn eller andet.

Så synes ikke du på nogen måde har trådt nogen over tæerne.

Anmeld

16. december 2012

Laulund87

Carina:-) skriver:

Det kan dælme ikke passe at man ikke kan vende et prob. herinde før nogen emsige madammer skriger debatpoliti.

Enig!

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

Carina:-) skriver:

Jamen det er totalt latterligt   Hvad hedder drengen ? Hvad hedder jeg egentlig ?  Hvor går de i børnehave henne ??  Men uha at sige "dreng" det er åbenbart at bryde tavshedspligten på baby.dk

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Enig!

Hovedrystende latterligt   Men måske man skulle sætte debat politiet på et detektiv arbejde ?????

Debat politi   , start med at finde ud af hvilken børnehave der er snak om ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.